Ανακατατάξεις στη γκάμα SUV της Mitsubishi

Ανακατατάξεις στη γκάμα SUV της Mitsubishi

Η Mitsubishi σύμφωνα με έγκυρα πληροφορημένες πηγές, πρόκειται να θέσει σε νέα βάση προσεχώς την γκάμα των SUV και Crossover της. Ουσιαστικά αναμένεται να δημιουργήσει ένα σαφέστερο χώρο μεταξύ των Outlander, Eclipse Cross και ASX. Τι ακριβώς θα κάνει; 

Mitsubishi-ASX-tsiro-1000
Η στρατηγική, η οποία θα τεθεί σε ισχύ από το 2020, θα καταστεί δυνατή στο πλαίσιο της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, στην οποία προσχώρησε το 2016 και που της παρέχει πρόσβαση σε κοινές πλατφόρμες μεταξύ των εμπορικών σημάτων. Αν και η πηγή δεν ήταν συγκεκριμένη στα μεγέθη των αυτοκινήτων, είπε ότι θα υπήρχε περίπου ένα διάκενο μήκους 200mm μεταξύ κάθε αυτοκινήτου, δίνοντας στη Mitsubishi μια γκάμα παρόμοια με την αντίστοιχη των X-Trail, Qashqai και Juke της Nissan. Ως εκ τούτου, το νέο Outlander θα μεγαλώσει ενώ το επόμενο ASX θα συρρικνωθεί συγκριτικά με το σημερινό μοντέλο.


“Σήμερα δεν είμαστε σε ιδανική θέση, με τα SUV να είναι κοντά μας όχι όμως με ένα τακτοποιημένο τρόπο, στους επόμενους 18 μήνες θα αρχίσετε να βλέπετε τη στρατηγική που τα διαχωρίζει μεταξύ τους”, δήλωσε η επίσημη πηγή. “Τα καλά νέα είναι ότι τα SUV αποτελούν τον πυρήνα του DNA της Mitsubishi, από εκεί το κοινό προσέρχεται σε μας. Έχουμε ισχυρή φήμη στην αγορά – τόσο για τα plug-in υβριδικά όσο και για την ηλεκτροκίνηση – μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό». Το Outlander επόμενης γενιάς θα συνεχίσει να προσφέρεται ως plug-in υβριδικό, όπως επίσης και τα Eclipse Cross και ASX, το τελευταίο μάλιστα δύναται να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. «Θα προσφέρουμε τις κατάλληλες επιλογές ηλεκτροκίνησης για τα οχήματα μας αλλά θα φροντίσουμε να ενημερώσουμε και πώς θα πρέπει να τα χρησιμοποιούν ιδανικά οι άνθρωποι», πρόσθεσε.



Το Mitsubishi Engelberg Tourer που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο, παρουσιάζει την εμφάνιση της επόμενης γενιάς Outlander αλλά και ενός νέου υβριδικού κινητήρα το οποίο στέλνει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Συνδυάζει βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων με μπαταρία 20 kWh και ηλεκτροκινητήρες μπροστά και πίσω, με ηλεκτρική αυτονομία 71 km πάντα σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης