Οι Έλληνες ελέγχουν περίπου το 18,3% του παγκόσμιου στόλου
Οι Έλληνες ελέγχουν περίπου το 18,3% του παγκόσμιου στόλου
Οι Έλληνες ελέγχουν περίπου το 18,3% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου και περίπου το 17,8% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων, καθιστώντας τους αξιόπιστους εταίρους των μεγάλων εθνών εξαγωγής και εισαγωγής.
Οι Έλληνες ελέγχουν περίπου το 18,3% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου και περίπου το 17,8% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων, καθιστώντας τους αξιόπιστους εταίρους των μεγάλων εθνών εξαγωγής και εισαγωγής. Αυτό επεσήμανε ο Γιώργος Α. Γράτσος, Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος μιλώντας
στο συνέδριο της Capital Link:
« Οι ναυτιλιακές επενδύσεις δεν είναι ριψοκίνδυνες αν υπάρχει επαρκής κατανόηση της ναυτιλίας. Το κόστος φορτίων είναι η σημαντική παράμετρος που επηρεάζει άμεσα την προμήθεια, και ως εκ τούτου τη ζήτηση μεταφορών. Ο μεγάλος όγκος δικαιολογεί την ανάπτυξη στις υποδομές για να δεχθεί μεγαλύτερα πλοία. Τα πλοία θα κινηθούν με ταχύτητα στην οποία μεγιστοποιούν τα κέρδη χρονοναύλωσης για οποιοδήποτε συνδυασμό ναύλων με την τιμή καυσίμων. Η κατανόηση αυτής της ενσωματωμένης ελαστικότητας στο σύστημα είναι σημαντική»υπογράμμισε και προσέθεσε:
« Οι διακυμάνσεις των τιμών των πλοίων από τα πρόσφατα χαμηλά επίπεδα που προσαρμόζονται στον πληθωρισμό μπορούν μόνο να δικαιολογηθούν από τις χαμηλότερες προσδοκίες μελλοντικών κερδών. Η απόσυρση πλοίων θα πρέπει να θεωρείται ως προϊόν. Τα ναυπηγεία είναι «μηχανισμοί καταστροφής εμπορευμάτων της αγοράς» που
βοηθούν να κρατηθούν τα κόστη εισροών χαμηλά για τις οικονομίες. Οι ναυλώσεις διάρκειας δεν αντιπροσωπεύουν μεγάλη ασφάλεια στις κάμψεις της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών».
στο συνέδριο της Capital Link:
« Οι ναυτιλιακές επενδύσεις δεν είναι ριψοκίνδυνες αν υπάρχει επαρκής κατανόηση της ναυτιλίας. Το κόστος φορτίων είναι η σημαντική παράμετρος που επηρεάζει άμεσα την προμήθεια, και ως εκ τούτου τη ζήτηση μεταφορών. Ο μεγάλος όγκος δικαιολογεί την ανάπτυξη στις υποδομές για να δεχθεί μεγαλύτερα πλοία. Τα πλοία θα κινηθούν με ταχύτητα στην οποία μεγιστοποιούν τα κέρδη χρονοναύλωσης για οποιοδήποτε συνδυασμό ναύλων με την τιμή καυσίμων. Η κατανόηση αυτής της ενσωματωμένης ελαστικότητας στο σύστημα είναι σημαντική»υπογράμμισε και προσέθεσε:
« Οι διακυμάνσεις των τιμών των πλοίων από τα πρόσφατα χαμηλά επίπεδα που προσαρμόζονται στον πληθωρισμό μπορούν μόνο να δικαιολογηθούν από τις χαμηλότερες προσδοκίες μελλοντικών κερδών. Η απόσυρση πλοίων θα πρέπει να θεωρείται ως προϊόν. Τα ναυπηγεία είναι «μηχανισμοί καταστροφής εμπορευμάτων της αγοράς» που
βοηθούν να κρατηθούν τα κόστη εισροών χαμηλά για τις οικονομίες. Οι ναυλώσεις διάρκειας δεν αντιπροσωπεύουν μεγάλη ασφάλεια στις κάμψεις της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα