Κρουαζιέρα : Τεράστιες ζημιές στην ελληνική οικονομία από την πτώση
Την ενίσχυση της κρουαζιέρας στη χώρα, εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης εξετάζει το κυβερνητικό επιτελείο. Τα στελέχη των υπουργείων Οικονομίας και Εμπορικής Ναυτιλίας διαπιστώνουν ότι ο τουρισμός ειδικά την φετινή περίοδο κινδυνεύει να υποστεί μεγάλες απώλειες.
Για αυτό το λόγο επεξεργάζονται σχέδια για να ενισχυθεί το συγκεκριμένο εργαλείο.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς η ζημιά για την ελληνική οικονομία είναι μεγάλη. Με τα μεγέθη του 2005 φτάνει μέχρι και τα 430 εκατ. ευρώ
Την ενίσχυση της κρουαζιέρας στη χώρα, εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης εξετάζει το κυβερνητικό επιτελείο. Τα στελέχη των υπουργείων Οικονομίας και Εμπορικής Ναυτιλίας διαπιστώνουν ότι ο τουρισμός ειδικά την φετινή περίοδο κινδυνεύει να υποστεί μεγάλες απώλειες.
Για αυτό το λόγο επεξεργάζονται σχέδια για να ενισχυθεί το συγκεκριμένο εργαλείο.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς η ζημιά για την ελληνική οικονομία είναι μεγάλη. Με τα μεγέθη του 2005 φτάνει μέχρι και τα 430 εκατ. ευρώ, ενώ είναι πιθανό να υπερδιπλασιάζεται με τα δεδομένα του 2008
Με μία απλή αναγωγή των στοιχείων του 2005 εκτιμάται ότι αν επιτρεπόταν να χρησιμοποιούν σαν βάση τα ελληνικά λιμάνια κρουαζιερόπλοια με σημαίες τρίτων χωρών, ο αριθμός των επιβατών που θα επιβιβάζονταν στην Ελλάδα θα έφτανε τους 475.000 περίπου, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτά τα έσοδα κατά 430 εκατ. ευρώ, ενώ η αναγωγή στα στοιχεία του 2008 δείχνει απώλεια εσόδων ύψους τουλάχιστον 870.000 εκατ. ευρώ.
Οι πιο σημαντικές χώρες επιβίβασης – αποβίβασης επιβατών κρουαζιέρας στη Μεσόγειο είναι η Ιταλία, η Ισπανία, ενώ δυναμικά αναπτύσσεται και η Κωνσταντινούπολη.
Στην Ελλάδα όμως λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας απαγορεύεται στα ξένης σημαίας κρουαζιερόπλοια να επιβιβάζουν η να αποβιβάζουν επιβάτες στη χώρα με αποτέλεσμα να χάνονται τεράστια έσοδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr