Ώρα Βουλής για τις συμβάσεις των αυτοκινητοδρόμων
Ώρα Βουλής για τις συμβάσεις των αυτοκινητοδρόμων
Σκληρές διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες μέχρι τελική υπογραφή
Χωρίς οριστική συμφωνία με τις τράπεζες θα έρθουν προς κύρωση στη Βουλή οι τέσσερις αναθεωρημένες συμβάσεις παραχώρησης για τα μεγάλα οδικά έργα, ύστερα από ένα μεγάλο μαραθώνιο διαπραγματεύσεων. Οι νέες συμβάσεις για τους αυτοκινητόδρομους δεν αποκλείεται να εισαχθούν και μέσα στην εβδομάδα στο κοινοβούλιο με στόχο να ψηφιστούν με τη διαδικασία του κατεπείγοντος μέχρι τις 9 Δεκεμβρίου. Τα μέτωπα όμως δεν έχουν κλείσει. “Πολλές τράπεζες είναι ακόμη δύσπιστες για τα έργα με κορυφαία την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων”, αποκάλυψε χθες ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, χαρακτηρίζοντας αιματηρές τις διαπραγματεύσεις και στο θέμα του καθορισμού της πολιτικής των διοδίων, εξαιτίας της κατάρρευσης όλων των προβλέψεων για τον κυκλοφοριακό φόρτο των δρόμων.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης προανήγγειλε παρόλα αυτά την υιοθέτηση πολιτικής μειωμένων διοδίων για τους συχνούς χρήστες, αρχής γενομένης από την περιοχή των Αφιδνών που θα γίνει μέσα στο Δεκέμβριο. Εκτός από το Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) που η ΕΤΕπ απειλούσε να τινάξει στο αέρα την χρηματοδότηση λόγω δραματικά απαισιόδοξων προβλέψεων για τη μελλοντική κυκλοφορία, πρόσθετες εγγυήσεις από το Δημόσιο ζητά κατά πληροφορίες και για τη δανειοδότηση της Ολυμπίας Οδού με 200 εκ. ευρώ.
Για σημεία διαφωνιών με τις τράπεζες, μίλησε χθες στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων και ο κ. Γιώργος Περιστέρης της ΓΕΚ-Τέρνα η οποία κατασκευάζει δύο αυτοκινητόδρομους (Ιόνια και Κεντρική Οδό) και συμμετέχει και στην Ολυμπία Οδό με 18%. Ωστόσο στο υπουργείο είναι αποφασισμένοι να επιταχύνουν τις διαδικασίες και να ξεκινήσουν οριστικά τα έργα στις αρχές του 2014, καθώς ο χρόνος κυλά αντίστροφα και οι αυτοκινητόδρομοι θα πρέπει να ολοκληρωθούν ως τα τέλη της επόμενης διετίας με την πρόβλεψη να υπάρξει τρίμηνη σιωπηλή παράταση. Απαραίτητη όμως προϋπόθεση είναι να κυρωθούν από τη Βουλή.
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newmoney.gr
Ο κ. Χρυσοχοΐδης προανήγγειλε παρόλα αυτά την υιοθέτηση πολιτικής μειωμένων διοδίων για τους συχνούς χρήστες, αρχής γενομένης από την περιοχή των Αφιδνών που θα γίνει μέσα στο Δεκέμβριο. Εκτός από το Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) που η ΕΤΕπ απειλούσε να τινάξει στο αέρα την χρηματοδότηση λόγω δραματικά απαισιόδοξων προβλέψεων για τη μελλοντική κυκλοφορία, πρόσθετες εγγυήσεις από το Δημόσιο ζητά κατά πληροφορίες και για τη δανειοδότηση της Ολυμπίας Οδού με 200 εκ. ευρώ.
Για σημεία διαφωνιών με τις τράπεζες, μίλησε χθες στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων και ο κ. Γιώργος Περιστέρης της ΓΕΚ-Τέρνα η οποία κατασκευάζει δύο αυτοκινητόδρομους (Ιόνια και Κεντρική Οδό) και συμμετέχει και στην Ολυμπία Οδό με 18%. Ωστόσο στο υπουργείο είναι αποφασισμένοι να επιταχύνουν τις διαδικασίες και να ξεκινήσουν οριστικά τα έργα στις αρχές του 2014, καθώς ο χρόνος κυλά αντίστροφα και οι αυτοκινητόδρομοι θα πρέπει να ολοκληρωθούν ως τα τέλη της επόμενης διετίας με την πρόβλεψη να υπάρξει τρίμηνη σιωπηλή παράταση. Απαραίτητη όμως προϋπόθεση είναι να κυρωθούν από τη Βουλή.
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα