EUROLIFE : Η επένδυση στην τεχνολογία το συγκριτικό της πλεονέκτηµα

EUROLIFE : Η επένδυση στην τεχνολογία το συγκριτικό της πλεονέκτηµα

Πάντα στο πλευρό των ανθρώπων και της κοινωνίας, η εταιρεία µέσα στην υγειονοµική κρίση αναβάθµισε το επιχειρηµατικό της µοντέλο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ώστε να µπορεί να ανταποκρίνεται µε µεγαλύτερη συνέπεια και αποτελεσµατικότητα στις ανάγκες τόσο της εποχής όσο και των ανθρώπων.

1_EurolifeERB
«Η χρονιά που διανύουµε βρήκε ανθρώπους και επιχειρήσεις να συνειδητοποιούν ότι ο τρόπος που λειτουργούν έχει άµεσο αντίκτυπο στον πλανήτη και την κοινωνία», επισηµαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. «Εχουµε περάσει από το “εγώ” στο “εµείς” και η εµφάνιση της υγειονοµικής κρίσης επιτάχυνε αυτή την τάση, ωθώντας όλους µας να αναθεωρήσουµε τις προτεραιότητές µας», προσθέτει.

Σύµφωνα µε τον ίδιο, «οι επιχειρήσεις κλήθηκαν να βασιστούν στην τεχνολογία και το αισιόδοξο µάθηµα είναι ότι όσο περισσότερο τη χρησιµοποιούµε, τόσο πιο ανοιχτοί είµαστε να υιοθετήσουµε πρωτοποριακές καινοτοµίες. Η επιχειρηµατική κοινότητα είδε ακόµη πιο ξεκάθαρα ότι πρέπει να στοχεύει στο µακροπρόθεσµο όφελος και να είναι κατάλληλα προετοιµασµένη για κάθε ενδεχόµενο. Οι επιχειρήσεις που το αντιλαµβάνονται θα αποτελέσουν τους αυριανούς game changers», εκτιµά.

Σε ό,τι αφορά τη Eurolife FFH, ο κ. Σαρρηγεωργίου τονίζει ότι «η υγειονοµική κρίση δηµιούργησε την ανάγκη να αναβαθµίσουµε το επιχειρηµατικό µας µοντέλο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες µας ώστε να προσαρµοζόµαστε πιο ευέλικτα στις επιδιώξεις των πελατών και των συνεργατών µας». Υπογραµµίζει δε ότι «το κλειδί είναι να συνεχίσουµε τον µετασχηµατισµό του τρόπου που λειτουργούµε, δηµιουργώντας νέα ισορροπία ανάµεσα στην κερδοφορία και την ανταπόκρισή µας στην κοινωνία».

Στο πλαίσιο αυτό, όπως εξηγεί, οι κινήσεις που προγραµµατίζονται για τη νέα χρονιά στοχεύουν στη διατήρηση της ανάπτυξης της εταιρείας. «Θα συνεχίσουµε τις επενδύσεις αναφορικά µε την ψηφιακή µας αναβάθµιση ακολουθώντας τις τάσεις της τεχνολογίας και υιοθετώντας νέες καινοτοµίες.

Κλείσιμο
Ταυτόχρονα, καθώς οι άνθρωποι επαναπροσδιορίζουν τις ανάγκες τους, στόχος µας είναι η αναβάθµιση των προϊόντων και των υπηρεσιών µας προκειµένου να ανταποκρινόµαστε µε µεγαλύτερη συνέπεια και αποτελεσµατικότητα στις ανάγκες τόσο της εποχής όσο και των νέων ανθρώπων», επισηµαίνει ο κ. Σαρρηγεωργίου.

1_SARHGEVRGIOY
Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Πρόεδρος & ∆ιευθύνων Σύµβουλος Eurolife FFH


Οπως τονίζει, η Eurolife FFH ήταν από τις πρώτες εταιρείες που εφάρµοσαν την εργασία από το σπίτι σε ποσοστό ±90%. «Σύµµαχός µας ήταν η τεχνολογία, καθώς εδώ και πολλά χρόνια επενδύουµε στην ψηφιακή αναβάθµιση των υποδοµών µας. Αυτό µας επέτρεψε να παραµείνουµε στο πλευρό των πελατών και των συνεργατών µας, δίνοντας αξία στη σχέση µας µαζί τους», σηµειώνει, και προσθέτει:

«Τα ψηφιακά µας εργαλεία έγιναν το κύριο µέσο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης και έτσι συνεχίσαµε να τους εξυπηρετούµε µε την ίδια συνέπεια. Η εµπειρία µαζί µας έγινε περισσότερο digital, χωρίς να αλλάξει ουσιωδώς το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουµε σε κάθε άνθρωπο που µας εµπιστεύεται». Σε σχέση µε την κρίση της πανδηµίας, ο ίδιος τηρεί αισιόδοξη στάση, λέγοντας ότι κάθε δύσκολη συγκυρία προκαλεί ανησυχία, ωστόσο δηµιουργεί πολλές ευκαιρίες.

«Πήραµε πολλά µαθήµατα, αλλά σταθήκαµε όρθιοι σε ένα ακόµα stress test µετά την ελληνική κρίση», σηµειώνει, και προσθέτει: «Η πανδηµία λειτούργησε ως ψηφιακός επιταχυντής. ∆ώσαµε έµφαση στα online κανάλια εξυπηρέτησης και πώλησης - και αυτό είναι µια ενθαρρυντική εξέλιξη. Ο σκοπός είναι να συνεχίσουµε στην κατεύθυνση αυτή. Για εµάς αξία έχει η συνέπεια στην ανάπτυξη και η κρίση απέδειξε ότι η επένδυση στην τεχνολογία αποτελεί συγκριτικό µας πλεονέκτηµα».

Σηµαντική επίσης ήταν η άµεση δράση στο κοµµάτι της κοινωνικής υπευθυνότητας. «Η επιχειρηµατική κοινότητα συσπειρώθηκε - και µάλιστα µε σηµαντικό αντίκτυπο», λέει ο κ. Σαρρηγεωργίου, προσθέτοντας ότι «η Eurolife FFH ήταν µέρος της προσπάθειας και µε τις δράσεις µας βρεθήκαµε στο πλευρό των ανθρώπων και της κοινωνίας».

Στο διάστηµα αυτό, όπως ο ίδιος εκτιµά, οι πολίτες άρχισαν να αντιλαµβάνονται περισσότερο την αξία της ασφάλισης. «Αυτό είναι ένα αισιόδοξο µήνυµα για το άµεσο µέλλον και µια τεράστια ευκαιρία για εµάς.

Αυτά, σε µια Ελλάδα που βρίσκεται ακόµη στο 1/4 των ευρωπαϊκών µέσων όρων ασφάλισης, µια Ελλάδα ακόµη επικίνδυνα ανασφάλιστη», επισηµαίνει. Ωστόσο, όπως τονίζει, «η ασφαλιστική αγορά έχει κάνει τεράστια βήµατα και είναι έτοιµη να ανταποκριθεί σε αυξηµένες ευθύνες.

Το Solvency II και η εποπτεία θωρακίζουν τη φερεγγυότητά µας και έχουν διασφαλίσει την αξιοπιστία µας. Από εκεί και έπειτα, η αναγνώριση της ανάγκης να ασφαλιστούν οι Ελληνες από την Πολιτεία και η προώθηση των ανάλογων κινήτρων είναι που θα καθορίσουν περαιτέρω τις εξελίξεις.

Ο έλληνας πολίτης είναι ανασφάλιστος σε ό,τι αφορά την υγεία, τη σύνταξη και τις φυσικές καταστροφές. Ο ιδιωτικός ασφαλιστικός κλάδος µπορεί να επωµιστεί µέρος του κινδύνου. Είναι αξιοσηµείωτο ότι η χώρα µας, µετά από τόσα χρόνια και µε τόσες διαφορετικές κυβερνήσεις, δεν έχει προχωρήσει ακόµα σε ένα µεικτό µοντέλο συνεργασίας. Μόνο εµείς, σχεδόν σε όλο τον αναπτυγµένο κόσµο...».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης