Η Mitsubishi σκοράρει ψηλά στην ικανοποίηση πελατών

Mitsubishi_Eclipse_Cross

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για την ικανοποίηση πελατών J.D. Power 2019 - Customer Satisfaction Index (CSI), η Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA), η ταχύτερα αναπτυσσόμενη Ασιατική μάρκα στις ΗΠΑ για δεύτερη συνεχή χρονιά, βελτιώθηκε κατά 27 μονάδες, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα της βιομηχανίας, ανεβαίνοντας από την 21η στη 12 θέση της γενικής κατάταξης.

Μεταξύ των μη luxury μαρκών, η Mitsubishi ανέβηκε από τη 10η θέση το 2018 στη Νο3 θέση φέτος. Αφήνοντας πίσω της ηχηρά ονόματα.

 

«Η ικανοποίηση πελατών είναι βασική αξία στη Mitsubishi Motors, και η απόδοσή μας στην Έρευνα JD Power CSI την τελευταία διετία αποδεικνύει την επικέντρωση των προσπαθειών μας στο σκοπό αυτό. Μοναδικό μας κίνητρο είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία, σε κάθε σημείο επαφής με την εταιρία μας» δήλωσε ο Mark Chaffin, Chief Operating Officer της MMNA. «Αποτελεί τεράστια επιτυχία για την MMNA, και όλα τα εύσημα απονέμονται στο εξαιρετικό δίκτυο εμπόρων και στις ομάδες παροχής υπηρεσιών στην έδρα μας, αλλά και σε όλες τις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε.»

 

Η Mitsubishi Motors έχει βελτιώσει το σκορ της κατά 61 μονάδες στην Έρευνα CSI το διάστημα 2016-2019, συμπεριλαμβανομένης της φετινής αύξησης  των 27 μονάδων και της περσινής των 26 μονάδων. Αυτή η βελτίωση είναι η καλύτερη σε επίπεδο μη luxury μαρκών αυτή τη χρονική περίοδο. Επιπλέον, η μάρκα κατατάχθηκε Νο1 στη βιομηχανία στην ικανοποίηση από το σέρβις μη luxury μαρκών, σύμφωνα με την Έρευνα CSI.

 

Η Έρευνα J.D. Power CSI εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από τις εργασίες συντήρησης και επισκευών σε εγκαταστάσεις σέρβις νέων οχημάτων. Ιδιοκτήτες οχημάτων ηλικίας ενός έως πέντε ετών απαντούν σχετικά με την πιο πρόσφατη εμπειρία τους από το σέρβις σε καθεστώς τόσο εντός, όσο και εκτός εγγύησης. Η έρευνα μετρά την ικανοποίηση από το επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα πέντε κριτήρια: κλείσιμο ραντεβού, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις σέρβις, ποιότητα σέρβις και σύμβουλος σέρβις.

 

 

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Jeep-Renegade-2015-800-69

Ένας μήνας περίπου έχει μεσολαβήσει από τότε που η Jeep πέρασε στη δικαιοδοσία της FCA Greece στη χώρα μας. Oι ιδιοκτήτες της μάρκας μας εξέφρασαν τα παράπονά τους αναφέροντας πως δεν γνωρίζουν που θα απευθυνθούν για την τεχνική τους υποστήριξη. Εμείς ρωτήσαμε την ελληνική εισαγωγική για το θέμα και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα του ρεπορτάζ μας.

xeirofreno_3

Το παραδοσιακό χειρόφρενο γίνεται όλο και πιο σπάνιο στα νέα αυτοκίνητα, τα οποία εφοδιάζονται πλέον με το πιο πρακτικό ηλεκτρικό χειρόφρενο. Τι γίνεται όμως εάν πατήσει κάποιος το κουμπί στις πλέον υψηλές ταχύτητες;

Μercedes-Benz_Sales_Team

Ο θεσμός «Sales Excellence Awards», ο οποίος αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές πωλήσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, διοργανώθηκε για έβδομη κατά σειρά χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πωλήσεων (ΙΠΕ) και την Boussias Communications για να βραβεύσει τους κορυφαίους των Πωλήσεων της χώρας.