News
#TAGS:

Honda: Κλείνει το εργοστάσιο στο Swindon της Αγγλίας

Honda-Swindon-tsiro-1000

Σαφώς και το ενδεχόμενο Brexit έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση της Honda να οριοθετήσει το τέλος για το εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων στο Swindon το 2021. Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση, όπως ανακοίνωσε η ίδια...

Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για το κλείσιμο του εργοστασίου, το οποίο σήμερα κατασκευάζει το Civic, θέτοντας σε κίνδυνο 3.500 θέσεις εργασίας. Η κίνηση οφείλεται σε «απρόβλεπτες αλλαγές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία». Στην τελευταία ανακοίνωσή της, η Honda δήλωσε ότι η ανάγκη επιτάχυνσης των σχεδίων ηλεκτροκίνησης σημαίνει ότι οι πόροι, οι δυνατότητες και τα συστήματα παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα επικεντρωθούν σε περιοχές με μεγάλο όγκο ζήτησης από τους πελάτες.

Η εταιρία αναφέρει πως έχει προηγηθεί μια “σημαντική και ισχυρή” περίοδο διαβουλεύσεων, η οποία περιελάμβανε συνεισφορές της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, των συνδικάτων και άλλων εξωτερικών ομάδων. Ωστόσο, δήλωσε ότι η φάση έχει πλέον ολοκληρωθεί και το προσωπικό του εργοστασίου ενημερώθηκε στις 13 Μαΐου ότι το εργοστάσιο θα κλείσει το 2021, όταν δηλαδή το σημερινό Civic φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής του.



Η επιχείρηση θα ξεκινήσει τώρα τη δεύτερη φάση διαβούλευσης, η οποία περιλαμβάνει την οριστικοποίηση των πακέτων απολύσεων και την «αναγνώριση των επιπτώσεων στους εμπλεκόμενους έως ότου η παραγωγή σταματήσει το 2021». Η Honda δήλωσε ότι θα πραγματοποιήσει επίσης διαβουλεύσεις με την Task Force του Swindon, που συστάθηκε από τον Greg Clark, για να «μετριάσει τον αντίκτυπο αυτής της απόφασης στην ευρύτερη κοινωνία». Το κλείσιμο του εργοστασίου θα έχει ως αποτέλεσμα 3.500 απώλειες θέσεων εργασίας. Το εργοστάσιο του Wiltshire, το οποίο κατασκευάζει μόνο το Civic, παράγει σήμερα 150.000 αυτοκίνητα ετησίως – μακριά από την ικανότητά του αυτή των 250.000 μονάδων.

Το κλείσιμο θα είναι ένα τεράστιο πλήγμα για τις ελπίδες της κυβέρνησης πως το Ηνωμένο Βασίλειο θα παραμείνει ένα καθιερωμένο κέντρο κατασκευής αυτοκινήτων στη μετά Brexit εποχή. Ενώ το Brexit δεν αναφέρθηκε ως λόγος για τα σχέδια της Honda, είναι ο τελευταίος παράγοντας σε μια μεγάλη καταιγίδα για τη βιομηχανία.

ΣΧΟΛΙΑ (34)

αυτό που

κάποιοι το παίζουν ότι ξέρουν από τις παγκόσμιες σκακιέρες και το τι μέλλει γενέσθαι είναι πολύ λυπηρό..

Μ.Γ

""Η Honda δήλωσε ότι θα επικεντρώσει την παραγωγή στις περιοχές με υψηλότερο όγκο παραγωγής σε Κίνας, Ιαπωνία και ΗΠΑ, όπου θα επενδύσει σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα."""

Επίσης δήλωσε ότι

..."έχει προηγηθεί μια “σημαντική και ισχυρή” περίοδος διαβουλεύσεων, η οποία περιελάμβανε συνεισφορές της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, των συνδικάτων και άλλων εξωτερικών ομάδων"...Κοινώς την παρακαλαγαν να μη φύγει.Ως εκ τούτου έπρεπε να βρεί μια δικαιολογία για να είναι και νομικά κατοχυρωμένη απέναντι στα συνδικάτα.Να διαβάζουμε και να λέμε όλες τις παραμέτρους και όχι μόνο αυτά που μας βολεύουν.Κατάλαβες Μ.Γ.;Υ.Γ.Ρε μπάς και είσαι ο George,τέως aldebaran;Γιατί ένα κολληματάκι με την Fiat/A.R το 'χεις...Ρε λές;

Anonymous

Η Αγγλια βγαινει γιατι δεν εχει ευρω ενω ειναι μελος της Ε.Ε. Της ζητηθηκε να αλλαξει την στερλινα αλλα μονο ενας μ@λ@κ@ς θα το εκανε αυτο και οι Αγγλοι δεν ειναι . Μολις βγει , θα παρει τα πανω η στερλινα και θα δειτε βουτια το ευρω . Μολις το ευρω φτασει στο 1.50/1 σε σχεση με το δολλαριο ( αυτος ειναι ο σκοπος ,οι Αγγλοι συνεργαζονται με τις ΗΠΑ αυτην την στιγμη ) ,bye bye ευρω ,θα πηδηξουμε ολοι εκτος κοινου νομισματος ....

Ανώνυμε

Παράτα τα όλα και τρέχα στο Λονδίνο να διαφωτήσεις τους βλάκες τους δισεκατομυριούχους που φεύγουν άρον-άρον!Μα τι βλάκες που είναι!Είναι ν'απορείς δηλαδή πως κατάφεραν και έφτιαξαν κολοσσούς ρε παιδί μου!Τρέχα πές τους οτι η στερλίνα είναι το νέο σούπερ ντούπερ υπερνόμισμα του μέλλοντος!Πές τους να επιστρέψουν πίσω γρήγορα!

ΞΥΠΝΑΤΕ ΖΩΑ

Η Αγγλια ηταν το καρφι της Ευρωπης στους Αμερικανους,ο αντιλογος για τα παντα,η ανακατευτρα.Εκτος Ευρωπης η Αγγλια για τους Αμερικανους ειναι ενα τιποτα.Τους ειναι παντελως αχρηστη.Τι να την κανουν πλεον;Να λενε τα νεα τους σαν φιλεναδες;Η Αγγλια εχει τελειωσει

Χ

Ρε George που γράφεις και σαν Geo,το συγκεκριμένο εργοστάσιο φτιάχτηκε-τότε που φτιάχτηκε- για να εξυπητετεί κυρίως την αγορα της Αγγλίας.Ξέρεις ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΑ ΑΜΑΞΙΑ.Αντε και την Κύπρο.Επίσης αν δεν κάνω λάθος,τοτε υπήρχε συνεργασία(κοινα μοντέλα)με την μακαρίτισσα τη rover,άρα πιθανόν να έβγαιναν και τα rover εκεί.Ίσως και να ήταν εργοστάσιο της rover και τελικά εμεινε στη honda.

Geo

Πουλαει 150.000 χιλιαδες τον χρονο ενω επρεπε να πουλαει 250.000 για να υπαρχει κερδοφορια , επισης η Honda θα επρεπε να ριξει λεφτα για να εκσυχρονισει το εργοστασιο ετσι ωστε να παραγει ηλεκτροκινητα , λογικο να το κλεισει αφου και μεσα μπαινει και πρεπει να ριξει επιπλεον χρημα με αμφιβολες παλι πωλησεις

BRExit

Στο τέλος δεν θα μείνει τίποτα.Σε 1-2χρονια η Αγγλία τελείωσε.Θα πουλάνε βασιλιάδες και πριγκιπέσσες.

dsa

Μάλλον δεν έχετε καταλάβει τι παίζει.. σε5-10 χρόνια το πολύ (μετά το brexit) η Αγγλία θα είναι ο νέος επίσημος φορολογικός παράδεισος.. η νέα Ελβετία των πλουσίων..

George

"Η κίνηση οφείλεται σε «απρόβλεπτες αλλαγές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία»." Ε, όχι και απρόβλεπτες. Τόσα χρόνια λέω ότι κοιμούνται Ευρωπαίοι και Ιάπωνες. Δεν τους φταίει κανείς που ξύπνησαν τώρα από τον βαθύ ύπνο. Τώρα που είδαν ότι χάνουν μεγάλα ποσοστά από τις πωλήσεις τους έτσουξε φαίνεται. Κι ακόμη πιο πολύ έτσουξε η αύξηση κατά 85% τον τελευταίο χρόνο με αποτέλεσμα οι πωλήσεις των ηλεκτρικών να κινούνται ήδη σε ποσοστό άνω του 5% επί του συνόλου, που σημαίνει ότι σε 4-5 χρόνια θα αποτελούν την πλειοψηφία των πωλήσεων, τη στιγμή που Δυτικοί και Ιάπωνες βρίσκονται σχεδόν στο απόλυτο μηδέν. ΥΓ. "...οι πόροι, οι δυνατότητες και τα συστήματα παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα επικεντρωθούν σε περιοχές με μεγάλο όγκο ζήτησης από τους πελάτες." Δηλαδή στην Κίνα όπως και όλοι οι άλλοι. Το πρόβλημα είναι ότι η Κίνα έχει πάνω από 500 δικές της αυτοκινητοβιομηχανίες που παράγουν ήδη ηλεκτρικά οχήματα, με τις μεγαλύτερες από αυτές να έχουν δεσμευτεί ότι θα σταματήσουν να παράγουν ΜΕΚ από το 2025 και μετά. Είναι ήδη πολύ μπροστά. Ευρωπαίοι και Ιάπωνες πηγαίνουν στην Κίνα παρακαλώντας να συνεργαστούν μαζί τους. Ειδικά τώρα που οι Κινέζοι, όπως οι ίδιοι ανακοίνωσαν, κατάφεραν με επαναστατική τεχνολογία κι έριξαν το κόστος παραγωγής του λιθίου από τις 20 χιλιάδες στις 2 χιλιάδες δολάρια τον τόνο. Όλοι καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό για τις μπαταρίες που είναι το ακριβότερο και βαρύτερο τμήμα του οχήματος. Και για τις κινεζικές βιομηχανίες μπαταριών που έχουν ήδη το πάνω χέρι παγκοσμίως, όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές ψάχνουν προμηθευτές για τα ηλεκτρικά οχήματα που πρόκειται να κατασκευάσουν.

@

Εγραψες ένα κατεβατό για κάτι τόσο πολύ απλό-5 λέξεις είναι:Φεύγει εξ'αιτίας του brexit.Τίποτα λιγότερο τίοτα περισσότερο.Οτι,δηλαδή, έκαναν χιλιάδες άλλες επιχειρήσεις τους τελευταίους μήνες.

XXX

Μπορούν να φύγουν μετανάστες με πράσινη κάρτα και να πάνε στην χώρα που θα ανοίξει η Honda το νέο εργοστάσιο της.

Προς ιαπωνική πρεσβεία :

Μέχρι τους Ολυμπιακούς σας θα ευχόμουν να σταματούσατε να πουλάτε στην Ελλάδα - πρόκειται για βαθύτατα Σοβιετική χώρα από το 2004 μέχρι σήμερα !

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

191015152036_Toyota-Yaris-1

Βρεθήκαμε στο Άμστερνταμ προκειμένου να γνωρίσουμε από κοντά την τέταρτη γενιά του Toyota Yaris το οποίο φαίνεται να συνυπογράφει τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες, την ασφάλεια αλλά και την ευκολία χρήσης στην πόλη.

191015154755_Gold-leak1

Το νέο, 8ης γενιάς VW Golf είναι προ των πυλών και πλέον, λίγο πριν την πρώτη επίσημη παρουσίασή του φωτογραφίες του νέου μοντέλου διέρρευσαν στα social media.

Fiat-Talento-tsiro-1000

Η ανανεωμένη εκδοχή των Renault Traffic, Opel Vivaro και Nissan NV300, επέφερε την ανανέωση του ικανού επαγγελματικού Fiat Talento, που αναμένεται να το καταστήσει ανταγωνιστικό για μερικά ακόμη χρόνια.Ας μάθουμε σε τι έχει διαφοροποιηθεί…

MB

Για ακόμη μία χρονιά – την τρίτη στη σειρά – η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. μοναδική εταιρεία αυτοκινήτων στo “Top 20” της μεγαλύτερης έρευνας εταιρικής φήμης «Most Admired Companies 2019» του περιοδικού Fortune στην Ελλάδα.

190718112323_CX-30-Trip-6a

Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Mazda CX-30 στην Ελληνική αγορά. Με αυτό το μοντέλο η Mazda συμπληρώνει τη γκάμα των crossover/SUV μοντέλων της, τοποθετώντας το στην πιο «hot», C κατηγορία.

Skoda-kamiq-monte-carlo-tsiro-1000

Μετά το Fabia Monte Carlo αλλά και το ντεμπούτο του Scala Monte Carlo, η Skoda εισάγει τώρα το ίδιο υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και στο μικρό crossover της, το Kamiq.