LIVE

Κορωνοϊός

Έρχεται στην Ελλάδα το «click & collect» - Πώς λειτουργεί

click_away

Οι καταναλωτές θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες εντός ή εκτός των καταστημάτων 

Τη δυνατότητα να προχωρούν σε παραγγελίες με ένα κλικ και να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες εντός ή εκτός των καταστημάτων χωρίς χρονικούς περιορισμούς και δίχως την ανθρώπινη μεσολάβηση, αποκτούν οι καταναλωτές και στην χώρα μας με την μέθοδο του click and collect, με την ανακοίνωση της στρατηγικής συνεργασίας της ελληνικής εταιρίας Mobile Technology με την αυστριακή KEBA AG.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση σχετικά με αυτήν την στρατηγική συνεργασία, η λύση Click & Collect περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες δεμάτων (KePol lockers), οι οποίες είναι εξαιρετικά ανθεκτικές (π.χ. σε ακραίες καιρικές συνθήκες, βανδαλισμούς κτλ.), ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε εσωτερικούς, είτε σε εξωτερικούς χώρους. Διατίθενται σε ποικιλία συνθέσεων και διατάξεων, ενώ είναι ευέλικτες για περαιτέρω διαμόρφωση, ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Keba_KePol_FS-09_Ansicht01_LichtAN


Οι ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες συνοδεύονται από το λογισμικό KePol που παρέχει πλατφόρμα η οποία ενσωματώνεται στο εκάστοτε κεντρικό σύστημα και επιτρέπει τον συνεχή έλεγχο των θυρίδων σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση της χωρητικότητάς τους, παράλληλα με την προστασία του περιεχομένου τους. Επιπρόσθετα, δίνει τη δυνατότητα για πληρωμές μέσω POS κατά την παραλαβή δεμάτων, καθώς και για την έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης. Η λύση απευθύνεται τόσο σε εταιρείες ταχυμεταφορών, όσο και σε επιχειρήσεις λιανικής που επιθυμούν να διαχειριστούν αυτόνομα τις παραδόσεις τους, αλλά μπορεί εξίσου εύκολα να αξιοποιηθεί π.χ. από εταιρείες που παραδίδουν έτοιμα γεύματα.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με την αυτοματοποιημένη λύση «Click & Collect» οι παραλαβές - παραδόσεις γίνονται ανέπαφα χωρίς χρονικούς περιορισμούς (24/7), δίνοντας λύση τόσο στο επίκαιρο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά λόγω της πανδημίας, όσο και στην προϋπάρχουσα ανάγκη των επιχειρήσεων να επιταχύνουν και να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές. Η λύση της KEBA υλοποιήθηκε για πρώτη φορά πιλοτικά το 2001 σε συνεργασία με την DHL στη Γερμανία και από τότε μέχρι σήμερα, έχει κατορθώσει να εγκαταστήσει περισσότερες από 15.000 θυρίδες KePol για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών από τομείς όπως ταχυμεταφορές, υπηρεσίες πλυντηρίου και εκτύπωση ετικετών, ηλεκτρονικών ειδών, logistics κ.α.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Ειδήσεις σήμερα:

Ανεβοκατεβαίνουν τα κρούσματα- Ανησυχία των ειδικών για τα αποτελέσματα των γιορτών

Επίθεση Μπάιντεν στον Τραμπ για την εισβολή στο Καπιτώλιο: «Ήταν ένα χάος από εγχώριους τρομοκράτες»

Το σκληρό παιχνίδι της μοίρας για τον 25χρονο από την Αμάρυνθο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (13)

123

Ποιός βλάκας θα δώσει τόσα λεφτά για να αγοράσει αυτή την μπουρδα;Ποτε θα κάνει απόσβεση;

Τι

Πρωτότυπο !!! έχω μείνει speechless για αυτή την ιδέα φαντάζομαι πρέπει να εργάστηκαν νυχθημερόν όλα τα μεγάλα μυαλά της Ελλάδας με την βοήθεια βεβαίως και του εξωτερικού. Μεγάλο μπράβο στην κυβέρνηση και ειδικά στον υπουργό για αυτήν την ιδέα.

George

Πιο ηλίθιο μέτρο δεν έχω ξαναδεί. Ούτε μια αντιγραφή δεν μπορούμε να κάνουμε. Θα πηγαίνει να παραλάβει ο άλλος χωρίς δικαίωμα να δοκιμάσει ή έστω να το επιστρέψει αν το ανοίξει έξω από το μαγαζί και δεν του αρέσει? Χωρίς να μπορεί να ζητήσει άλλο νούμερο αν δεν του κάνει? Θα πρέπει να πάει σπίτι του για να ξανακάνει τη διαδικασία από την αρχή? Ποιος φωστήρας το σκέφτηκε αυτό? Σκέφτηκε τις άσκοπες πολλαπλές μετακινήσεις που θα γίνουν για ένα προϊόν και που θα συμβάλλουν στο κυκλοφοριακό, τη ρύπανση, τον συνωστισμό, το συνολικό κόστος και το χάσιμο χρόνου για τον καταναλωτή?

Stavros

Αχαχαχαχαχαχαχα!!!!

Lol

Πόση προπαγάνδα... Έρχεται στην Ελλάδα επιτέλους τρέχετε?? Υπάρχει μήπως και πουθενά αλλού και ήρθε Ελλάδα???

Το πρόβλημα δεν είναι οι online παραγγελίες

Είναι ότι σε συγκεκριμένα είδη (όπως ρούχα και παπούτσια πχ) πρέπει να τα δοκιμάσεις. Αυτό το click and collect δεν είναι τίποτα άλλο από μια courier που δεν κάνει καν την δουλειά της, πρέπει εσύ να πας να το πάρεις από το κατάστημα. Αλλά η αγορά που κάνεις είναι finalized, και αν δεν σου κάνει το προϊόν πρέπει να μπεις στην διαδικασία επιστροφής όπως θα έμπαινες αν στο έφερνε η κάθε courier σπίτι. Γιατί λοιπόν να βγω εγώ να τρέχω στους δρόμους για να κάνω την δουλειά τους;

ΕΛ

ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΙΕΡ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Σύγχρονη εποχή

Όσα καταστήματα δεν προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις της αγοράς δυστυχώς δεν θα επιβιώσουν. Το πηγαίνω στο μαγαζί, βλέπω, δοκιμάζω και αν θέλω το αγοράζω, έχει πια τελειώσει. Η ανθρώπινη μεσολάβηση είναι πια ξεπερασμένη. Δεν χρειάζεται να βλέπουμε ανθρώπους, ούτε να έχουμε συναναστροφές και συναλλαγές με κανέναν. Μένουμε σπίτι, εργαζόμαστε από το σπίτι, ψωνίζουμε από το σπίτι, διασκεδάζουμε στο σπίτι και έτσι μένουμε για πάντα ασφαλείς και υγιείς.

Antivirus

Πέσμου ότι αστειεύεσαι.. Ότι δεν είσαι μισανθρωπος Αυτό που περιγράφεις είναι μια μορφή κόλασης..

d

Συγχρονος [...] εισαι

Dr.

Που σημαίνει ότι δε χρειάζεται να αγοράζεις τίποτα πλέον, εκτός από τρόφιμα, απορρυπαντικά, και κανένα σαπούνι για να πλένεσαι. Το τελευταίο προαιρετικό, διότι, αφού θα είσαι συνέχεια στο σπίτι χωρίς συναναστροφές, γιατί να πλένεσαι;

η ανεργία έρχεται

ρομποτικά μηχανήματα που θα παραδιδουν προιόντα στα καταστήματα.υπαλληλοι τέλος δυστυχως

Xasan

Καταλαβατε τι μπιζνα ειναι ο covid?

oloi katalavan

Νομίζω πλέον πως είναι ολοφάνερο η επιτυχία του covid που αποσκοπεί. Σαφώς και υπάρχει και σαφώς είναι μεταδοτικός αλλά αυτή είναι η δουλειά του. Αυτό τον προγραμμάτισαν να κάνει. Ο λόγος? Προφανές... τα συμπεράσματα δικά σας...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης