Ποιος είναι ο 24χρονος που έφερε τζίρο 50 δισ. στην e-Βay και κέρδισε ο ίδιος 75 εκατ.δολ
Ποιος είναι ο 24χρονος που έφερε τζίρο 50 δισ. στην e-Βay και κέρδισε ο ίδιος 75 εκατ.δολ
Ο Jach Abraham πούλησε τη milo.com στην e-Βay το 2010 μόλις δύο χρόνια αφότου τη δημιούργησε
Ο Jach Abraham είχε πάντα μανία με τις ριψοκίνδυνες αποφάσεις και την παραγωγικότητα. Εάν δεν ήταν έτσι, δεν θα υπέγραφε ποτέ συμφωνία με την e-Bay και δεν θα κατάφερνε να γίνει πολυεκατομμυριούχος σε ηλικία 24 ετών.
O νεαρός Αμερικανός είναι εμπνευστής και δημιουργός της milo.com, της μοναδικής εφαρμογής στο App Store που δείχνει ποια ακριβώς προϊόντα διαθέτουν στο στοκ τους τα κοντινά στους χρήστες καταστήματα, κάνοντας παράλληλα συγκρίσεις με τις τιμές των γειτονικών καταστημάτων.
Οπως μεταδίδει το Business Insider, εκτιμάται ότι η εφαρμογή αυτή συνέβαλλε σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση της κερδοφορίας της e-Bay, η μετοχή της οποίας από 50 δολάρια στις 29 Δεκεμβρίου του 2004 βυθίστηκε στα 10 δολ, το 2009. Το 2010 ανέκαμψε μερικώς, αλλά στη συνέχεια παρέμεινε στάσιμη στα επίπεδα του 2011.
Ο Jack Phillip Abraham γεννήθηκε στις 23 Φεβρουαρίου του 1986. Μεγάλωσε στα προάστια της Ουάσινγκτον. Η μητέρα του, Millicent, ήταν ερασιτέχνης καλλιτέχνιδα- ποιήτρια και μουσικός. Χώρισε με τον πατέρα του όταν ο Abraham ήταν παιδάκι και πέθανε από καρκίνο όταν ο γιος της ήταν 16 ετών.
Ο πατέρας του Abraham’s, Magid, είναι συνιδρυτής και CEO της comScore, εισηγμένης εταιρείας αναλύσεων στοιχείων του Ιντερνετ με χρηματιστηριακή αξία 1 δισ. Δολ.
Ο Abraham λέει ότι όταν ήταν μικρός ήθελε να γίνει πρόεδρος των ΗΠΑ, ενώ ο πατέρας του θυμάται ότι έπαιζε τον “επιχειρηματία” από την ηλικία των 3 ετών. Στα 13 του άρχισε να δουλεύει για τον πατέρα του και την comScore τα καλοκαίρια. Εμαθε τη γλώσσα του εμπορίου και πως να συναλλάσσεται με ανθρώπους, που ήταν δεκαετίες μεγαλύτεροι από αυτόν.
O νεαρός Αμερικανός είναι εμπνευστής και δημιουργός της milo.com, της μοναδικής εφαρμογής στο App Store που δείχνει ποια ακριβώς προϊόντα διαθέτουν στο στοκ τους τα κοντινά στους χρήστες καταστήματα, κάνοντας παράλληλα συγκρίσεις με τις τιμές των γειτονικών καταστημάτων.
Οπως μεταδίδει το Business Insider, εκτιμάται ότι η εφαρμογή αυτή συνέβαλλε σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση της κερδοφορίας της e-Bay, η μετοχή της οποίας από 50 δολάρια στις 29 Δεκεμβρίου του 2004 βυθίστηκε στα 10 δολ, το 2009. Το 2010 ανέκαμψε μερικώς, αλλά στη συνέχεια παρέμεινε στάσιμη στα επίπεδα του 2011.
Ο Jack Phillip Abraham γεννήθηκε στις 23 Φεβρουαρίου του 1986. Μεγάλωσε στα προάστια της Ουάσινγκτον. Η μητέρα του, Millicent, ήταν ερασιτέχνης καλλιτέχνιδα- ποιήτρια και μουσικός. Χώρισε με τον πατέρα του όταν ο Abraham ήταν παιδάκι και πέθανε από καρκίνο όταν ο γιος της ήταν 16 ετών.
Ο πατέρας του Abraham’s, Magid, είναι συνιδρυτής και CEO της comScore, εισηγμένης εταιρείας αναλύσεων στοιχείων του Ιντερνετ με χρηματιστηριακή αξία 1 δισ. Δολ.
Ο Abraham λέει ότι όταν ήταν μικρός ήθελε να γίνει πρόεδρος των ΗΠΑ, ενώ ο πατέρας του θυμάται ότι έπαιζε τον “επιχειρηματία” από την ηλικία των 3 ετών. Στα 13 του άρχισε να δουλεύει για τον πατέρα του και την comScore τα καλοκαίρια. Εμαθε τη γλώσσα του εμπορίου και πως να συναλλάσσεται με ανθρώπους, που ήταν δεκαετίες μεγαλύτεροι από αυτόν.
Το 2004 άρχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, στο τμήμα τεχνολογικών επιχειρήσεων στο Wharton School. Το 2007 άρχισε να φτιάχνει την πρώτη του e-commerce startup, με την επωνυμία Milo, με την μαζί με ένα συμφοιτητή του. Αμφότεροι κέρδισαν υποτροφία 10.000 δολαρίων έκαστος με την προϋπόθεση ότι θα επενδύσουν τα κεφάλαια αυτά για να ξεκινήσουν μία επιχείρηση.
Με έναν ακόμη συμφοιτητή τους νοίκιασαν ένα διαμέρισμα στη Φιλαδέλφεια, το επίπλωσαν με βασικά κομμάτια από το ΙΚΕΑ και κοιμόντουσαν σε στρώματα αέρος ενώ εργάζονταν πυρετωδώς για να “οικοδομήσουν” το προϊόν τους. Η ομάδα δεν άργησε να συνειδητοποιήσει ότι οι καταναλωτές θέλουν να δουν και να αισθανθούν το προϊόν προτού το αγοράσουν οn line. Mία από τις ιδέες του ήταν να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα στα smartphone, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να συγκρίνουν τις τιμές online ψωνίζοντας στα καταστήματα λιανικής.
Ο Abraham δεν άργησε να μετακομίσει στη Silicon Valley, όπου άρχισε να επεξεργάζεται μία νέα ιδέα. Σύντομα μετέτρεψε τη Milo σε μία μηχανή αναζήτησης μέσω της οποίας οι καταναλωτές μπορούσαν να μάθουν από το σπίτι τους ποια προϊόντα βρίσκονταν στα ράφια των τοπικών καταστημάτων. Η εκδοχή αυτή της Milo αποδείχθηκε ιδιαιτέρως πετυχημένη και ο Abraham προσέλαβε 12 υπαλλήλους με τους οποίους στελέχωσε ένα μικρό γραφείο στο κέντρο της Palo Alto.
Υστερα από αρκετές προσπάθειες κατάφερε να πείσει τον Keith Rabois να επενδύσει στην επιχείρησή τους. Ο Rabois έφερε μαζί του μία λίστα με επενδυτές, όπως οι Kevin Hartz της Eventbrite και ο Jawed Karim της YouTube.
Αρχικώς, ο Abraham κράτησε χαμηλό προφίλ, αλλά όταν συγκέντρωσε κεφάλαιο ύψους 4 εκατ. Δολ. , το όνομά του άρχισε να συζητείται. Ξαφνικά, 10 εταιρείες εξέφρασαν ενδιαφέρον να αγοράσουν τη Milo.
O Abraham διατήρησε αποκλειστική συνεργασία με την eBay μετά την προσφορά που του έκαναν. “Είναι μία σχέση. Βγαίνετε για να γνωριστείτε καλύτερα. Οταν τα πράγματα σοβαρεύουν, δεν μπορείς να ξενοκοιτάς, είναι ένα ρίσκο”, λέει ο ίδιος.
Τονίζει ότι δεν ήθελε να εξαγοραστεί από τη Microsoft ή την Google, γνωρίζοντας ότι η eBay ήταν καλή ευκαιρία.
Η συμφωνία με την Ebay έκλεισε το Δεκέμβριο του 2010 με τιμή αγοραπωλησίας τα 75 εκατ. δολ. σε ρευστό. Ο Abraham ήταν μόλις 24 ετών.
Πηγή:www.newmoney.gr
Με έναν ακόμη συμφοιτητή τους νοίκιασαν ένα διαμέρισμα στη Φιλαδέλφεια, το επίπλωσαν με βασικά κομμάτια από το ΙΚΕΑ και κοιμόντουσαν σε στρώματα αέρος ενώ εργάζονταν πυρετωδώς για να “οικοδομήσουν” το προϊόν τους. Η ομάδα δεν άργησε να συνειδητοποιήσει ότι οι καταναλωτές θέλουν να δουν και να αισθανθούν το προϊόν προτού το αγοράσουν οn line. Mία από τις ιδέες του ήταν να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα στα smartphone, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να συγκρίνουν τις τιμές online ψωνίζοντας στα καταστήματα λιανικής.
Ο Abraham δεν άργησε να μετακομίσει στη Silicon Valley, όπου άρχισε να επεξεργάζεται μία νέα ιδέα. Σύντομα μετέτρεψε τη Milo σε μία μηχανή αναζήτησης μέσω της οποίας οι καταναλωτές μπορούσαν να μάθουν από το σπίτι τους ποια προϊόντα βρίσκονταν στα ράφια των τοπικών καταστημάτων. Η εκδοχή αυτή της Milo αποδείχθηκε ιδιαιτέρως πετυχημένη και ο Abraham προσέλαβε 12 υπαλλήλους με τους οποίους στελέχωσε ένα μικρό γραφείο στο κέντρο της Palo Alto.
Υστερα από αρκετές προσπάθειες κατάφερε να πείσει τον Keith Rabois να επενδύσει στην επιχείρησή τους. Ο Rabois έφερε μαζί του μία λίστα με επενδυτές, όπως οι Kevin Hartz της Eventbrite και ο Jawed Karim της YouTube.
Αρχικώς, ο Abraham κράτησε χαμηλό προφίλ, αλλά όταν συγκέντρωσε κεφάλαιο ύψους 4 εκατ. Δολ. , το όνομά του άρχισε να συζητείται. Ξαφνικά, 10 εταιρείες εξέφρασαν ενδιαφέρον να αγοράσουν τη Milo.
O Abraham διατήρησε αποκλειστική συνεργασία με την eBay μετά την προσφορά που του έκαναν. “Είναι μία σχέση. Βγαίνετε για να γνωριστείτε καλύτερα. Οταν τα πράγματα σοβαρεύουν, δεν μπορείς να ξενοκοιτάς, είναι ένα ρίσκο”, λέει ο ίδιος.
Τονίζει ότι δεν ήθελε να εξαγοραστεί από τη Microsoft ή την Google, γνωρίζοντας ότι η eBay ήταν καλή ευκαιρία.
Η συμφωνία με την Ebay έκλεισε το Δεκέμβριο του 2010 με τιμή αγοραπωλησίας τα 75 εκατ. δολ. σε ρευστό. Ο Abraham ήταν μόλις 24 ετών.
Πηγή:www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα