Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Το Χόλιγουντ «ξοδεύει» έως και 600 εκατ. δολάρια για να «γοητεύσει» τα μέλη της Ακαδημίας
Το Χόλιγουντ «ξοδεύει» έως και 600 εκατ. δολάρια για να «γοητεύσει» τα μέλη της Ακαδημίας
Πάρτι, γεύματα, ιδιωτικές προβολές, προνομιακά ραντεβού: η κούρσα των Όσκαρ δεν εκτυλίσσεται μόνο στις οθόνες- Για μήνες, οι φιναλίστ εξαντλούν τη γοητεία τους προς τα μέλη της πανίσχυρης Ακαδημίας
Τα κινηματογραφικά στούντιο ξοδεύουν κάθε χρόνο εκατομμύρια δολάρια για να εξασφαλίσουν πρόσβαση προς τα 6.200 μέλη της Ακαδημίας Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών που λαμβάνουν μέρος στην ψηφοφορία των Όσκαρ .
Το συνολικό ποσό που η βιομηχανία του Χόλιγουντ ξοδεύει στην εκστρατεία γοητείας κυμαίνεται από 100 έως 600 εκατομμύρια δολάρια.
Πάρτι, γεύματα, ιδιωτικές προβολές, προνομιακά ραντεβού με τους συντελεστές: η κούρσα των Όσκαρ δεν εκτυλίσσεται μόνο στις οθόνες. Για μήνες, οι φιναλίστ εξαντλούν τη γοητεία τους προς τα μέλη της πανίσχυρης Ακαδημίας.
«Δεν μπορούμε απλώς να περιμένουμε άπραγοι και η ταινία να κάνει τη δουλειά για μας» , λέει ο Τομ Νούναμ, παραγωγός της ταινίας "Crash" που βραβεύτηκε με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας το 2006.
Χαμόγελα, πόζες για σέλφι, ευγενικές απαντήσεις στις ερωτήσεις και αποφυγή κάθε πολεμικής: η κούρσα προς τα Όσκαρ δεν διαφέρει πολύ από μία προεκλογική εκστρατεία.
Το συνολικό ποσό που η βιομηχανία του Χόλιγουντ ξοδεύει στην εκστρατεία γοητείας κυμαίνεται από 100 έως 600 εκατομμύρια δολάρια.
Πάρτι, γεύματα, ιδιωτικές προβολές, προνομιακά ραντεβού με τους συντελεστές: η κούρσα των Όσκαρ δεν εκτυλίσσεται μόνο στις οθόνες. Για μήνες, οι φιναλίστ εξαντλούν τη γοητεία τους προς τα μέλη της πανίσχυρης Ακαδημίας.
«Δεν μπορούμε απλώς να περιμένουμε άπραγοι και η ταινία να κάνει τη δουλειά για μας» , λέει ο Τομ Νούναμ, παραγωγός της ταινίας "Crash" που βραβεύτηκε με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας το 2006.
Χαμόγελα, πόζες για σέλφι, ευγενικές απαντήσεις στις ερωτήσεις και αποφυγή κάθε πολεμικής: η κούρσα προς τα Όσκαρ δεν διαφέρει πολύ από μία προεκλογική εκστρατεία.
Αποφασισμένος να πάρει το πρώτο του βραβείο φέτος, ο Λεονάρντο ντι Κάπριο πέρασε τους τελευταίους μήνες κάνοντας καμπάνια για τον ρόλο του στην ταινία "Η Επιστροφή" , όπως άλλωστε και οι ομάδες των άλλων φαβορί «Το Μεγάλο Σορτάρισμα» και «Spotlight».
Με τη βοήθεια μίας στρατιάς υπεύθυνων δημοσίων σχέσεων και ειδικών του μάρκετινγκ, τα μεγάλα στούντιο κινητοποιούν μία πραγματική πολεμική μηχανή.
Φέτος θα ξοδέψουν περισσότερα, αφού μεγάλος είναι και ο αριθμός των φαβορί.
Σύμφωνα με το περιοδικό Variety, η δαπάνη της εκστρατείας γοητείας για μία ταινία φθάνει μέχρι και τα 10 εκατομμύρια δολάρια.
Για να κερδίσουν την εύνοια των μελών της Ακαδημίας, οι ομάδες των ταινιών πρέπει πρώτα να εξασφαλίσουν ότι οι έχοντες το δικαίωμα της πολύτιμης ψήφου θα δουν την ταινία υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.
Σκηνή από την ταινία «The Crush»
«Η άφιξη του DVD άλλαξε τους κανόνες του παιγνιδιού», παραδέχεται ο Τομ Νούναν που ήταν ο πρώτος που έστειλε ταινίες στα μέλη της Ακαδημίας. Το «Crash» έκανε την έκπληξη αποσπώντας το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας από το φαβορί των φαβορί που ήταν το "Brokeback Mountain".
Μηχανές προώθησης
Ακόμη καλύτερα: προσφορά στα μέλη της Ακαδημίας ιδιωτικής προβολής, ακολουθούμενης από μία συνάντηση με τους πρωταγωνιστές.
«Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά αν κάποιος δει το "Birdman" και του αρέσει και στη συνέχεια συναντήσει τον Μάικλ Κίτον και τον συμπαθήσει, τότε θα υποστηρίξει την ταινία τη στιγμή της ψηφοφορίας», λέει ένας από τους ειδικούς εταιρείας δημοσίων σχέσεων της βιομηχανίας του Χόλιγουντ που φέτος οργάνωσε ιδιωτική προβολή της ταινίας "Η διάσωση" σε πολυτελές ξενοδοχείο του Λος Άντζελες για 200 μέλη της Ακαδημίας με προσκεκλημένο τον πρωταγωνιστή Ματ Ντέιμον.
Οι περισσότεροι από τους ηθοποιούς συμμετέχουν σε αυτήν την εκστρατεία γοητείας για να κερδίσουν ψήφους, οι ίδιοι ή οι ταινίες τους. Άλλοι πάλι δεν φλερτάρουν καθόλου, αλλά κερδίζουν. Όπως ο Ντάνιελ ντε Λούις που πήρε τρία Όσκαρ χωρίς να κουνήσει το δαχτυλάκι του. (My Left Foot, There Should Be Blood και Λίνκολν).
Φέτος οι Έντι Ρέντμεϊν, Μπράιαν Κράνστον, Κέιτ Μπλάνσετ και Ρούνι Μάρα κάνουν επίμονη εκστρατεία για να προωθήσουν τις ταινίες τους, όμως οι προσπάθειές τους δεν είναι τίποτε μπροστά στις μηχανές προώθησης που έχουν βάλει μπροστά οι Λεονάρντο ντι Κάπριο και Μπρι Λάρσον.
Η τραγουδίστρια Lady Gaga είναι υποψήφια στην κατηγορία του Καλύτερου Τραγουδιού για το "The Hunting Ground". Η εμφάνισή της στο Super Ball, το μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός της χρονιάς στις ΗΠΑ, όπου ερμήνευσε τον αμερικανικό εθνικό ύμνο, και ο φόρος τιμής προς τον Ντέιβιντ Μπόουι στη τελετή των βραβείων Grammy δεν είναι τυχαία: είναι απλώς καμπάνια προώθησης.
Φέτος δεν αναμένεται αιφνιδιασμός ανάλογος με εκείνον του 1999, όταν η ταινία "Ερωτευμένος Σαίξπηρ" άρπαξε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας από το φαβορί «Η Διάσωση του Στρατιώτη Ράιαν».
Τότε, οι ειδικοί είχαν αποδώσει αυτήν την έκπληξη στην εκστρατεία του παραγωγού Χάρβεϊ Γουάινστάιν, ενός από τους μεγαλύτερους "στρατηγούς" του Χόλιγουντ, που βομβάρδισε τα μέσα με διαφημίσεις και καταγοήτευσε τα μέλη της Ακαδημίας. Αλλά στην ιστορία θα μείνει το χαμόγελο του Στίβεν Σπίλμπεργκ που πάγωσε στο στόμα του τη στιγμή που άκουγε τον τίτλο της ταινίας που κέρδισε το Όσκαρ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα