ΑΝΕΚ - Attica: Και τώρα οι δυο τους
Και τώρα οι δυο τους. Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος του επιχειρηματικού έργου που εξελίσσεται στο Αιγαίο μετά το πέρασμα της HSW στον όμιλο της ΑΝΕΚ. Απέναντί της είναι πλέον μόνο ο όμιλος Attica και τώρα αναμένεται να «ανάψουν τα αίματα».
O ανταγωνισμός θα είναι σκληρός, αν και με μοιρασμένη στα δύο τη μεταφορική πίτα, οι όποιες απώλειες θα είναι σαφώς μικρότερες.
Η ΑΝΕΚ αποτελεί πλέον τον έναν από τους δύο πόλους της ακτοπλοΐας. Κυριαρχεί στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά, ε
Και τώρα οι δυο τους. Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος του επιχειρηματικού έργου που εξελίσσεται στο Αιγαίο μετά το πέρασμα της HSW στον όμιλο της ΑΝΕΚ. Απέναντί της είναι πλέον μόνο ο όμιλος Attica και τώρα αναμένεται να «ανάψουν τα αίματα».
O ανταγωνισμός θα είναι σκληρός, αν και με μοιρασμένη στα δύο τη μεταφορική πίτα, οι όποιες απώλειες θα είναι σαφώς μικρότερες.
Η ΑΝΕΚ αποτελεί πλέον τον έναν από τους δύο πόλους της ακτοπλοΐας. Κυριαρχεί στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά, είναι ανταγωνιστική στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο, όπου είναι πολύ δυνατή στη μεταφορική κίνηση φορτηγών οχημάτων, ενώ με το πλοίο «Πρέβελης» δραστηριοποιείται στις Κυκλάδες. Μέσω της Hellenic Seaways διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στις Κυκλάδες, όπου δραστηριοποιείται με σύγχρονα πλοία, καθώς και στο Ανατολικό Αιγαίο στη Μυτιλήνη και στη Χίο.
Ακόμη δεν έχει μπει στη γραμμή των Δωδεκανήσων. Επίσης, έχει δυνατή παρουσία στα επιδοτούμενα από το κράτος δρομολόγια στις άγονες γραμμές.
Από την άλλη πλευρά, ο όμιλος Attica, μέσω της Blue Star Ferries, είναι ευθέως ανταγωνιστικός στις Κυκλάδες, ενώ στην ουσία παίζει μόνος του στα Δωδεκάνησα, όπου κυριαρχεί με τα σύγχρονα πλοία του. Επίσης, με το Superfats 12 δηλώνει παρών στη χρυσοφόρα γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο Κρήτης ανάμεσα σε ΑΝΕΚ και Μινωϊκές.
Ενδιαφέρον θα έχουν οι επόμενες κινήσεις των δύο ομίλων. Τα επιτελεία σχεδιάζουν ανασχεδιασμό δρομολογίων και επενδύσεις, κυρίως σε πλοία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr