Αναβάλλονται οι προγραμματισμένες για το Σάββατο 10 και την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου συναυλίες τουΔιονύση Σαββόπουλου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τίτλο «Γεννήθηκα στη Σαλονίκη».
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση των διοργανωτών αιτία της αναβολής αποτελεί το γεγονός ότι ο δημοφιλής τραγουδοποιός διαγνώστηκε θετικός στην Covid-19.
Μέσα στις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν οι νέες ημερομηνίες διεξαγωγής των συναυλιών.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.