Ελληνικός Νηογνώμων: Θ' αναγκαστεί να διακόψει τη λειτουργία του, αν...
Ελληνικός Νηογνώμων: Θ' αναγκαστεί να διακόψει τη λειτουργία του, αν...
Αν δεν ληφθεί άμεσα πολιτική πρωτοβουλία, ώστε ο Ελληνικός Νηογνώμονας, που υπηρετεί την ελληνική ναυτιλία από το 1919, να έχει τη δυνατότητα να επιθεωρεί τα πλοία εθνικής νομοθεσίας και να τα πιστοποιεί, αυτός θα αναγκαστεί να διακόψει τη λειτουργία του.
Για την πορεία του Ελληνικού Νηογνώμονα και τη σημασία που έχει η ύπαρξή του για την ελληνική ναυτιλιακή υποδομή ενημέρωσε τον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, Γιάννη Διαμαντίδη, αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου, αποτελούμενη από τους Νίκο Παππά, πρόεδρο/Επίτιμο Αρχηγό Ναυτικού, Βασίλη Παπαγεωργίου, αντιπρόεδρο, Γιώργο Βερνίκο, αντιπρόεδρο και Γεώργιο Γράτσο, μέλος Δ.Σ./Πρόεδρο Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Ειδικότερα, επισημάνθηκε ότι από την πλευρά του Ελληνικού Νηογνώμονα έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να προσαρμοστεί στις αυξημένες ποιοτικές απαιτήσεις της οδηγίας 391/2009 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία εξεδόθη τον Απρίλιο του 2009, περιλαμβανομένης και σχετικής συνεργασίας με τους Lloyd’s Register, προκειμένου να υπάρχει η πλήρη εναρμόνιση με τη σχετική οδηγία.
Οι σχετικές διαδικασίες όμως, για να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, απαιτούν αντίστοιχη πολιτική βούληση και την υποστήριξη των αρμοδίων υπηρεσιών των εμπλεκόμενων υπουργείων.
Τονίστηκε ότι, αν δεν ληφθεί άμεσα πολιτική πρωτοβουλία, ώστε ο Ελληνικός Νηογνώμονας, που υπηρετεί την ελληνική ναυτιλία από το 1919, να έχει τη δυνατότητα να επιθεωρεί τα πλοία εθνικής νομοθεσίας και να τα πιστοποιεί, αυτός θα αναγκαστεί να διακόψει τη λειτουργία του.
Θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και ενδεικτικό των πολλαπλών αγκυλώσεων και αδυναμιών μας, η χώρα με τη μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο ν’ αδυνατεί να στηρίξει το δικό της νηογνώμονα.
Ειδικότερα, επισημάνθηκε ότι από την πλευρά του Ελληνικού Νηογνώμονα έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να προσαρμοστεί στις αυξημένες ποιοτικές απαιτήσεις της οδηγίας 391/2009 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία εξεδόθη τον Απρίλιο του 2009, περιλαμβανομένης και σχετικής συνεργασίας με τους Lloyd’s Register, προκειμένου να υπάρχει η πλήρη εναρμόνιση με τη σχετική οδηγία.
Οι σχετικές διαδικασίες όμως, για να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, απαιτούν αντίστοιχη πολιτική βούληση και την υποστήριξη των αρμοδίων υπηρεσιών των εμπλεκόμενων υπουργείων.
Τονίστηκε ότι, αν δεν ληφθεί άμεσα πολιτική πρωτοβουλία, ώστε ο Ελληνικός Νηογνώμονας, που υπηρετεί την ελληνική ναυτιλία από το 1919, να έχει τη δυνατότητα να επιθεωρεί τα πλοία εθνικής νομοθεσίας και να τα πιστοποιεί, αυτός θα αναγκαστεί να διακόψει τη λειτουργία του.
Θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και ενδεικτικό των πολλαπλών αγκυλώσεων και αδυναμιών μας, η χώρα με τη μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο ν’ αδυνατεί να στηρίξει το δικό της νηογνώμονα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα