Στο 30% τα «λουκέτα» στις μεγάλες αλυσίδες
Στο 30% τα «λουκέτα» στις μεγάλες αλυσίδες
Ανησυχία στην οργανωμένη αγορά προκαλούν τα χθεσινά ευρήματα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου αναφορικά με τα λουκέτα στην αγορά.
Ανησυχία στην οργανωμένη αγορά προκαλούν τα χθεσινά ευρήματα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου αναφορικά με τα λουκέτα στην αγορά. Κι αυτό, διότι, τη στιγμή που σε μέσο όρο ένα στα τέσσερα μαγαζιά έχουν βάλει λουκέτο, σε ποσοστό 30% τα κλειστά σημεία πώλησης παρατηρείται να είναι μεγάλων επώνυμων σχημάτων.
Ειδικότερα, γνωστοί όμιλοι της αγοράς όπως οι Βάρδας, Καρούζος, Haralas, Ridenco, Hondos και άλλοι έχουν οδηγηθεί σε περιορισμό των δικτύων τους, με συνέπειες ως προς τα brand name τους, αλλά και υποχρεούμενες από τις συγκυρίες να περιορίσουν την παρουσία, άρα και τις δαπάνες τους.
Πάνω από 20.000 θέσεις έχουν ήδη χαθεί από το οργανωμένο λιανεμπόριο, το οποίο, σε σχέση με το μέγεθος του, αλλά και αυτό της αγοράς, χάνει τις περισσότερες δυνάμεις.
Μεγάλο φαίνεται να είναι το πρόβλημα στην αγορά των ηλεκτρικών ειδών όπου σχετικές πληροφορίες αναφέρονται σε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν δύο επιχειρήσεις, στην ένδυση όπου όλοι οι παίκτες έχουν αναγκαστεί να μειώσουν μαγαζιά και την υπόδηση που παρουσιάζει υποχώρηση άνω του 20% στις πωλήσεις.
Ήδη, στελέχη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος μελετούν τρόπους δράσης ακόμα και κοινή καμπάνια, ώστε οι καταναλωτές να ανακτήσουν την εμπιστοσύνή τους αποσκοπώντας στη μείωση των απωλειών τους.
Ειδικότερα, γνωστοί όμιλοι της αγοράς όπως οι Βάρδας, Καρούζος, Haralas, Ridenco, Hondos και άλλοι έχουν οδηγηθεί σε περιορισμό των δικτύων τους, με συνέπειες ως προς τα brand name τους, αλλά και υποχρεούμενες από τις συγκυρίες να περιορίσουν την παρουσία, άρα και τις δαπάνες τους.
Πάνω από 20.000 θέσεις έχουν ήδη χαθεί από το οργανωμένο λιανεμπόριο, το οποίο, σε σχέση με το μέγεθος του, αλλά και αυτό της αγοράς, χάνει τις περισσότερες δυνάμεις.
Μεγάλο φαίνεται να είναι το πρόβλημα στην αγορά των ηλεκτρικών ειδών όπου σχετικές πληροφορίες αναφέρονται σε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν δύο επιχειρήσεις, στην ένδυση όπου όλοι οι παίκτες έχουν αναγκαστεί να μειώσουν μαγαζιά και την υπόδηση που παρουσιάζει υποχώρηση άνω του 20% στις πωλήσεις.
Ήδη, στελέχη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος μελετούν τρόπους δράσης ακόμα και κοινή καμπάνια, ώστε οι καταναλωτές να ανακτήσουν την εμπιστοσύνή τους αποσκοπώντας στη μείωση των απωλειών τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα