Νέο Subaru Impreza WRX STI και με τέσσερις πόρτες!

Νέο Subaru Impreza WRX STI και με τέσσερις πόρτες!

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης η Subaru παρουσίασε πρόσφατα την ανανεωμένη γενιά του Impreza που για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου θα προσφέρεται με δύο τύπους αμαξωμάτων. Έτσι, εκτός από την υπάρχουσα hatchback θα διατίθεται και η κλασική με τις τέσσερις πόρτες...

Νέο Subaru Impreza WRX STI και με τέσσερις πόρτες!
  • Για πρώτη φορά στην ιστορία του Impreza υπάρχουν δύο τύποι αμαξωμάτων
  • Ανανέωση για την hatchback έκδοση, ολοκαίνουργια η sedan
  • Με διακριτικές αισθητικές αλλαγές εντός και εκτός
  • Με βελτιωμένη ανάρτηση και χαμηλότερο κέντρο βάρους
  • Καμία αλλαγή για τους 305 PS του turbo boxer κινητήρα των 2,5 lt
Κλείσιμο

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης η Subaru παρουσίασε πρόσφατα την ανανεωμένη γενιά του Impreza που για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου θα προσφέρεται με δύο τύπους αμαξωμάτων. Έτσι, εκτός από την υπάρχουσα hatchback θα διατίθεται και η κλασική με τις τέσσερις πόρτες (η γνωστή sedan) αναπολώντας το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της ιαπωνικής εταιρίας.

Από την άλλη, με το Impreza Sedan WRX STI η αιώνια κόντρα με το Mitsubishi Evo X αναμένεται να αναζωπυρωθεί μιας και η τελευταία γενιά κυκλοφορούσε μέχρι πρότινος αποκλειστικά σε hatchback αμάξωμα «απογοητεύοντας» τους σκληροπυρηνικούς. Παρά ταύτα, η διάθεσή του τετράθυρου Impreza στην ευρωπαϊκή αγορά δεν είναι βέβαιη (στην αμερικανική ξεκινά το καλοκαίρι) αν και θα μπορούσε να ενισχύσει τις πωλήσεις του γνωστού μοντέλου διεκδικώντας από μια συγκεκριμένη μερίδα οπαδών της ιαπωνικής εταιρίας. Μεταξύ μας, πάντως, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να δούμε την sedan και στους ελληνικούς δρόμους.

Σχετικά με την ανανέωση, που αφορά και στους δύο τύπους αμαξωμάτων του WRX STI, υπάρχουν νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση με παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους και μικρότερη απόσταση από το έδαφος για καλύτερο κράτημα. Κάτω από το καπό συνεχίζει να υπάρχει ο turbo τετρακύλινδρος κινητήρας boxer των 2,5 lt που αποδίδει 305 PS και συνεργάζεται με βελτιωμένο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το σύστημα τετρακίνησης έχει επίσης αναβαθμιστεί και μέσω του διακόπτη DCCD (Multi-Mode Driver Controlled Center Differential) δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει την κατανομή ανάλογα με το στιλ κίνησης που επιθυμεί.

Εξωτερικά υπάρχουν διάφορες λεπτομέρειες που διαφοροποιούν το αμάξωμα του τωρινού από εκείνο του απερχόμενου Impreza WRX STI όπως είναι οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, τα νέα φωτιστικά σώματα, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι νέας σχεδίασης ζάντες και η αναβαθμισμένη μάσκα. Εις τα ενδότερα κυριαρχεί ο συνδυασμός του μαύρου με το χρώμιο τονίζοντας το σπορ χαρακτήρα των μοντέλων.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης