Οι Έλληνες ναυπηγούν 404 από τα 602 πλοία τους σε κινεζικά ναυπηγεία

Διακόσια δεκαέξι από τα συνολικά υπό ναυπήγηση 288 τάνκερ ελληνικών συμφερόντων και από τα 168 φορτηγά ελληνικών συμφερόντων πλοία τα 135 κατασκευάζονται στην Κίνα

Η ελληνική ναυτιλία, παρά την ιστορική της ισχύ και την παγκόσμια παρουσία, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένη στις αμερικανικές προθέσεις να πλήξει τη ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας.

Σύμφωνα με τον ναυλομεσιτιοκό οικό Xclusiv Shipbrokers μια ανάλυση του στόλου και των παραγγελιών αποκαλύπτει μια αυξανόμενη εξάρτηση από τα κινεζικά ναυπηγεία. Οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες ναυπηγούν συνολικά 602 πλοία εκ των οποίων τα 404 σε κινεζικά ναυπηγεία ποσοστό 67,1%

Πιο συγκεκριμένα: -το 43% του υπάρχοντος στόλου φορτηγών πλοίων και γενικού φορτίου (≥10.000 DWT) είναι κατασκευασμένο στην Κίνα, ενώ από τα 168 φορτηγά πλοία σε παραγγελία, τα 135 κατασκευάζονται στην Κίνα.

• Στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, το 26% του στόλου είναι κινεζικής κατασκευής, ενώ 216 από τα 288 τάνκερ σε παραγγελία κατασκευάζονται στην Κίνα ποσοστό 75%.

• Στον τομέα των κοντέινερ, το 30% του στόλου είναι κινεζικής κατασκευής και όλα τα 46 πλοία σε παραγγελία κατασκευάζονται στην Κίνα.

• Αντιθέτως, στον τομέα των πλοίων LNG, μόνο το 4% του υπάρχοντος στόλου είναι κινεζικής κατασκευής, ενώ από τα 100 πλοία LNG σε παραγγελία, μόλις 7 κατασκευάζονται στην Κίνα.

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr