Στον αέρα η πιστοποίηση 4.000 τουριστικών σκαφών
Στον αέρα η πιστοποίηση 4.000 τουριστικών σκαφών
Ορατός ο κίνδυνος να πάψει ο Ελληνικός Νηογνώμονας να πιστοποιεί τα σκάφη που είναι εγγεγραμμένα σε αυτόν εάν δεν καταφέρει έως τα μέσα Μαρτίου η ελληνική κυβέρνηση να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες.
Oρατός πλέον ο κίνδυνος να πάψει ο Ελληνικός Νηογνώμονας να πιστοποιεί τα 4.000 τουριστικά σκάφη που είναι εγγεγραμμένα σε αυτόν εάν δεν καταφέρει έως τα μέσα Μαρτίου η ελληνική κυβέρνηση να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες.
Από την πλευρά του Ε.Ν. επισημαίνεται έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να προσαρμοστεί στις αυξημένες ποιοτικές απαιτήσεις της οδηγίας 391/2009 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία εξεδόθη τον Απρίλιο του 2009, περιλαμβανομένης και σχετικής συνεργασίας με τους Lloyd’s Register, προκειμένου να υπάρχει η πλήρη εναρμόνιση με τη σχετική οδηγία. Οι σχετικές διαδικασίες όμως, για να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, απαιτούν αντίστοιχη πολιτική βούληση και την υποστήριξη των αρμοδίων Υπηρεσιών των εμπλεκόμενων Υπουργείων.
Όπως τονίζει το προεδρείο του Ε.Ν. «αν δεν ληφθεί άμεσα πολιτική πρωτοβουλία ώστε ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ, που υπηρετεί την ελληνική ναυτιλία από το 1919, να έχει τη δυνατότητα να επιθεωρεί τα πλοία εθνικής νομοθεσίας και να τα πιστοποιεί, αυτός θα αναγκαστεί να διακόψει τη λειτουργία του. Θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και ενδεικτικό των πολλαπλών αγκυλώσεων και αδυναμιών μας, η χώρα με τη μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο ν’ αδυνατεί να στηρίξει το δικό της Νηογνώμονα».
«Ο Ελληνικός Νηογνώμονας πρέπει να κρατηθεί με νύχια και με δόντια καθώς από τη λειτουργία του ή μη κρίνεται το μέλλον 4.000 ελληνικών τουριστικών σκαφών» τονίζει ο πρόεδρος της Ενωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, Αντώνης Στελλιάτος.
Από την πλευρά του Ε.Ν. επισημαίνεται έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να προσαρμοστεί στις αυξημένες ποιοτικές απαιτήσεις της οδηγίας 391/2009 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία εξεδόθη τον Απρίλιο του 2009, περιλαμβανομένης και σχετικής συνεργασίας με τους Lloyd’s Register, προκειμένου να υπάρχει η πλήρη εναρμόνιση με τη σχετική οδηγία. Οι σχετικές διαδικασίες όμως, για να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, απαιτούν αντίστοιχη πολιτική βούληση και την υποστήριξη των αρμοδίων Υπηρεσιών των εμπλεκόμενων Υπουργείων.
Όπως τονίζει το προεδρείο του Ε.Ν. «αν δεν ληφθεί άμεσα πολιτική πρωτοβουλία ώστε ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ, που υπηρετεί την ελληνική ναυτιλία από το 1919, να έχει τη δυνατότητα να επιθεωρεί τα πλοία εθνικής νομοθεσίας και να τα πιστοποιεί, αυτός θα αναγκαστεί να διακόψει τη λειτουργία του. Θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και ενδεικτικό των πολλαπλών αγκυλώσεων και αδυναμιών μας, η χώρα με τη μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο ν’ αδυνατεί να στηρίξει το δικό της Νηογνώμονα».
«Ο Ελληνικός Νηογνώμονας πρέπει να κρατηθεί με νύχια και με δόντια καθώς από τη λειτουργία του ή μη κρίνεται το μέλλον 4.000 ελληνικών τουριστικών σκαφών» τονίζει ο πρόεδρος της Ενωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, Αντώνης Στελλιάτος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα