Το φαινόμενο… Bungee Jumping στη ναυτιλία

Το φαινόμενο… Bungee Jumping στη ναυτιλία

Με την οικονομική κρίση να βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη και τη ναυτιλία, ιδιαίτερα ο τομέας των φορτηγών, σε ελεύθερη πτώση, κανείς δεν είναι σε θέση να προβλέψει πού θα φτάσει η κατρακύλα.

Κάποιοι διεθνείς αναλυτές κάνουν λόγο για φαινόμενο… bungee jumping στη ναυτιλία. Και εξηγούν ότι, όπως και στο συγκεκριμένο extreme sport γνωρίζεις όταν πέφτεις ότι είσαι ασφαλής αφού είσαι δεμένος με το σχοινί, παρά το γεγονός ότ

Το φαινόμενο… Bungee Jumping στη ναυτιλία

Με την οικονομική κρίση να βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη και τη ναυτιλία, ιδιαίτερα ο τομέας των φορτηγών, σε ελεύθερη πτώση, κανείς δεν είναι σε θέση να προβλέψει πού θα φτάσει η κατρακύλα.

Κάποιοι διεθνείς αναλυτές κάνουν λόγο για φαινόμενο… bungee jumping στη ναυτιλία. Και εξηγούν ότι, όπως και στο συγκεκριμένο extreme sport γνωρίζεις όταν πέφτεις ότι είσαι ασφαλής αφού είσαι δεμένος με το σχοινί, παρά το γεγονός ότι η πτώση σου κόβει την ανάσα, όμως τελικά πέφτεις πιο χαμηλά από ό,τι είχες υπολογίσεις. Αλλά επανέρχεσαι ψηλότερα από ό,τι περίμενες, όμως για λίγα δευτερόλεπτα!

Το μεγάλο πρόβλημα που έχει προκύψει οφείλεται και στο γεγονός ότι οι τράπεζες πλέον δεν χρηματοδοτούν εύκολα εφοπλιστές ούτε για αγορές ούτε για ναυπηγήσεις πλοίων, ενώ δεν δίνουν πιστώσεις τα λεγόμενα letters of credit. Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του προέδρου της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Νίκου Ευθυμίου: «Η κρίση θα περάσει. Υπάρχει ζήτηση εμπορευμάτων. Αυτό που δεν υπάρχει είναι η δυνατότητα των τραπεζών να παρέχουν πίστωση, το λεγόμενο letter of credit. Για τον λόγο αυτόν παρουσιάζεται επιβράδυνση στο παγκόσμιο εμπόριο, άρα και μειωμένη δραστηριότητα στη ναυτιλία. Η Κίνα έχει να εξάγει και η δυτική Αφρική για παράδειγμα θέλει να εισάγει».

Το βέβαιο όμως για όλα τα νέα επιχειρηματικά σχέδια είναι το γεγονός ότι το κόστος δανεισμού έχει γιγαντωθεί σε σχέση με τα περασμένα χρόνια. Ετσι, παρατηρείται αύξηση του κόστους κατά 50% σε σύγκριση με τον μέσο όρο του κόστους δανεισμού των τελευταίων 3 ετών, για τους μεγάλους ναυτιλιακούς ομίλους, ενώ φτάνουμε και στο 200% για μικρότερους πλοιοκτήτες.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης