Κόντρα ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιρειών – Τι γίνεται με τη σύνδεση Ελλάδας-Ιταλίας

1423121

Για δυο μέτρα και δυο σταθμά κάνουν λόγο οι ακτοπλόοι

Η πολιτική «δύο μέτρα και δυο σταθμά» όσον αφορά τα πρωτόκολλα επιβατών που ισχύουν για τα αεροπλάνα και για τα επιβατηγά πλοία έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια.

Οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις θεωρούν ότι είναι «οι ριγμένες» στην υπόθεση έναντι των αεροπορικών.

«Πως γίνεται στα αεροπλάνα να ταξιδεύουν χωρίς κενά θέσεων και στα πλοία στα αεροπορικά καθίσματα να πρέπει να είναι κενές θέσεις γύρω από τον επιβάτη;» επισημαίνουν στο newmoney.gr παράγοντες της ακτοπλοΐας και προσθέτουν:

«Πρόβλημα υπάρχει και με τις καμπίνες. Ένας ανά καμπίνα – λένε οι κανονισμοί – εκτός αν ταξιδεύει με συγγενείς πρώτου βαθμού. Σκεφτείτε πλοίο της γραμμής που μπορεί να μεταφέρει και 100 φορτηγά οχήματα θα πρέπει να κρατήσει 100 καμπίνες για τους οδηγούς. Συνδυαστικά η οικονομική ζημιά θα είναι μεγάλη, την ώρα που στα εροπλάνα δεν κρατούνται αποστάσεις μεταξύ των επιβατών. Στέλνουν τον κόσμο στις αεροπορικές εταιρείες αυτή τη δύσκολη και για εμάς περίοδο», λέει στέλεχος της αγοράς στο Newmoney.

Καμιά αναφορά στα δρομολόγια Ελλάδας-Ιταλίας

Τονίζουν επίσης ότι δεν υπήρξε ξεκάθαρη αναφορά στην ανακοίνωση για τις μεταφορές με πλοία της ακτοπλοίας για το τι ισχύει στις γραμμές της Αδριατικής. Η άρση των περιορισμών για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες δεν συμπεριλάμβανει τις γραμμές από Πάτρα για Ιταλία.

Τα μέτρα έληξαν χθες Παρασκευή στις 15.00 το μεσημέρι αλλά δεν υπήρξε κάτι νεότερο.

Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες στο Newmoney.gr

Ειδήσεις σήμερα:

Δείτε live: Αυτοψία Άδωνι Γεωργιάδη στις οργανωμένες παραλίες

Λουτράκι: Αυτοί είναι οι φίλοι που βρήκαν τραγικό θάνατο ενώ έψαχναν για λίρες

Ανοίγουν τα καταστήματα εστίασης στις 25 Μαΐου


Δείτε φωτογραφίες: Χαμός στις παραλίες της Αττικής λόγω καύσωνα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (13)

ΜΟΝΟΝ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ

μπαίνουν πια σε πλοίο για διάπλου της Αδριατικής!

Απο Ιταλια

Τα ταξιδια στην Αδριατικη ειναι 16-48 ωρες αναλογα τα λιμανια αναχωρησης -αφιξης.Σιγουρα δε μπορεις να μοιραστεις τετρακλινη με ξενους.Θυμιζω πως οι καμπινες δεν εχουν παραθυρα να ανοιγουν και ο εξαερισμος γινεται απο κλιματισμο.Εγω, προσωπικα ουτε καν στα σαλονια δε θα ενιωθα ασφαλης, ποσο μαλλον σε καμπινα με 3 ξενους να κανω COVID-party.Επισης, μη ξεθαρρευετε που στην Ελλαδα ο κορονοιος περασε στα χαλαρα, η Ιταλια επηξε στα κρουσματα..Αν σας διναν τζαμπα κρεβατι σε καμπινα με 1 απο Μπεργκαμο,1 απο Βενετια, κι εναν απο Αγγλια , εσεις θα ταξιδευατε? Θα κανατε 24 ωρες ταξιδι μαζι τους σε 10 μ2?? Οποτε για το φιλο που θελει μειωσεις στα ναυλα..ακομα και τζαμπα να παει το πετρελαιο, με τους περιορισμους που αναγκαστικα θα εχουν μη περιμενετε μειωση .. ισα ισα .Η ζημια για τις ναυτιλιακες θα ναι τεραστια. Η Ιταλια ανοιγει τα συνορα τον Ιουνιο . Οποιος παει Ιταλια μεχρι τις 2/6 πρεπει να κανει αναγκαστικα καραντινα.Οποτε λογικο να μην εχουν προβλεψει κατι για την αδριατικη , δεν εξαρταται μονο απο την Ελλαδα!

Υπάρχει λόγος

Στο αεροπλάνο μπαίνεις για δύο ώρες το μέγιστο και για τα νησιά λιγότερο απο ώρα. Βάζεις μάσκα προσέχεις κρατάς την αναπνοή σου, το αντέχεις. Στο πλοίο που είσαι μέσα για εννιά ώρες, θα φας θα κοιμηθείς, αν κάτσεις κοντά με άρρωστο την έβαψες όσο και να προσέξεις.

Ελένη

Οι δυο με τρεις ώρες του αεροπλάνου είναι υπέρ αρκετές θεωρώ όταν δεν υπάρχουν αποστάσεις ασφαλείας για να τσιμπησεις τον ιο. Άλλωστε μη συγκρίνεις τη διάρκεια έκθεσης γιατί σκέψου ποσό μικρότερη είναι στο λεωφορείο όπου απαιτούνται κενές θέσεις και αποστάσεις ασφαλείας. Με τα μέτρα αυτά απλά χάνουν την αξιοπιστία τους. Ανεβάστε αν απαιτηθεί το κόστος αλλά να ταξιδεύουμε όλοι με ασφάλεια

Υ.Ε.Ν {Σ.Σ.Π.Μ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ]

Καλησπέρα Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΑΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 11/03 ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΩΜΙΣΘΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΤΟ Υ.Ε.Ν . ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΙΣΧΟΣ

0

Με τα ναύλα τι θα γίνει; το πετρέλαιο έχει πέσει στο μηδέν, τα εισιτήρια οφείλουν να αναπροσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Penny

Ρε εσείς όντως ξέχασαν να μας πουν τι θα γίνει με την Αδριατική γραμμή... Γιατί; Για να βολεψει πρώτα τους κολλητούς του;

Μάνος

οτι πει η Aegean παιδιά! Μην την στεναχωρήσει η κυβέρνηση και κλείσει και χαθεί το μονοπώλειο

αγανάκτηση

Καλό θα ήταν εκτός από τις εξυπνάδες σας να γράφετε και την ιδιότητα σας έτσι για να βλέπουμε πόσο ειδικοί είστε

Βλαχοδήμαρχος

- Ρε 'σεις, ξεχάσαμε τις γραμμές Αδριατικής!!! - Δεν φταίω εγώ, ρε αφεντικό. Ενα δημοτικό τελείωσα εγώ. Απλά, κάνω ό,τι πεις! - Ο Κος. Σωτήρης που είναι? - Σε mtng με κάτι φαρμακευτικές...... - Καλά, πήγαινε να ποστάρεις τίποτα τώρα, γιά θανάτους και εντατικές, να τονώσεις τους μενουμεσπιτάκηδες. - Με τους γύφτους, τι κάνουμε αφεντικό? - Την πάπια!!!

Μπλεκ

Βλάχο δήμαρχε το αφεντικό σου λέει να γράφεις αυτές τις χαζομάρες είναι κ αυτός του δημοτικού..

Απορία

Ο πεπερασμένος χώρος ενός αεροσκάφους ( max. 200 τμ ) , με 150 επιβάτες είναι....΄πιό ασφαλής από αυτόν ενός καραβιού?!!! Τι λες μπάρμπα Σωτήρη? ...ή μήπως να μας πει ο βλαχοδήμαρχος?

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης