Econοmist: Εικόνα διάλυσης στο Ελευθέριος Βενιζέλος
Econοmist: Εικόνα διάλυσης στο Ελευθέριος Βενιζέλος
Σήμερα εξυπηρετεί μόλις 12 εκατ. επιβάτες, κατά 25% λιγότερους από το 2007
Στο Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας, αναφέρεται σε νέο δημοσίευμά του ο Economist στην κατηγορία Business Travel, κάνοντας λόγο για εικόνα διάλυσης και απαξίωσης.
Το Αεροδρόμιο που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει 21 εκατ. επιβάτες το χρόνο, έχει υποστεί μια απότομη πτώση στην κυκλοφορία μετά την έναρξη της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Τώρα εξυπηρετεί μόλις 12 εκατ. επιβάτες, κατά 25% λιγότερους από το 2007.
Ο αριθμός αυτός είναι πιθανό να μειωθεί και πάλι μέσα στο 2013. Το χρώμα από τις 24 γέφυρες τζετ του αεροδρομίου έχει υποστεί φθορά και μόνο 10 από αυτές χρησιμοποιούνται τακτικά. Για να εξοικονομηθούν χρήματα, ο κλιματισμός μένει κλειστός μέχρι τον Ιούνιο, αναφέρεται στο δημοσίευμα.
Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες το έχουν εγκαταλείψει. Η Delta περιέκοψε τις πτήσεις του χειμώνα προς τη Νέα Υόρκη πέρυσι, αφήνοντας την Ελλάδα χωρίς άμεση σύνδεση με την Αμερική για πρώτη φορά σε σχεδόν 70 χρόνια. Η United Airlines, η Thai Airways, η Gulf Air και η Czech Airlines, επίσης εγκατέλειψαν το Ελευθέριος Βενιζέλος. Πέρυσι η Singapore Airlines μετέφερε την περιφερειακή λειτουργία της στην Κωνσταντινούπολη. Η intercontinental συνδεσιμότητα είναι πολύ χειρότερη από ότι σε άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια του Νότου, όπως η Μαδρίτη και η Ρώμη. Παρά το γεγονός ότι οι πλήρους μεγέθους διάδρομοι του αεροδρομίου είναι σε θέση να υποδέχονται αεροσκάφη όπως το Airbus A380, το 59% της κίνησης του αεροδρομίου αποτελείται από σκάφη στενής ατράκτου σε εγχώριους κυρίως προορισμούς...
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Το Αεροδρόμιο που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει 21 εκατ. επιβάτες το χρόνο, έχει υποστεί μια απότομη πτώση στην κυκλοφορία μετά την έναρξη της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Τώρα εξυπηρετεί μόλις 12 εκατ. επιβάτες, κατά 25% λιγότερους από το 2007.
Ο αριθμός αυτός είναι πιθανό να μειωθεί και πάλι μέσα στο 2013. Το χρώμα από τις 24 γέφυρες τζετ του αεροδρομίου έχει υποστεί φθορά και μόνο 10 από αυτές χρησιμοποιούνται τακτικά. Για να εξοικονομηθούν χρήματα, ο κλιματισμός μένει κλειστός μέχρι τον Ιούνιο, αναφέρεται στο δημοσίευμα.
Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες το έχουν εγκαταλείψει. Η Delta περιέκοψε τις πτήσεις του χειμώνα προς τη Νέα Υόρκη πέρυσι, αφήνοντας την Ελλάδα χωρίς άμεση σύνδεση με την Αμερική για πρώτη φορά σε σχεδόν 70 χρόνια. Η United Airlines, η Thai Airways, η Gulf Air και η Czech Airlines, επίσης εγκατέλειψαν το Ελευθέριος Βενιζέλος. Πέρυσι η Singapore Airlines μετέφερε την περιφερειακή λειτουργία της στην Κωνσταντινούπολη. Η intercontinental συνδεσιμότητα είναι πολύ χειρότερη από ότι σε άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια του Νότου, όπως η Μαδρίτη και η Ρώμη. Παρά το γεγονός ότι οι πλήρους μεγέθους διάδρομοι του αεροδρομίου είναι σε θέση να υποδέχονται αεροσκάφη όπως το Airbus A380, το 59% της κίνησης του αεροδρομίου αποτελείται από σκάφη στενής ατράκτου σε εγχώριους κυρίως προορισμούς...
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα