Διάσημοι δημιουργούν αλκοολούχα brands – To case-study του Τζορτζ Κλούνεϊ με την τεκίλα του 1 δισ.

Διάσημοι δημιουργούν αλκοολούχα brands – To case-study του Τζορτζ Κλούνεϊ με την τεκίλα του 1 δισ.

Τι γυρεύει το Χόλιγουντ στη βιομηχανία των αλκοολούχων ποτών; Το παράδειγμα και η επιτυχία του «πειράματος» του Τζορτζ Κλούνεϊ που αποτιμήθηκε σε ένα δισεκατομμύριο εμπνέει και καθοδηγεί τις επιχειρηματικές επενδύσεις των σταρ

alkool_
Είναι παλιομοδίτικο, αν όχι παρωχημένο, να πιστεύει κανείς πως οι κάθε λογής celebrities/διάσημοι/αναγνωρίσιμοι είναι μια ευγενής κάστα εκνευριστικά αργόσχολων ανθρώπων που, παρότι περνούν την ζωή τους με σταυρωμένα χέρια, βλέπουν καθημερινά το βιός και τη δημοφιλία τους να αυξάνουν γεωμετρικά. Αντιθέτως, ακόμα και οικουμενικά λαοπρόβλητοι τύποι σαν τον Τζορτζ Κλούνεϊ λόγου χάρη προσπαθούν φιλότιμα για το μεροκάματο -εντάξει και για κάτι παραπάνω- και μάλιστα επεκτείνοντας τη δραστηριότητά τους σε επαγγελματικούς τομείς άσχετους ή ασύνδετους με το βασικό αντικείμενο εργασίας τους.

Το παράδειγμα του 62χρονου Αμερικανού ηθοποιού κάθε άλλο από τυχαίο είναι. Το 2013 δημιούργησε μαζί με τους κολλητούς φίλους του Ράντι Γκέρμπερ (κατά κόσμον σύζυγο της Σίντι Κρόφορντ) και Μάικ Μέλντμαν (γκουρού του real estate) την τεκίλα Casamigos. Τέσσερα χρόνια μετά τη (μοσχο)πούλησε στην εταιρία Diageo προς 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Καθόλου άσχημα δηλαδή για ένα προϊόν που φτιάχτηκε σχεδόν από λάθος. Ή μάλλον γεννήθηκε στην προσπάθεια των τριών φίλων να βρουν την ιδανική για τα γούστα τους τεκίλα.

Για δύο χρόνια ταξίδεψαν σχεδόν σε όλο το Μεξικό -όπου διατηρούν τις πολυτελείς επαύλεις τους- για να βρουν την ιδανική αγαύη και τον τέλειο, για τις προτιμήσεις τους, τρόπο απόσταξης κι αφού δοκίμασαν ούτε λίγο ούτε πολύ 700 δείγματα βρήκαν τη χρυσή τομή. Δηλαδή μια τεκίλα που δεν προκαλούσε κάψιμο στο λαιμό, ήταν όσο αρωματική ήθελαν και κυρίως μπορούσαν να την καταναλώνουν από το πρωί, χωρίς να νιώθουν ποτέ την καυτή ανάσα του hangover στην πλάτη τους.

Το μεξικανικό νέκταρ που απολάμβαναν μεταξύ τους γρήγορα αγαπήθηκε από τους φίλους τους, αύξησε την ζήτηση και κατόπιν την παραγωγή του, εμφιαλώθηκε και τελικά γιγαντώθηκε σε ένα τα πιο ξακουστά και φωτογενή success stories στο σύμπαν των αλκοολούχων ποτών. Μάλιστα, μόλις πριν από λίγες ημέρες στη χιλιοτραγουδισμένη συλλογή από τεκίλες προστέθηκε μία νέα, η Casamigas – ζούμε σε εποχές συμπερίληψης γαρ- η οποία περιέχει απόσταγμα πιπεριάς χαλαπένιο και είναι σύμφωνα με το branding της η αγαπημένη της Σίντι Κρόφορντ. Ναι, το λες και μαρκετινίστικη ωδή στο εμβληματικό μοντέλο από τον σύζυγό της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης