«Κεφάτες» επενδύσεις για τη Βερόπουλος
Ραγδαίες φαίνεται να είναι οι εξελίξεις σε ό,τι αφορά τον επιχειρηματικό σχεδιασμό των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας. Την ώρα που ο κλάδος εισέρχεται σε νέα φάση εξωστρέφειας, εκτός των επενδυτικών κινήσεων της ΑΒ Βασιλόπουλος (σ.σ.: αγόρασε πριν από δέκα ημέρες την ελληνική θυγατρική της πολυεθνικής PLUS), της Μασούτης που εισάγει τις μετοχές της στο Χ.Α. και της Carrefour που επενδύει στη Βουλγαρία, ήλθε η ώρα της Αφοί Βερόπουλοι ΑΒΕΕ να ξεκινήσει νέο κύμα ανάπτυξης.
Πιο σ
Ραγδαίες φαίνεται να είναι οι εξελίξεις σε ό,τι αφορά τον επιχειρηματικό σχεδιασμό των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας. Την ώρα που ο κλάδος εισέρχεται σε νέα φάση εξωστρέφειας, εκτός των επενδυτικών κινήσεων της ΑΒ Βασιλόπουλος (σ.σ.: αγόρασε πριν από δέκα ημέρες την ελληνική θυγατρική της πολυεθνικής PLUS), της Μασούτης που εισάγει τις μετοχές της στο Χ.Α. και της Carrefour που επενδύει στη Βουλγαρία, ήλθε η ώρα της Αφοί Βερόπουλοι ΑΒΕΕ να ξεκινήσει νέο κύμα ανάπτυξης.
Πιο συγκεκριμένα, όπως δήλωσε στο protothema.gr ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Νίκος Βερόπουλος, ήδη έχει ετοιμαστεί αναπτυξιακό σχέδιο δημιουργίας μεγάλων καταστημάτων του ομίλου, με έμφαση στα φρέσκα προϊόντα αλλά και με τμήμα πώλησης ειδών οικιακής χρήσης. Ουσιαστικά η εταιρεία επιχειρεί να ανοίξει την γκάμα των παρεχόμενων ειδών της και να αιφνιδιάσει τον ανταγωνισμό, λίγο μόλις καιρό μετά την επένδυση σε αυστριακό γάλα χαμηλής τιμής.
Το πρώτο πείραμα του νέου αυτού τύπου καταστήματος ξεκινά άμεσα από τη Λάρισα και αποτελεί αντίγραφο των καταστημάτων που η εταιρεία διαθέτει στη Σερβία. Το επόμενο σημείο πώλησης αυτού του τύπου που θα δημιουργηθεί θα κατασκευαστεί στους Θρακομακεδόνες και προβλέπεται να ανοίξει τις πύλες του το Πάσχα του 2008. Θα διαθέτει ισόγειο 3.000 τ.μ., ενώ εκεί θα δοθεί ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στα είδη οικιακής χρήσης.
Σε ετοιμότητα και ο ανταγωνισμός
Την ίδια στιγμή και η ΑΒ Βασιλόπουλος, μετά την εξαγορά της PLUS, ετοιμάζεται να περάσει στους μεγάλης επιφάνειας χώρους, ιδιαίτερα στην περιοχή της Μακεδονίας. Τα περισσότερα σημεία πώλησης της εισηγμένης αλυσίδας είναι επιφάνειας έως και 1.000 τ.μ. με πάρκινγκ.
Παράλληλα και η Μασούτης μετά την εισαγωγή των μετοχών της στο Χ.Α. ετοιμάζεται για την υλοποίηση σχεδίου επέκτασης σε χώρους πάνω από 2.000 τ.μ. Στόχος όλων των αλυσίδων είναι να αντεπιτεθούν συντεταγμένα κατά της κορυφαίας σε τζίρους Carrefour, η οποία έφερε πρώτη τους μεγάλους χώρους πώλησης στην ελληνική αγορά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr