Audi: Ψηφιακός πίσω καθρέπτης
Audi: Ψηφιακός πίσω καθρέπτης
Η απουσία πίσω παραθύρου στο ηλεκτρικό R8 e-tron καθιστά μη λειτουργικό τον κεντρικό καθρέπτη. Και επειδή είναι αδύνατο ο οδηγός να μην έχει ορατότητα πίσω, η Audi τοποθέτησε έναν ψηφιακό καθρέπτη. Πρόκειται για μία οθόνη η οποία λαμβάνει συνεχώς εικόνα από μία μικροκάμερα.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Η απουσία πίσω παραθύρου στο ηλεκτρικό R8 e-tron καθιστά μη λειτουργικό τον κεντρικό καθρέπτη. Και επειδή είναι αδύνατο ο οδηγός να μην έχει ορατότητα πίσω, η Audi τοποθέτησε έναν ψηφιακό καθρέπτη. Πρόκειται για μία οθόνη η οποία λαμβάνει συνεχώς εικόνα από μία μικροκάμερα.
Η τεχνολογία δοκιμάστηκε με επιτυχία στις 24 Ώρες του Λε Μαν και τα αγωνιστικά R18, οπότε πέρασε και στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Η μικρή κάμερα είναι τοποθετημένη ψηλά στο πίσω μέρος του R8 e-tron, λίγο κάτω από το stop των φρένων. Η θήκη της κάμερας θερμαίνεται, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με τον παγετό, ενώ ο φακός – διαμέτρου λίγων χιλιοστών – καλύπτει μεγαλύτερο εύρος από ένα συμβατικό εσωτερικό καθρέπτη. Η εικόνα μεταδίδεται διαρκώς στην έγχρωμη οθόνη διαμέτρου 7,7 ιντσών, τοποθετημένη στο σημείο όπου θα βρισκόταν υπό φυσιολογικές συνθήκες ο καθρέπτης.
Το R8 e-tron θα παραχθεί σε 1.000 μονάδες και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν στα τέλη του έτους.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 313 PS και 83,6 kgm ροπής, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 σε 4,6 sec.
Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 km/h, και η αυτονομία είναι κοντά στα 215 km.
Η τεχνολογία δοκιμάστηκε με επιτυχία στις 24 Ώρες του Λε Μαν και τα αγωνιστικά R18, οπότε πέρασε και στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Η μικρή κάμερα είναι τοποθετημένη ψηλά στο πίσω μέρος του R8 e-tron, λίγο κάτω από το stop των φρένων. Η θήκη της κάμερας θερμαίνεται, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με τον παγετό, ενώ ο φακός – διαμέτρου λίγων χιλιοστών – καλύπτει μεγαλύτερο εύρος από ένα συμβατικό εσωτερικό καθρέπτη. Η εικόνα μεταδίδεται διαρκώς στην έγχρωμη οθόνη διαμέτρου 7,7 ιντσών, τοποθετημένη στο σημείο όπου θα βρισκόταν υπό φυσιολογικές συνθήκες ο καθρέπτης.
Το R8 e-tron θα παραχθεί σε 1.000 μονάδες και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν στα τέλη του έτους.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 313 PS και 83,6 kgm ροπής, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 σε 4,6 sec.
Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 km/h, και η αυτονομία είναι κοντά στα 215 km.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα