Το φαινόμενο… Bungee Jumping στη ναυτιλία

Δ. Διαμαντίδης: ενισχύει τον στόλο με φορτηγά

Με την οικονομική κρίση να βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη και τη ναυτιλία, ιδιαίτερα ο τομέας των φορτηγών, σε ελεύθερη πτώση, κανείς δεν είναι σε θέση να προβλέψει πού θα φτάσει η κατρακύλα.

Κάποιοι διεθνείς αναλυτές κάνουν λόγο για φαινόμενο… bungee jumping στη ναυτιλία. Και εξηγούν ότι, όπως και στο συγκεκριμένο extreme sport γνωρίζεις όταν πέφτεις ότι είσαι ασφαλής αφού είσαι δεμένος με το σχοινί, παρά το γεγονός ότ

Με την οικονομική κρίση να βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη και τη ναυτιλία, ιδιαίτερα ο τομέας των φορτηγών, σε ελεύθερη πτώση, κανείς δεν είναι σε θέση να προβλέψει πού θα φτάσει η κατρακύλα.

Κάποιοι διεθνείς αναλυτές κάνουν λόγο για φαινόμενο… bungee jumping στη ναυτιλία. Και εξηγούν ότι, όπως και στο συγκεκριμένο extreme sport γνωρίζεις όταν πέφτεις ότι είσαι ασφαλής αφού είσαι δεμένος με το σχοινί, παρά το γεγονός ότι η πτώση σου κόβει την ανάσα, όμως τελικά πέφτεις πιο χαμηλά από ό,τι είχες υπολογίσεις. Αλλά επανέρχεσαι ψηλότερα από ό,τι περίμενες, όμως για λίγα δευτερόλεπτα!

Το μεγάλο πρόβλημα που έχει προκύψει οφείλεται και στο γεγονός ότι οι τράπεζες πλέον δεν χρηματοδοτούν εύκολα εφοπλιστές ούτε για αγορές ούτε για ναυπηγήσεις πλοίων, ενώ δεν δίνουν πιστώσεις τα λεγόμενα letters of credit. Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του προέδρου της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Νίκου Ευθυμίου: «Η κρίση θα περάσει. Υπάρχει ζήτηση εμπορευμάτων. Αυτό που δεν υπάρχει είναι η δυνατότητα των τραπεζών να παρέχουν πίστωση, το λεγόμενο letter of credit. Για τον λόγο αυτόν παρουσιάζεται επιβράδυνση στο παγκόσμιο εμπόριο, άρα και μειωμένη δραστηριότητα στη ναυτιλία. Η Κίνα έχει να εξάγει και η δυτική Αφρική για παράδειγμα θέλει να εισάγει».

Το βέβαιο όμως για όλα τα νέα επιχειρηματικά σχέδια είναι το γεγονός ότι το κόστος δανεισμού έχει γιγαντωθεί σε σχέση με τα περασμένα χρόνια. Ετσι, παρατηρείται αύξηση του κόστους κατά 50% σε σύγκριση με τον μέσο όρο του κόστους δανεισμού των τελευταίων 3 ετών, για τους μεγάλους ναυτιλιακούς ομίλους, ενώ φτάνουμε και στο 200% για μικρότερους πλοιοκτήτες.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

moodys

Επικαλούμενος το έλλειμμα της χώρας - Ο οίκος αναφέρει ότι το χρέος θα αυξηθεί περαιτέρω, καθώς η οικονομία της Ιταλίας θα συνεχίσει να ακολουθεί αδύναμη πορεία - Ως δεύτερη αιτία,  επικαλείται τις αρνητικές επιπτώσεις στη μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη από τη διακοπή των διαρθρωτικών και φορολογικών μεταρρυθμίσεων

1
usedcar

Νέο «φυντάνι» εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ανακαλύφθηκε στην Θήβα ο οποίος λαμβάνει προκαταβολές για ανύπαρκτα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έχοντας δημιουργήσει τεράστια προβλήματα σε πάρα πολλούς ανυποψίαστους καταναλωτές οι οποίοι βλέποντας τις ευκαιρίες που πουλάει μέσω Διαδικτύου σπεύδουν να ωφεληθούν.

ec

Η Ελλάδα δεν βρίσκεται ανάμεσα στις χώρες που έλαβαν επιστολή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας διευκρινίσεις σχετικά με το προσχέδιο του προϋπολογισμού τους, που κατατέθηκε στις αρχές της εβδομάδας

3
chrimatistirio

Σε χαμηλό 32 μηνών οι τράπεζες - Κατά 1,12% υποχώρησε ο ΓΔ στις 624,81 μονάδες, λόγω κυβερνητικών αναταράξεων και πιέσεων εξ Ιταλίας - Στο -5% η Πειραιώς, πτώση και σε Motor Oil-Viohalco, κέρδη για Τιτάνα μετά τη δημόσια πρόταση για εισαγωγή στο Euronext - Στο 4,37% το 10ετές ομόλογο


1