ΕΣΠ: Προτάσεις για την ανάπτυξη του ευρύτερου Πειραιά
ΕΣΠ: Προτάσεις για την ανάπτυξη του ευρύτερου Πειραιά
Υπόμνημα με συγκεκριμένες θέσεις, προτάσεις και μελέτες, αναφορικά με το Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης 2010-2020 του Πειραιά...
Υπόμνημα με συγκεκριμένες θέσεις, προτάσεις και μελέτες, αναφορικά με το Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης 2010-2020 του Πειραιά που θα τεθεί υπόψη του ΚΥΣΥΜ στις 17 Φεβρουαρίου υπέβαλε ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά, στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΛΠ ΑΕ, Γ. Ανωμερίτη,
με αφορμή την πρώτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για το σχέδιο ανάπτυξης του Πειραιά 2010-2020 στον ΟΛΠ και στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην αναπτυξιακή διαδικασία της πόλης. Ειδικότερα:
1. «ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς, για την ανάπτυξη και διασφάλιση αυτής της προοπτικής έχουμε ήδη ζητήσει την συνεργασία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την οργάνωση μιας διαρκούς καμπάνιας προβολής της πόλης μας με τον τίτλο «ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΜΙΑ ΠΟΛΗ, ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ» που στόχο θα έχει αφενός την τόνωση της αγοραστικής κίνησης, μέσα από την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, αφετέρου του σύγχρονου κοινωνικού περιβάλλοντος.
2. ΝΕΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ
Είναι γεγονός, ότι από άποψη συγχρωτισμού τουλάχιστον, αλλά και λειτουργίας, η κατάσταση εντός του τωρινού δικαστικού μεγάρου είναι προβληματική και ο μεγάλος αριθμός ανθρώπων και τροχοφόρων συνέχεια διογκώνεται και οδηγείται στο αδιαχώρητο. Δεδομένου λοιπόν, ότι οι συνθήκες εργασίας δεν είναι κατάλληλες αφού οι χώροι του είναι ανεπαρκείς και η προσέγγιση πολιτών, Δικαστών, Δικηγόρων και υπαλλήλων σε αυτό καθίσταται δυσχερής, λόγω έλλειψης θέσεων στάθμευσης, και ο Πειραιάς δικαιούται ως πρώτο λιμάνι της χώρας ένα σύγχρονο δικαστικό μέγαρο, κρίνεται αναγκαία η δημιουργία ενός κτιρίου το οποίο θα είναι συμβατό και με τη λειτουργικότητα της πόλης, αλλά και με το περιβάλλον γενικότερα ώστε να μην ταλαιπωρούνται πολίτες και δικηγόροι της περιοχής μας. Όσες νομοθετικές αλλαγές και να γίνουν δεν πρόκειται να επιταχυνθεί η διαδικασία απονομής δικαιοσύνης αν δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες υποδομές, αλλά και ο απαιτούμενος αριθμός δικαστικών λειτουργών που θα αναβαθμίσουν και τις παρεχόμενες υπηρεσίες απονομής δικαιοσύνης αλλά και το ρόλο της Δικαιοσύνης γενικότερα.
με αφορμή την πρώτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για το σχέδιο ανάπτυξης του Πειραιά 2010-2020 στον ΟΛΠ και στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην αναπτυξιακή διαδικασία της πόλης. Ειδικότερα:
1. «ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς, για την ανάπτυξη και διασφάλιση αυτής της προοπτικής έχουμε ήδη ζητήσει την συνεργασία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την οργάνωση μιας διαρκούς καμπάνιας προβολής της πόλης μας με τον τίτλο «ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΜΙΑ ΠΟΛΗ, ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ» που στόχο θα έχει αφενός την τόνωση της αγοραστικής κίνησης, μέσα από την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, αφετέρου του σύγχρονου κοινωνικού περιβάλλοντος.
2. ΝΕΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ
Είναι γεγονός, ότι από άποψη συγχρωτισμού τουλάχιστον, αλλά και λειτουργίας, η κατάσταση εντός του τωρινού δικαστικού μεγάρου είναι προβληματική και ο μεγάλος αριθμός ανθρώπων και τροχοφόρων συνέχεια διογκώνεται και οδηγείται στο αδιαχώρητο. Δεδομένου λοιπόν, ότι οι συνθήκες εργασίας δεν είναι κατάλληλες αφού οι χώροι του είναι ανεπαρκείς και η προσέγγιση πολιτών, Δικαστών, Δικηγόρων και υπαλλήλων σε αυτό καθίσταται δυσχερής, λόγω έλλειψης θέσεων στάθμευσης, και ο Πειραιάς δικαιούται ως πρώτο λιμάνι της χώρας ένα σύγχρονο δικαστικό μέγαρο, κρίνεται αναγκαία η δημιουργία ενός κτιρίου το οποίο θα είναι συμβατό και με τη λειτουργικότητα της πόλης, αλλά και με το περιβάλλον γενικότερα ώστε να μην ταλαιπωρούνται πολίτες και δικηγόροι της περιοχής μας. Όσες νομοθετικές αλλαγές και να γίνουν δεν πρόκειται να επιταχυνθεί η διαδικασία απονομής δικαιοσύνης αν δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες υποδομές, αλλά και ο απαιτούμενος αριθμός δικαστικών λειτουργών που θα αναβαθμίσουν και τις παρεχόμενες υπηρεσίες απονομής δικαιοσύνης αλλά και το ρόλο της Δικαιοσύνης γενικότερα.
3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Η δημιουργία του «Μητροπολιτικού Πάρκου Αναψυχής και Πολιτισμού» αποτελεί μια περίπτωση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σημασία, όχι μόνο για τον Πειραιά και την ευρύτερη περιοχή του, αλλά συνολικά, αφού η κατασκευή του θα έχει ευεργετικές συνέπειες και θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων, παρέχοντας πολλαπλά οφέλη στο κοινωνικό σύνολο με την συνύπαρξη πολλών δραστηριοτήτων.
σοβαρές υποδομές.
4. ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Ο ευρύτερος Πειραιάς μια περιοχή με αθλητική παράδοση, δυστυχώς σήμερα στερείται των αναγκαίων αθλητικών υποδομών που θα έδιναν διέξοδο στους χιλιάδες νέους και νέες της περιοχής μας. Για τον λόγο αυτό, απαιτείται η ενεργή στήριξη της Πολιτείας, προς την κατεύθυνση αξιοποίησης της μεταολυμπιακής κληρονομιάς και η απόδοση της στους πολίτες της εγγύς και της ευρύτερης περιοχής της πόλης μας.
5. «ΙΠΠΟΔΑΜΕΙΑ» ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, έχει επανειλημμένα καταθέσει στο παρελθόν και προς όλους τους αρμόδιους Υπουργούς, Οργανισμούς και φορείς, πρόταση για δημιουργία μιας νέας σύγχρονης Κεντρικής Αγοράς Τροφίμων στον Πειραιά.
7. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΥ–ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
Η δημιουργία ενός διεθνούς συνεδριακού κέντρου με εύκολη πρόσβαση, θα συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση της επισκεψιμότητας, στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της τοπικής μας οικονομίας, στην αύξηση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης, στη δημιουργία θετικού περιβάλλοντος για την προσέλκυση επενδύσεων στην πόλη και το λιμάνι του Πειραιά, στη δικτύωση των ελληνικών επιχειρήσεων με ξένους φορείς και οργανισμούς, στην αναζωογόνηση των πολιτιστικών δραστηριοτήτων και στην τοποθέτησή του Πειραιά στον παγκόσμιο χάρτη του συνεδριακού τουρισμού.
8.ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ ΟΛΠ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ
Οργάνωση και λειτουργία ΟΛΠ σε σχέση με τον Δήμο.
Επιβολή ανταποδοτικού τέλους στα εισιτήρια ακτοπλοϊας.
Σύνδεση σταθμού κρουαζιερόπλοιων με το κέντρο της πόλης.
9. Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
Όλες οι Αρχές και φορείς της πόλης έχουμε την υποχρέωση να ενεργοποιηθούμε, ώστε να αποδείξουμε στη ναυτιλιακή κοινότητα τα πλεονεκτήματα που μπορούμε να της προσφέρουμε σήμερα, αλλά και στο άμεσο μέλλον και να ξεκινήσουμε όλοι μαζί μια καμπάνια προβολής της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας της πόλης μας. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι, ότι ο Πειραιάς μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί στις αυξημένες απαιτήσεις της Διεθνούς Ναυτιλίας και να διαμορφωθεί ανάλογα και σε μικρό χρονικό διάστημα σε πρότυπο Ναυτιλιακό Κέντρο.
10. «ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»
Ο Πειραιάς δεν πρέπει να χάσει τη μητροπολιτική του θέση στον Αυτοδιοικητικό χάρτη της χώρας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα