Ράλι Ακρόπολις: Έσπασε το… ρόδι ο Λάτβαλα
Ράλι Ακρόπολις: Έσπασε το… ρόδι ο Λάτβαλα
Σε έναν καταπληκτικό αγώνα ο Φιλανδός οδηγός δεν είχε προβλήματα και ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου – Δεύτερος ο Ντάνι Σόρντο με Citroen DS3 και “χάλκινος” ο Τιερί Νεβίλ με Ford Fiesta RS – Πρώτος Έλληνας ο Θέμης Χαλκιάς με Mitsubishi Lancer EVO IX
UPD:
Την πρώτη του νίκη στην Ελλάδα πανηγυρίζει ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα. Ο Φιλανδός οδηγός της Volkswagen τερμάτισε πρώτος τον αγώνα με διαφορά 1:50 από το δεύτερο Ντάνι Σόρντο (Citroen DS3).
Στη ράμπα του τερματισμού ο Λάτβαλα δήλωσε: «Απίστευτο. Η πρώτη μου νίκη με τη VW. Νιώθω φοβερά. Είναι πολύ ωραία που νίκησα εδώ. Πριν από 10 χρόνια έτρεξα για πρώτη φορά εδώ στο WRC και μου πήρε 10 χρόνια να κερδίσω. Σήμερα το πρωί άρχισα να σκέφτομαι τη νίκη, η σημερινή μέρα ήταν ατελείωτη». Ήταν η 8η νίκη του στο WRC και η πρώτη με τα χρώματα της VW.
Από την πλευρά του ο δεύτερος νικητής Ντάνιελ Σόρντο με το Citroen DS3 συμπλήρωσε: «Καταπληκτικό σαββατοκύριακο. Δεν είχαμε προβλήματα και η θέση του πόντιουμ θα μου δώσει περισσότερη αυτοπεποίθηση».
Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου θα ανέβει ο Τιερί Νεβίλ (Ford Fiesta RS), καταλαμβάνοντας την 3η θέση:
Στη ράμπα του τερματισμού ο Λάτβαλα δήλωσε: «Απίστευτο. Η πρώτη μου νίκη με τη VW. Νιώθω φοβερά. Είναι πολύ ωραία που νίκησα εδώ. Πριν από 10 χρόνια έτρεξα για πρώτη φορά εδώ στο WRC και μου πήρε 10 χρόνια να κερδίσω. Σήμερα το πρωί άρχισα να σκέφτομαι τη νίκη, η σημερινή μέρα ήταν ατελείωτη». Ήταν η 8η νίκη του στο WRC και η πρώτη με τα χρώματα της VW.
Από την πλευρά του ο δεύτερος νικητής Ντάνιελ Σόρντο με το Citroen DS3 συμπλήρωσε: «Καταπληκτικό σαββατοκύριακο. Δεν είχαμε προβλήματα και η θέση του πόντιουμ θα μου δώσει περισσότερη αυτοπεποίθηση».
Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου θα ανέβει ο Τιερί Νεβίλ (Ford Fiesta RS), καταλαμβάνοντας την 3η θέση:
«Ένα καλό σαββατοκύριακο για μας, δεν κάναμε λάθη, κάναμε καλούς χρόνους, διατηρήσαμε τη θέση μας. Η τελευταία ειδική ήταν λίγο πονηρή. Κάποια στιγμή νόμιζα πως είχαμε κλατάρισμα, και έκοψα λίγο, αλλά κατάλαβα ότι όλα ήταν καλά και πίεσα περισσότερο».
Ο Αντρέας Μίκελσεν (Polo R) εξασφάλισε την 4η θέση στη γενική κατάταξη. Πέμπτος ο Νάσερ Αλ Ατίγια με Ford Fiesta RS. O επικεφαλής της βαθμολογίας του φετινού πρωταθλήματος, Σεμπαστιάν Οζιέ (VW Polo R), ήταν ταχύτερος όλων (20:38.5) στην τελευταία ειδική, στο Λουτράκι. Ο Γάλλος πίεσε γιατί ήθελε τους 3 επιπλέον βαθμούς που προσφέρει η νίκη στην power stage.
Πρώτος ανάμεσα στους Έλληνες ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Θέμης Χαλκιάς, στο τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer EVO IX. Τερμάτισε στην 22η θέση της γενικής.
Σε απευθείας μετάδοση!
Παρακολουθώντας από κοντά και τις 3 μέρες του αγώνα επιφορτισμένος με την τιμή της παρουσίασης της εκκίνησης και του τερματισμού είχα την ευκαιρία να ζήσω από κοντά πολλές από τις στιγμές του 59ου Ράλι Ακρόπολις που αξίζει κατά την άποψή μου να αναφερθούν.
Πρώτα απ’ όλα για την οργάνωση του αγώνα, το γραφείο Τύπου και τη φιλοξενία: ΑΡΙΣΤΑ.
Εν συνεχεία για τον παλμό του αγώνα στις ειδικές διαδρομές δεν είχε κόσμο εκτός από την νυχτερινή ειδική της Παρασκευής και τις σημερινές ειδικές σε Πίσια και Λουτράκι. Είναι οι μόνες από τις 14 ειδικές διαδρομές που ο κόσμος έκανε αισθητή την παρουσία του. Τον αγώνα κάλυψαν μεταδίδοντας εικόνες και φωτογραφίες σε 157 χώρες σ' όλο τον κόσμο 360 διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι.
Στην εκκίνηση η παρουσία του πρωθυπουργού και στον τερματισμό η παρουσία του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας, Ζαν Τοντ που έδωσε το τρόπαιο του νικητή στον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα σηματοδοτούν το ειδικό βάρος του αγώνα για την Ελλάδα και τη FIA αντίστοιχα. Σε ερώτησή μας για την σημασία διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις για την Ελλάδα ο πρόεδρος της FΙΑ τόνισε: «Προφανώς θα παραμείνει για όσο το στηρίζεται με τέτοιο πάθος».
Σήμερα στον τερματισμό φύσαγε αρκετά στο Λουτράκι αλλά ο ενθουσιασμός των θεατών στο Service Park όπου έλαβε χώρα η τελετή λήξης και απονομής ήταν ακόμη πιο δυνατός. Με εντυπωσίασε το βάθος των γνώσεων και το πάθος για τους οδηγούς – ινδάλματα για τους νεαρούς θεατές.
Σημαντική από πλευράς πολιτείας και η παρουσία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη, ο οποίος ως οικοδεσπότης έκανε την απονομή στον Ρόμπερτ Κούμπιτσα νικητή της κατηγορίας WRC2. Μην ξεχνάμε πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου επενδύει πλέον σταθερά στην διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις στο έδαφός της.
Με έντονα συναισθήματα ο τερματισμός και για τους Έλληνες αγωνιζόμενους με πρώτο το Θέμη Χαλκιά και συνεπή στο ραντεβού του με την ιστορία το Χάρη Καλτσούνη. Ο πολύπειρος οδηγός συμπλήρωσε 40 εκκινήσεις στο Ράλι Ακρόπολις, «πάντα με Opel» όπως μας τόνισε στη ράμπα του τερματισμού.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ο Αντρέας Μίκελσεν (Polo R) εξασφάλισε την 4η θέση στη γενική κατάταξη. Πέμπτος ο Νάσερ Αλ Ατίγια με Ford Fiesta RS. O επικεφαλής της βαθμολογίας του φετινού πρωταθλήματος, Σεμπαστιάν Οζιέ (VW Polo R), ήταν ταχύτερος όλων (20:38.5) στην τελευταία ειδική, στο Λουτράκι. Ο Γάλλος πίεσε γιατί ήθελε τους 3 επιπλέον βαθμούς που προσφέρει η νίκη στην power stage.
Πρώτος ανάμεσα στους Έλληνες ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Θέμης Χαλκιάς, στο τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer EVO IX. Τερμάτισε στην 22η θέση της γενικής.
Σε απευθείας μετάδοση!
Παρακολουθώντας από κοντά και τις 3 μέρες του αγώνα επιφορτισμένος με την τιμή της παρουσίασης της εκκίνησης και του τερματισμού είχα την ευκαιρία να ζήσω από κοντά πολλές από τις στιγμές του 59ου Ράλι Ακρόπολις που αξίζει κατά την άποψή μου να αναφερθούν.
Πρώτα απ’ όλα για την οργάνωση του αγώνα, το γραφείο Τύπου και τη φιλοξενία: ΑΡΙΣΤΑ.
Εν συνεχεία για τον παλμό του αγώνα στις ειδικές διαδρομές δεν είχε κόσμο εκτός από την νυχτερινή ειδική της Παρασκευής και τις σημερινές ειδικές σε Πίσια και Λουτράκι. Είναι οι μόνες από τις 14 ειδικές διαδρομές που ο κόσμος έκανε αισθητή την παρουσία του. Τον αγώνα κάλυψαν μεταδίδοντας εικόνες και φωτογραφίες σε 157 χώρες σ' όλο τον κόσμο 360 διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι.
Στην εκκίνηση η παρουσία του πρωθυπουργού και στον τερματισμό η παρουσία του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας, Ζαν Τοντ που έδωσε το τρόπαιο του νικητή στον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα σηματοδοτούν το ειδικό βάρος του αγώνα για την Ελλάδα και τη FIA αντίστοιχα. Σε ερώτησή μας για την σημασία διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις για την Ελλάδα ο πρόεδρος της FΙΑ τόνισε: «Προφανώς θα παραμείνει για όσο το στηρίζεται με τέτοιο πάθος».
Σήμερα στον τερματισμό φύσαγε αρκετά στο Λουτράκι αλλά ο ενθουσιασμός των θεατών στο Service Park όπου έλαβε χώρα η τελετή λήξης και απονομής ήταν ακόμη πιο δυνατός. Με εντυπωσίασε το βάθος των γνώσεων και το πάθος για τους οδηγούς – ινδάλματα για τους νεαρούς θεατές.
Σημαντική από πλευράς πολιτείας και η παρουσία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη, ο οποίος ως οικοδεσπότης έκανε την απονομή στον Ρόμπερτ Κούμπιτσα νικητή της κατηγορίας WRC2. Μην ξεχνάμε πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου επενδύει πλέον σταθερά στην διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις στο έδαφός της.
Με έντονα συναισθήματα ο τερματισμός και για τους Έλληνες αγωνιζόμενους με πρώτο το Θέμη Χαλκιά και συνεπή στο ραντεβού του με την ιστορία το Χάρη Καλτσούνη. Ο πολύπειρος οδηγός συμπλήρωσε 40 εκκινήσεις στο Ράλι Ακρόπολις, «πάντα με Opel» όπως μας τόνισε στη ράμπα του τερματισμού.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα