«Ξηλώνουν» αμαξοστάσιο, εργαστήριο οχημάτων και ΚΤΕΟ από το Ελληνικό
«Ξηλώνουν» αμαξοστάσιο, εργαστήριο οχημάτων και ΚΤΕΟ από το Ελληνικό
Η απομάκρυνση προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο που είναι το Φθινόπωρο
Έξωση του αμαξοστασίου των αστικών λεωφορείων, του εργαστηρίου οχημάτων και του δημόσιου ΚΤΕΟ, φέρνει η ιδιωτικοποίηση του Ελληνικού. Η απομάκρυνση προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο που είναι το Φθινόπωρο.
Με πρόσφατη απόφαση της υφυπουργού Υποδομών Μαρίνας Χρυσοβελώνη, στο υπουργείο προχώρησαν στην συγκρότηση ομάδας εργασίας με την συμμετοχή εκπροσώπων του ΤΑΙΠΕΔ, της Ελληνικό ΑΕ, του υπουργείου Υποδομών, του υπουργείου Επικρατείας, της ΕΤΑΔ κ.α προκειμένου να εξευρεθούν οι κατάλληλοι χώροι που θα στεγάσουν τις υποδομές αυτές. Η αναζήτηση επικεντρώνεται στην νοτιοανατολική Αττική χωρίς όπως αναφέρεται στην απόφαση, η περιοχή αυτή να είναι δεσμευτική στις προτάσεις που θα γίνουν στην ομάδα εργασίας. Η μεταφορά προβλέπεται να ολοκληρωθεί είτε σε ενιαίο χώρο είτε ξεχωριστά λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις ως προς την έκταση, τις χρήσεις γης και τις οδικές προσβάσεις. Ωστόσο ειδικά για την περίπτωση των οδικών συγκοινωνιών (ΟΣΥ) «οι εναλλακτικές προτάσεις θα πρέπει να προκρίνουν τον περιορισμό των νεκρών οχηματοχιλιομέτρων των λεωφορείων και των επιπτώσεων στο συγκοινωνιακό έργο του Οργανισμού». Η απόφαση δεν κοστολογεί το ύψος της δαπάνης, το οποίο εκτιμάται σε δεκάδες εκατομμυρίων ευρώ.
Η σύμβαση για το Ελληνικό προβλέπεται να κατατεθεί προς κύρωση στη Βουλή το φθινόπωρο. Όπως σημειώνουν στην κυβέρνηση πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν μια σειρά από προαπαιτούμενα, όπως έκδοση περιβαλλοντικών μελετών, χορήγηση άδειας λειτουργίας για καζίνο, μεταβίβαση δικαιωμάτων από το ΤΑΙΠΕΔ στην «Ελληνικό Α.Ε.» και μετεγκατάσταση όσων φορέων βρίσκονται ακόμη εκεί.
Διαβάστε περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο www.newmoney.gr
Με πρόσφατη απόφαση της υφυπουργού Υποδομών Μαρίνας Χρυσοβελώνη, στο υπουργείο προχώρησαν στην συγκρότηση ομάδας εργασίας με την συμμετοχή εκπροσώπων του ΤΑΙΠΕΔ, της Ελληνικό ΑΕ, του υπουργείου Υποδομών, του υπουργείου Επικρατείας, της ΕΤΑΔ κ.α προκειμένου να εξευρεθούν οι κατάλληλοι χώροι που θα στεγάσουν τις υποδομές αυτές. Η αναζήτηση επικεντρώνεται στην νοτιοανατολική Αττική χωρίς όπως αναφέρεται στην απόφαση, η περιοχή αυτή να είναι δεσμευτική στις προτάσεις που θα γίνουν στην ομάδα εργασίας. Η μεταφορά προβλέπεται να ολοκληρωθεί είτε σε ενιαίο χώρο είτε ξεχωριστά λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις ως προς την έκταση, τις χρήσεις γης και τις οδικές προσβάσεις. Ωστόσο ειδικά για την περίπτωση των οδικών συγκοινωνιών (ΟΣΥ) «οι εναλλακτικές προτάσεις θα πρέπει να προκρίνουν τον περιορισμό των νεκρών οχηματοχιλιομέτρων των λεωφορείων και των επιπτώσεων στο συγκοινωνιακό έργο του Οργανισμού». Η απόφαση δεν κοστολογεί το ύψος της δαπάνης, το οποίο εκτιμάται σε δεκάδες εκατομμυρίων ευρώ.
Η σύμβαση για το Ελληνικό προβλέπεται να κατατεθεί προς κύρωση στη Βουλή το φθινόπωρο. Όπως σημειώνουν στην κυβέρνηση πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν μια σειρά από προαπαιτούμενα, όπως έκδοση περιβαλλοντικών μελετών, χορήγηση άδειας λειτουργίας για καζίνο, μεταβίβαση δικαιωμάτων από το ΤΑΙΠΕΔ στην «Ελληνικό Α.Ε.» και μετεγκατάσταση όσων φορέων βρίσκονται ακόμη εκεί.
Διαβάστε περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα