H Nιssan, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κι ένας ευτυχισμένος Βρετανός Πρωθυπουργός !
Carlos Ghosn. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος των αυτοκινητοβιομηχανιών Renault και Nissan Motor, ο αποκαλούμενος και «χρυσό παιδί» της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και από τούδε και στο εξής ένας από τους καλύτερους πολιτικούς φίλους του ... Γκόρντον Μπράουν!!!
Ο μεσιέ Ghosn παρουσίασε και επίσημα στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό αυτοκίνητο της Nissan. Ένα αυτοκίνητο ικανό να ταξιδεύει πάνω από 160 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του, σε τιμή όσο
Carlos Ghosn. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος των αυτοκινητοβιομηχανιών Renault και Nissan Motor, ο αποκαλούμενος και «χρυσό παιδί» της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και από τούδε και στο εξής ένας από τους καλύτερους πολιτικούς φίλους του ... Γκόρντον Μπράουν!!!
Ο μεσιέ Ghosn παρουσίασε και επίσημα στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό αυτοκίνητο της Nissan. Ένα αυτοκίνητο ικανό να ταξιδεύει πάνω από 160 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του, σε τιμή όσο ένα «συμβατικό» 1600άρη βενζινοκίνητο όχημα και κυρίως έτοιμο να βγει στην παραγωγή από τις αρχές του επόμενου έτους!
Τι ρόλο παίζει όμως ο Βρετανός πρωθυπουργός στην όλη υπόθεση, ιδίως όταν κατά τον ίδιο τον Ghosn το νέο «καμάρι» της Nissan στοχεύει πρωτίστως σε πωλήσεις στις ΗΠΑ (για να εκμεταλλευτεί και την ... περιβαλλοντική «υστερία» του προέδρου Ομπάμα), συνεπώς θα συναρμολογείται αρχικώς στα εργοστάσια της ιαπωνικής φίρμας στη Βόρεια Αμερική;
Μα πολύ απλά οι μπαταρίες του συγκεκριμένου οχήματος – κι όχι μόνον αυτού αφού ο ίδιος ο Ghosn προέβλεψε πως μέχρι το 2020 τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αντιστοιχούν στο 20% των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων – θα κατασκευάζονται στο μεγάλο εργοστάσιό της Nissan στο Wearside, κοντά στο Sunderland της Βρετανίας. Ένα εργοστάσιο το οποίο είχε κλείσει εδώ και δύο χρόνια και τώρα όχι μόνο θα ξεκινήσει εκ νέου τη λειτουργία του, ανοίγοντας έτσι και 350 θέσεις εργασίας σε μια περιοχή που έχει υψηλότατο ποσοστό ανεργίας, αλλά επιπρόσθετα αναβαθμίστηκε ώστε να παράγει εφεξής μπαταρίες για υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα! Στόχος της ιαπωνικής εταιρίας, που πέραν όλων των άλλων προχώρησε και σε μιαν επένδυση ύψους 200 εκατομμυρίων λιρών στο εργοστάσιο, είναι να μετατρέψει το Wearside σε πανευρωπαϊκό κέντρο εξέλιξης της νέας υβριδικής τεχνολογίας και στο απώτερο μέλλον να εγκαταστήσει εκεί γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων!
Και χαρά ο Μπράουν ...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr