Eπωφελής η συμφωνία Cosco - Hewlett Packard και TΡΑΙΝΟΣΕ, λένε στον Πειραιά
Eπωφελής η συμφωνία Cosco - Hewlett Packard και TΡΑΙΝΟΣΕ, λένε στον Πειραιά
Ορόσημο που θα καθιερώσει τον Πειραιά ως το διαμετακομιστικό κέντρο για τη συντομότερη προώθηση φορτίων προς και από την Άπω Ανατολή στις Βαλκανικές χώρες, τη Βορειανατολική Ευρώπη και χώρες της Ανατολικής Μεσογείου χαρακτηρίζει το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος τη συμφωνία μεταξύ των Cosco, Hewlett Packard και TΡΑΙΝΟΣΕ
UPD:
21
ΣΧΟΛΙΑ
Ορόσημο που θα καθιερώσει τον Πειραιά ως το διαμετακομιστικό κέντρο για τη συντομότερη προώθηση φορτίων προς και από την Άπω Ανατολή στις Βαλκανικές χώρες, τη Βορειανατολική Ευρώπη και χώρες της Ανατολικής Μεσογείου χαρακτηρίζει το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος (ΝΕΕ) τη συμφωνία μεταξύ των Cosco, Hewlett Packard και TΡΑΙΝΟΣΕ.
«Τώρα επιβεβαιώνεται η ορθότητα της απόφασης της Κυβέρνησης να παραχωρήσει την Προβλήτα ΙΙ και την δημιουργία της Προβλήτας ΙΙΙ στην Cοsco.
Τα οφέλη θα είναι μεγάλα γιατί εκτός από το μεταφορικό έργο θα δημιουργηθούν στην περιοχή επιχειρήσεις ελαφριάς μεταποίησης και συναρμολόγησης που θα δημιουργήσουν ακόμη περισσότερες θέσεις εργασίας. Έτσι παλαιότερα είχε αναπτυχθεί η Ολλανδία. Για να επιτευχθεί αυτό επιβάλλεται να ελαχιστοποιηθούν οι πάσης μορφής γραφειοκρατικές διαδικασίες. Οι όποιες καθυστερήσεις ανεβάζουν πολύ το κόστος» υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ΝΕΕ, Γιώργος Γράτσος:
«Το γεωγραφικό πλεονέκτημα στις μεταφορές από την Άπω Ανατολή το είχε πάντα η Ελλάδα αλλά μας έλλειπε η σιδηροδρομική σύνδεση του Ικονίου με το Θριάσιο Πεδίο που είχε αρχίσει από την δεκαετία του 1990 αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί.
Το ΝΕΕ αισθάνεται δικαιωμένο επειδή για πολλά χρόνια, από το 1999 ακόμη, υποστήριζε την δυνατότητα της εξέλιξης του Πειραιά ως διαμετακομιστικό κέντρο και όχι μόνο ως τοπικό λιμάνι» και κατέληξε:
«Ευχόμαστε και προσδοκούμε να συνεχιστεί αυτή η επωφελής για τη χώρα δημιουργική κινητικότητα και σε άλλους τομείς της Ελληνικής οικονομίας, που άπτονται και του τομέα της Ναυτιλίας, όπως την δημιουργία του λεκανοπεδίου ως οικονομικό και ναυτιλιακό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου. Την ανάπτυξη της χώρας ως ποιοτικό θέρετρο προσελκύοντας αναβαθμισμένο τουρισμό. Να γίνει ανταγωνιστική η Ακτοπλοΐα για να εξυπηρετούνται οι νησιώτες και ο νησιωτικός τουρισμός. Να αναπτυχθεί το homeporting των κρουαζιερόπλοιων. Να γίνει η Ελλάδα χώρα προσέλκυσης σκαφών αναψυχής κ.α. Όλα αυτά δημιουργούν συνέργιες που θα ωφελήσουν πολύ την πατρίδα μας».
«Τώρα επιβεβαιώνεται η ορθότητα της απόφασης της Κυβέρνησης να παραχωρήσει την Προβλήτα ΙΙ και την δημιουργία της Προβλήτας ΙΙΙ στην Cοsco.
Τα οφέλη θα είναι μεγάλα γιατί εκτός από το μεταφορικό έργο θα δημιουργηθούν στην περιοχή επιχειρήσεις ελαφριάς μεταποίησης και συναρμολόγησης που θα δημιουργήσουν ακόμη περισσότερες θέσεις εργασίας. Έτσι παλαιότερα είχε αναπτυχθεί η Ολλανδία. Για να επιτευχθεί αυτό επιβάλλεται να ελαχιστοποιηθούν οι πάσης μορφής γραφειοκρατικές διαδικασίες. Οι όποιες καθυστερήσεις ανεβάζουν πολύ το κόστος» υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ΝΕΕ, Γιώργος Γράτσος:
«Το γεωγραφικό πλεονέκτημα στις μεταφορές από την Άπω Ανατολή το είχε πάντα η Ελλάδα αλλά μας έλλειπε η σιδηροδρομική σύνδεση του Ικονίου με το Θριάσιο Πεδίο που είχε αρχίσει από την δεκαετία του 1990 αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί.
Το ΝΕΕ αισθάνεται δικαιωμένο επειδή για πολλά χρόνια, από το 1999 ακόμη, υποστήριζε την δυνατότητα της εξέλιξης του Πειραιά ως διαμετακομιστικό κέντρο και όχι μόνο ως τοπικό λιμάνι» και κατέληξε:
«Ευχόμαστε και προσδοκούμε να συνεχιστεί αυτή η επωφελής για τη χώρα δημιουργική κινητικότητα και σε άλλους τομείς της Ελληνικής οικονομίας, που άπτονται και του τομέα της Ναυτιλίας, όπως την δημιουργία του λεκανοπεδίου ως οικονομικό και ναυτιλιακό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου. Την ανάπτυξη της χώρας ως ποιοτικό θέρετρο προσελκύοντας αναβαθμισμένο τουρισμό. Να γίνει ανταγωνιστική η Ακτοπλοΐα για να εξυπηρετούνται οι νησιώτες και ο νησιωτικός τουρισμός. Να αναπτυχθεί το homeporting των κρουαζιερόπλοιων. Να γίνει η Ελλάδα χώρα προσέλκυσης σκαφών αναψυχής κ.α. Όλα αυτά δημιουργούν συνέργιες που θα ωφελήσουν πολύ την πατρίδα μας».
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδέχθηκε την είδηση για τη συμφωνία τo Bιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά:
Πιο συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά Ανδριανός Μιχάλαρος επεσήμανε: «Η καταρχήν συμφωνία της HP με το terminal της Cosco στον Πειραιά (PCT S.A.) για την εγκατάσταση σημαντικών δραστηριοτήτων της παγκόσμιας εφοδιαστικής της αλυσίδας στην Ελλάδα, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του χρόνου αποτελεί άλλη μία απόδειξη της στρατηγικής σημασίας για το διακομιστικό εμπόριο του λιμανιού του Πειραιά. Ο Πειραιάς και η ευρύτερη περιοχή αναβαθμίζονται και αναπτύσσονται. Ελπίζουμε η συνεργασία αυτή να αποτελεί πρόκριμα και για τη λειτουργία του εμπορευματικού σταθμού στο Θριάσιο, που θα προσφέρει και θέσεις εργασίας και ανάπτυξη στην περιοχή. Ελπίζουμε να πραγματοποιηθεί το έργο το συντομότερο δυνατό και να προσελκύσει και άλλες επενδύσεις στη χώρα μας. Οι καιροί έχουν αλλάξει και με την άδικη φορολογία, τα μέτρα εξαντλητικής λιτότητας, την ανεργία που αυξάνεται μέρα με τη μέρα αλλά και τις αντιδράσεις άνευ ουσίας και πρακτικού αντικρίσματος, ανάπτυξη δεν επιτυγχάνεται» και προσέθεσε:
«Η αλλαγή νοοτροπίας και οι επενδύσεις θα βοηθήσουν την ελληνική Οικονομία να ανακάμψει. Η συμφωνία της Hewlett Packard με την Cosco και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αποτελέσει την καλύτερη προβολή του ελληνικού επενδυτικού περιβάλλοντος στο εξωτερικό, μία προβολή που τόσο χρειάζεται σήμερα η χώρα μας η οποία ακούγεται μόνον για το χρέος, τα μέτρα λιτότητας και τα κοινωνικά προβλήματα και φαινόμενα, που βρίσκονται σε έξαρση εξαιτίας της κρίσης».
Πιο συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά Ανδριανός Μιχάλαρος επεσήμανε: «Η καταρχήν συμφωνία της HP με το terminal της Cosco στον Πειραιά (PCT S.A.) για την εγκατάσταση σημαντικών δραστηριοτήτων της παγκόσμιας εφοδιαστικής της αλυσίδας στην Ελλάδα, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του χρόνου αποτελεί άλλη μία απόδειξη της στρατηγικής σημασίας για το διακομιστικό εμπόριο του λιμανιού του Πειραιά. Ο Πειραιάς και η ευρύτερη περιοχή αναβαθμίζονται και αναπτύσσονται. Ελπίζουμε η συνεργασία αυτή να αποτελεί πρόκριμα και για τη λειτουργία του εμπορευματικού σταθμού στο Θριάσιο, που θα προσφέρει και θέσεις εργασίας και ανάπτυξη στην περιοχή. Ελπίζουμε να πραγματοποιηθεί το έργο το συντομότερο δυνατό και να προσελκύσει και άλλες επενδύσεις στη χώρα μας. Οι καιροί έχουν αλλάξει και με την άδικη φορολογία, τα μέτρα εξαντλητικής λιτότητας, την ανεργία που αυξάνεται μέρα με τη μέρα αλλά και τις αντιδράσεις άνευ ουσίας και πρακτικού αντικρίσματος, ανάπτυξη δεν επιτυγχάνεται» και προσέθεσε:
«Η αλλαγή νοοτροπίας και οι επενδύσεις θα βοηθήσουν την ελληνική Οικονομία να ανακάμψει. Η συμφωνία της Hewlett Packard με την Cosco και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αποτελέσει την καλύτερη προβολή του ελληνικού επενδυτικού περιβάλλοντος στο εξωτερικό, μία προβολή που τόσο χρειάζεται σήμερα η χώρα μας η οποία ακούγεται μόνον για το χρέος, τα μέτρα λιτότητας και τα κοινωνικά προβλήματα και φαινόμενα, που βρίσκονται σε έξαρση εξαιτίας της κρίσης».
UPD:
21
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα