Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
«The True Cost»: Η βιομηχανία μόδας είναι μια...διεθνής «Μανωλάδα»
«The True Cost»: Η βιομηχανία μόδας είναι μια...διεθνής «Μανωλάδα»
Ένα ντοκιμαντέρ που εξηγεί πως φτάνουν τα ρούχα μας στα ράφια των καταστημάτων και πως η παγκόσμια βιομηχανία μόδας επωφελείται από την φτηνή εργασία
Μια οδυνηρή επισκόπηση των συνεπειών του εθισμού μας για γρήγορη μόδα "Το πραγματικό κόστος» παρουσιάζει με τα μελανότερα χρώματα το άλλο πρόσωπο της μόδας: αυτό της απληστίας των εταιρειών σε σχέση με την περιβαλλοντική ευημερία και την εργασία.
Ο σκηνοθέτης Andrew Morgan, σκιαγραφεί ένα πορτρέτο εκμετάλλευσης που θα μας κάνει να δούμε με εντελώς διαφορετικό τρόπο το φτηνό τζιν που θέλουμε να αγοράσουμε.
Ο Morgan ξεκινάει από την βάση: το κάτω μέρος της αλυσίδας εφοδιασμού, τα εργοστάσια ενδυμάτων της Καμπότζης και του Μπαγκλαντές και τις φυτείες του βαμβακιού της Ινδίας, όπου υπογραμμίζει την οικολογική καταστροφή και ειδικότερα τον ζήλο στην χρήση φυτοφαρμάκων για να υπάρχει περισσότερο βαμβάκι για περισσότερα ρούχα.
Οι εργάτες που επιβιώνουν με λιγότερο από 3 δολλάρια την ημέρα, υπόκεινται σε ξυλοδαρμούς από τα αφεντικά που δυσανασχετούν με τον συνδικαλισμό και τα αιτήματα τους για υψηλότερους μισθούς.
Την ίδια στιγμή, ένας ιδιοκτήτης εργοστασίου στο Μπαγκλαντές - όπου το 2013 κατάρρευση του κτιρίου Rana Plaza προκάλεσε περισσότερους από 1.000 θανάτους - μας λέει με ειλικρίνεια ότι όταν οι πελάτες τους τον πιέζουν, τότε αναγκάζεται κι αυτός να πιέζει περισσότερο τους υπαλλήλους του.
«Υπάρχουν πολύ χειρότερες δουλειές που θα μπορούσαν να κάνουν» δηλώνει στην ταινία ένας πρώην διευθυντής προμήθειων για την μάρκα μόδας Τζο Φρέσκα.
Ο σκηνοθέτης Andrew Morgan, σκιαγραφεί ένα πορτρέτο εκμετάλλευσης που θα μας κάνει να δούμε με εντελώς διαφορετικό τρόπο το φτηνό τζιν που θέλουμε να αγοράσουμε.
Ο Morgan ξεκινάει από την βάση: το κάτω μέρος της αλυσίδας εφοδιασμού, τα εργοστάσια ενδυμάτων της Καμπότζης και του Μπαγκλαντές και τις φυτείες του βαμβακιού της Ινδίας, όπου υπογραμμίζει την οικολογική καταστροφή και ειδικότερα τον ζήλο στην χρήση φυτοφαρμάκων για να υπάρχει περισσότερο βαμβάκι για περισσότερα ρούχα.
Οι εργάτες που επιβιώνουν με λιγότερο από 3 δολλάρια την ημέρα, υπόκεινται σε ξυλοδαρμούς από τα αφεντικά που δυσανασχετούν με τον συνδικαλισμό και τα αιτήματα τους για υψηλότερους μισθούς.
Την ίδια στιγμή, ένας ιδιοκτήτης εργοστασίου στο Μπαγκλαντές - όπου το 2013 κατάρρευση του κτιρίου Rana Plaza προκάλεσε περισσότερους από 1.000 θανάτους - μας λέει με ειλικρίνεια ότι όταν οι πελάτες τους τον πιέζουν, τότε αναγκάζεται κι αυτός να πιέζει περισσότερο τους υπαλλήλους του.
«Υπάρχουν πολύ χειρότερες δουλειές που θα μπορούσαν να κάνουν» δηλώνει στην ταινία ένας πρώην διευθυντής προμήθειων για την μάρκα μόδας Τζο Φρέσκα.
Μια επίσκεψη στην Αϊτή, ωστόσο, όπου εκατομμύρια τόνοι ρούχα έχουν φράξει τους χώρους υγειονομικής ταφής και κατέστρεψαν την τοπική βιομηχανία ειδών ένδυσης, μας κάνει να αναρωτιόμαστε πόσο χειρότερα θα μπορούσαν να γίνουν τα πράγματα.
Δείτε εδώ το trailer της ταινίας
Δείτε εδώ το trailer της ταινίας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα