ΜIG: Εσωτερικές συγχωνεύσεις πριν από την Ολυμπιακή
Η απόφαση για την επένδυση-εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας λήφθηκε αφού προηγουμένως ο κ. Ανδρέας Βγενόπουλος είχε κάνει μόνο τους υπολογισμούς, τόσο για την Ολυμπιακή όσο και για τις κινήσεις «μαζέματος» στη ΜIG.
Αργότερα, ενημέρωσε και τους συνεργάτες του, οι οποίοι γνωρίζουν από πρώτο χέρι τη στρατηγική του καθώς καθημερινά ψάχνει συνέργιες μεταξύ των εταιρειών του ομίλου.
Ωστόσο, η απόφαση για την επένδυση
Η απόφαση για την επένδυση-εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας λήφθηκε αφού προηγουμένως ο κ. Ανδρέας Βγενόπουλος είχε κάνει μόνο τους υπολογισμούς, τόσο για την Ολυμπιακή όσο και για τις κινήσεις «μαζέματος» στη ΜIG.
Αργότερα, ενημέρωσε και τους συνεργάτες του, οι οποίοι γνωρίζουν από πρώτο χέρι τη στρατηγική του καθώς καθημερινά ψάχνει συνέργιες μεταξύ των εταιρειών του ομίλου.
Ωστόσο, η απόφαση για την επένδυση στην Ολυμπιακή δεν είναι τωρινή και σχετίζεται με τις κινήσεις που έγιναν αλλά και αυτές που θα γίνουν το ερχόμενο διάστημα στην ίδια τη ΜIG.
Mε λίγα λόγια, η MIG παράλληλα με την Ολυμπιακή θα εξετάσει τις θυγατρικές και τις όποιες συνέργιες, ώστε να δημιουργηθεί ένα σχήμα αφενός ξεκάθαρο και αφετέρου πιο λειτουργικό.
Ένα από τα προβλήματα για την επερχόμενη αύξηση κεφαλαίου είναι και η τιμή της μετοχής. Οπως έχει ανακοινωθεί η τιμή διάθεσης των μετοχών θα κυμαίνεται μεταξύ 5-6 ευρώ, ενώ στο ταμπλό η τιμή είναι αρκετά χαμηλότερα.
Στη ΜIG, τα στελέχη υπολογίζουν την εσωτερική αξία της εταιρείας στα 4,80 - 5,10 ευρώ, ωστόσο αυτό δεν αντικατοπτρίζεται στη
χρηματιστηριακή αξία της μετοχής. Παρά το δυσμενές κλίμα, λοιπόν, ο κ. Ανδρέας Βγενόπουλος και η διοίκηση της MIG έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν σε μια σειρά από κινήσεις συγκέντρωσης των δραστηριοτήτων, προκειμένου οι επενδυτές να έχουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τη δομή των επενδύσεων της MIG.
Οι συγχωνεύσεις δραστηριοτήτων είναι στην ημερήσια διάταξη. Η εταιρεία Attica για παράδειγμα έχει ξεκινήσει την απορρόφηση διά συγχώνευσης της Superfast και της Blue Star.
Στον τομέα των τροφίμων, η διακριτή εταιρεία είναι η Vivartia. Ωστόσο, υπάρχουν και η Everest και η Οlympic Catering. Για την πρώτη εταιρεία έχει γίνει δημόσια πρόταση μέσω της εταιρείας Αλκμήνη, στην οποία συμμετέχουν η MIG και ο επιχειρηματίας κ. Λ. Φρέρης.
Αφού κόλλησε η μεταβίβαση ενός μέρους της συμμετοχή της Vivartia, εξετάζεται μια συγκέντρωση με τις υπόλοιπες εταιρείες, ενώ η Catering εν όψει της Ολυμπιακής μάλλον αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση.
Δυο άλλοι διακριτοί τομείς είναι το Real Εstate στην Ελλάδα, αλλά και τα ακίνητα εξωτερικού στη Σερβία, ενώ διακριτός τομέας είναι και οι επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα.
Ξεχωριστό ρόλο έχουν, όμως, τόσο ο τομέας της υγείας (Υγεία), αλλά και η Πληροφορική (Singular Logic).
Εφόσον ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις για την Ολυμπιακή Αεροπορία, τα σχέδια είναι ανοικτά και δεν αποκλείουν ακόμη και αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με εισαγωγή στο Χρηματιστήριο, παρ’ όλο που η
αρχική πρόταση προβλέπει μεταπώληση της Ολυμπιακής αμέσως μετά τις ερχόμενες εκλογές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr