Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Αυτόνομο σύστημα επιπέδου 4 από τη BMW
Αυτόνομο σύστημα επιπέδου 4 από τη BMW
Οι οδηγοί θα μπορούσαν να αποτελέσουν οριστικά παρελθόν, καθώς η BMW εισήγαγε ένα πρωτότυπο της πολυτελούς και ακριβής σειράς 7 το οποίο υιοθετεί αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 4.
Παρόλο που δεν πρόκειται για κάποιο πλήρες αυτόνομο όχημα επιπέδου 5, η συγκεκριμένη limo μπορεί να οδηγηθεί στις περισσότερες συνθήκες χωρίς να απαιτεί από τον οδηγό της να παρακολουθεί τι συμβαίνει γύρω του ή να είναι έτοιμος να πάρει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι μπορούν να καλέσουν το όχημα μέσω μιας εφαρμογής smartphone και αυτόματα να οδηγηθούν στην τοποθεσία που επιθυμούν. Οι επιβάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην 7άρα μέσω smartphone. Δεδομένου ότι κανείς δεν χρειάζεται να είναι πίσω από το τιμόνι, οι επιβάτες μπορούν να χαλαρώσουν στα πολυτελή πίσω καθίσματα και να ξεκινήσουν την περιήγηση τους μέσω tablet που είναι τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα. Το αυτοκίνητο εξασφαλίζει πως όλοι έχουν δέσει τις ζώνες ασφαλείας και στη συνέχεια τους οδηγεί στον προορισμό τους. Οι επιβάτες είναι ελεύθεροι να χαλαρώσουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, ενώ ένα υπερσύγχρονο σύστημα ψυχαγωγίας είναι διαθέσιμο για τα γούστα τους.
Παρότι πρόκειται για πρωτότυπο, η BMW επιβεβαίωσε πως εργάζεται επάνω σε εξελιγμένα ημιαυτόνομα χαρακτηριστικά οδήγησης επιπέδου 2. Αυτό περιλαμβάνει την ικανότητα ερμηνείας των φωτεινών σηματοδοτών. Συγκεκριμένα, η εταιρεία εξελίσσει ένα προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού με λειτουργία αναγνώρισης της φωτεινής σηματοδότησης. Χάρη στην εξέλιξη του τρέχοντος ενεργού συστήματος cruise control με το Stop & Go, το νέο σύστημα χρησιμοποιεί “αισθητήρες κάμερας, εκμάθηση μηχανών και ισχυρό backend” για την ανίχνευση και ερμηνεία σημάτων κυκλοφορίας. Αυτό επιτρέπει στο σύστημα να φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο στο κόκκινο φανάρι. Το σύστημα μπορεί επίσης να ανιχνεύσει κίτρινα φώτα και να επιβραδύνει το όχημα πριν περάσει κάποια διασταύρωση.
Παρότι πρόκειται για πρωτότυπο, η BMW επιβεβαίωσε πως εργάζεται επάνω σε εξελιγμένα ημιαυτόνομα χαρακτηριστικά οδήγησης επιπέδου 2. Αυτό περιλαμβάνει την ικανότητα ερμηνείας των φωτεινών σηματοδοτών. Συγκεκριμένα, η εταιρεία εξελίσσει ένα προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού με λειτουργία αναγνώρισης της φωτεινής σηματοδότησης. Χάρη στην εξέλιξη του τρέχοντος ενεργού συστήματος cruise control με το Stop & Go, το νέο σύστημα χρησιμοποιεί “αισθητήρες κάμερας, εκμάθηση μηχανών και ισχυρό backend” για την ανίχνευση και ερμηνεία σημάτων κυκλοφορίας. Αυτό επιτρέπει στο σύστημα να φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο στο κόκκινο φανάρι. Το σύστημα μπορεί επίσης να ανιχνεύσει κίτρινα φώτα και να επιβραδύνει το όχημα πριν περάσει κάποια διασταύρωση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα