Επιμένουν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-λιμάνια
Επιμένουν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι για ΤΡΑΙΝΟΣΕ-λιμάνια
Θα συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς μέσω κοινοπραξίας όπως δήλωσε ο επικεφαλής της κρατικής εταιρίας
Το ενδιαφέρον των Ρωσικών Σιδηροδρόμων να λάβουν μέρος σε διαγωνισμούς αποκρατικοποίησης επιβεβαίωσε ο επικεφαλης της ρωσικής κρατικής εταιρίας, Βλαντιμίρ Γιακούνιν.
«Διεξάγουμε συνομιλίες με ελληνικές και δυτικές εταιρείες, θέλουμε να συγκροτήσουμε μια συμμαχία, έναν όμιλο» απάντησε ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων σε συνέντευξη Τύπου, στο πλαίσιο του Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, όταν ρωτήθηκε εάν θα συμμετάσχει στις ελληνικές ιδιωτικοποιήσεις αυτόνομα ή σε συνεργασία με άλλους εταίρους.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Γιακούνιν, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι σχεδιάζουν να καταβάλλουν το τίμημα της εξαγοράς σε περίπτωση επιτυχούς κατάληξης, με χρήματα που θα εξασφαλιστούν κυρίως από δανεισμό.
Τον περασμένο Μάρτιο ο κ. Γιακούνιν, ο οποίος θεωρείται ότι ανήκει στο περιβάλλον του προέδρου Πούτιν, είχε δηλώσει ότι η εταιρεία του ενδιαφέρεται για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και λιμανιών στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ρωσικής εφημερίδας «Κομερσάντ» στις αρχές Ιουνίου, ο κ. Γιακούνιν είχε, ήδη, ζητήσει με επιστολή του στον Βαλντιμίρ Πούτιν κρατική χρηματική βοήθεια για τη συμμετοχή του στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της επισκευαστικής εταιρείας Rosco (εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού). Όπως αναφέρει, μάλιστα, το ρωσικό πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έχουν, ήδη, λάβει από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες και τα υπουργεία τις απαιτούμενες πληροφορίες για την αρχική τιμή των προς πώληση περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου και σύμφωνα με αυτές η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοστίζει τουλάχιστον 30 εκατ. ευρώ, η Rosco 10 εκατ. και ο λιμένας της Θεσσαλονίκης 100 εκατ.
«Διεξάγουμε συνομιλίες με ελληνικές και δυτικές εταιρείες, θέλουμε να συγκροτήσουμε μια συμμαχία, έναν όμιλο» απάντησε ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων σε συνέντευξη Τύπου, στο πλαίσιο του Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, όταν ρωτήθηκε εάν θα συμμετάσχει στις ελληνικές ιδιωτικοποιήσεις αυτόνομα ή σε συνεργασία με άλλους εταίρους.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Γιακούνιν, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι σχεδιάζουν να καταβάλλουν το τίμημα της εξαγοράς σε περίπτωση επιτυχούς κατάληξης, με χρήματα που θα εξασφαλιστούν κυρίως από δανεισμό.
Τον περασμένο Μάρτιο ο κ. Γιακούνιν, ο οποίος θεωρείται ότι ανήκει στο περιβάλλον του προέδρου Πούτιν, είχε δηλώσει ότι η εταιρεία του ενδιαφέρεται για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και λιμανιών στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ρωσικής εφημερίδας «Κομερσάντ» στις αρχές Ιουνίου, ο κ. Γιακούνιν είχε, ήδη, ζητήσει με επιστολή του στον Βαλντιμίρ Πούτιν κρατική χρηματική βοήθεια για τη συμμετοχή του στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της επισκευαστικής εταιρείας Rosco (εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού). Όπως αναφέρει, μάλιστα, το ρωσικό πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έχουν, ήδη, λάβει από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες και τα υπουργεία τις απαιτούμενες πληροφορίες για την αρχική τιμή των προς πώληση περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου και σύμφωνα με αυτές η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοστίζει τουλάχιστον 30 εκατ. ευρώ, η Rosco 10 εκατ. και ο λιμένας της Θεσσαλονίκης 100 εκατ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα