Αποκάλυψη: Το νέο Peugeot 508!
Αποκάλυψη: Το νέο Peugeot 508!
Το νέο 508 θα αποτελέσει τον διάδοχο του 407 και του 607 και θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, στα τέλη Σεπτεμβρίου. Όπως είθισται για τα δεδομένα της οικογενειακής μεσαίας κατηγορίας η γκάμα των αμαξωμάτων θα είναι πληθωρική...
Το νέο 508 θα αποτελέσει τον διάδοχο του 407 και του 607 και θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, στα τέλη Σεπτεμβρίου. Όπως είθισται για τα δεδομένα της οικογενειακής μεσαίας κατηγορίας η γκάμα των αμαξωμάτων θα είναι πληθωρική αφού εκτός από την κλασική sedan έκδοση θα υπάρξει station wagon αλλά και υβριδική diesel που θα είναι και τετρακίνητη!
Ο βασικός αντίπαλος του 508 θα είναι τα Ford Mondeo και VW Passat και όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες η δυναμική και κομψή σχεδίαση του αμαξώματος θα αποτελέσει ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του γαλλικού μοντέλου. Το 508 βασίζεται στην πλατφόρμα με την κωδική ονομασία 3 η οποία χρησιμοποιείται και στο Citroen C5 ενώ το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,79 m (είναι περίπου 10 cm μακρύτερο από το 407 και άλλα τόσα κοντύτερο από το 607). Η station έκδοση είναι ελαφρώς μακρύτερη από την sedan καθώς φτάνει τα 4,81 m.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει ατμοσφαιρικούς αλλά και turbo κινητήρες ενώ εκτιμάται πως θα περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων η έκδοση 1.6 T με τους 155 PS που συναντάμε σε διάφορα μοντέλα του ομίλου PSA. Οι diesel εκδόσεις θα εξοπλίζονται με το νέο σύστημα start/stop με την ονομασία e-HDi ενώ όπως προλογίσαμε ξεχωριστό ενδιαφέρον θα έχει η υβριδική πετρελαιοκίνητη έκδοση 508 Hybrid που θα συνδυάζει τετρακίνηση, θα αποδίδει 200 PS και θα εκπέμπει μόλις 99 g/km! Η διάθεση του νέου 508 στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει αρχές του 2011 ενώ αργότερα θα δούμε και ανοιχτή τετραθέσια έκδοση που θα αντιμετωπίσει π.χ. το Volvo C70.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα δημοσιευθούν προσεχώς…
Ο βασικός αντίπαλος του 508 θα είναι τα Ford Mondeo και VW Passat και όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες η δυναμική και κομψή σχεδίαση του αμαξώματος θα αποτελέσει ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του γαλλικού μοντέλου. Το 508 βασίζεται στην πλατφόρμα με την κωδική ονομασία 3 η οποία χρησιμοποιείται και στο Citroen C5 ενώ το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,79 m (είναι περίπου 10 cm μακρύτερο από το 407 και άλλα τόσα κοντύτερο από το 607). Η station έκδοση είναι ελαφρώς μακρύτερη από την sedan καθώς φτάνει τα 4,81 m.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει ατμοσφαιρικούς αλλά και turbo κινητήρες ενώ εκτιμάται πως θα περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων η έκδοση 1.6 T με τους 155 PS που συναντάμε σε διάφορα μοντέλα του ομίλου PSA. Οι diesel εκδόσεις θα εξοπλίζονται με το νέο σύστημα start/stop με την ονομασία e-HDi ενώ όπως προλογίσαμε ξεχωριστό ενδιαφέρον θα έχει η υβριδική πετρελαιοκίνητη έκδοση 508 Hybrid που θα συνδυάζει τετρακίνηση, θα αποδίδει 200 PS και θα εκπέμπει μόλις 99 g/km! Η διάθεση του νέου 508 στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει αρχές του 2011 ενώ αργότερα θα δούμε και ανοιχτή τετραθέσια έκδοση που θα αντιμετωπίσει π.χ. το Volvo C70.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα δημοσιευθούν προσεχώς…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα