Επιμένουν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-λιμάνια

Επιμένουν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-λιμάνια

Θα συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς μέσω κοινοπραξίας όπως δήλωσε ο επικεφαλής της κρατικής εταιρίας

Το ενδιαφέρον των Ρωσικών Σιδηροδρόμων να λάβουν μέρος σε διαγωνισμούς αποκρατικοποίησης επιβεβαίωσε ο επικεφαλης της ρωσικής κρατικής εταιρίας, Βλαντιμίρ Γιακούνιν.

«Διεξάγουμε συνομιλίες με ελληνικές και δυτικές εταιρείες, θέλουμε να συγκροτήσουμε μια συμμαχία, έναν όμιλο» απάντησε ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων σε συνέντευξη Τύπου, στο πλαίσιο του Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, όταν ρωτήθηκε εάν θα συμμετάσχει στις ελληνικές ιδιωτικοποιήσεις αυτόνομα ή σε συνεργασία με άλλους εταίρους.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Γιακούνιν, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι σχεδιάζουν να καταβάλλουν το τίμημα της εξαγοράς σε περίπτωση επιτυχούς κατάληξης, με χρήματα που θα εξασφαλιστούν κυρίως από δανεισμό.

Τον περασμένο Μάρτιο ο κ. Γιακούνιν, ο οποίος θεωρείται ότι ανήκει στο περιβάλλον του προέδρου Πούτιν, είχε δηλώσει ότι η εταιρεία του ενδιαφέρεται για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και λιμανιών στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ρωσικής εφημερίδας «Κομερσάντ» στις αρχές Ιουνίου, ο κ. Γιακούνιν είχε, ήδη, ζητήσει με επιστολή του στον Βαλντιμίρ Πούτιν κρατική χρηματική βοήθεια για τη συμμετοχή του στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της επισκευαστικής εταιρείας Rosco (εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού). Όπως αναφέρει, μάλιστα, το ρωσικό πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έχουν, ήδη, λάβει από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες και τα υπουργεία τις απαιτούμενες πληροφορίες για την αρχική τιμή των προς πώληση περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου και σύμφωνα με αυτές η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοστίζει τουλάχιστον 30 εκατ. ευρώ, η Rosco 10 εκατ. και ο λιμένας της Θεσσαλονίκης 100 εκατ.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

xaris

Πιστευω πως μια ενδεχωμενη εξαγορα λινανιου η σιδηροδρομων απο τους Ρωσους θα ηταν καταστροφικο για την Ελλαδα για τους εξης λογους ΄α΄ Δεν ειναι αξιοπιστοι και το εδειξαν με την αποχωρηση απο την προσφορα για Δεσφα η οποια σιγουρα ειναι παιχνιδι στιλ μαφιας και βεβαια θα επανελθουν αφου πρωτα ξεκαθαρισουν το τοπιο απο τα εμποδια και λαδωσουν τις πορτες .β΄΄.Επειδη θελουν να κοντραρουν τους Κινεζους που εχουν προχωρισει και ηδη αποκομιζουν κερδη ....χαρις

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

0a39a2d5750d76af07b941d896b0d419_XL

Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά εκφράζει τους προβληματισμούς του για τις νέες ρυθμίσεις και επισημαίνει ότι οι ρυθμίσεις οφειλών και δανείων να εστιάζουν στους εισοδηματικά αδύναμους

af73692fe6d7b4f8b5e89ab306873ed3_XL

Ο διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας της Πορτογαλίας εξηγεί στο «business stories» πώς η χώρα του ξεπέρασε την κρίση με συρρίκνωση Δημοσίου, ανακατανομή πόρων και υγιή αναδιάρθρωση της οικονομίας

kin_5

«Η Ελλάδα έχει εξελιχθεί κατά τα τελευταία χρόνια σε έναν αγαπητό προορισμό για ξένες επενδύσεις» αναφέρει η γερμανική υπηρεσία που φιλοξενεί δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου του οργανισμού Enterprise Greece

6
3fa9d1f6d17c9b1ecfe58b52fb588169_XL

Μειωμένη κατά 1,3 εκατ. θέσεις εμφανίζεται η ζήτηση στα περιφερειακά αεροδρόμια για τη θερινή σεζόν με βάση τον προγραμματισμό των αεροπορικών θέσεων από πλευράς των εταιρειών γεγονός το οποίο αποτυπώνει κι ένα πρώτο σημάδι για την τάση της αγοράς, μετά το θετικό σερί των τελευταίων ετών για τον ελληνικό τουρισμό.