Ερχεται η Porsche 960!
Ερχεται η Porsche 960!
Η σχεδιαστική φιλοσοφία όπως και η στόχευση των μοντέλων της γερμανικής εταιρείας που πλέον αποτελεί μέλος του VW Group αλλάζει. Μέρος αυτών των αλλαγών δεν μπορεί παρά να είναι και η διεύρυνση της γκάμας με περισσότερα μοντέλα...
UPD:
18
ΣΧΟΛΙΑ
Η σχεδιαστική φιλοσοφία όπως και η στόχευση των μοντέλων της γερμανικής εταιρείας που πλέον αποτελεί μέλος του VW Group αλλάζει. Μέρος αυτών των αλλαγών δεν μπορεί παρά να είναι και η διεύρυνση της γκάμας με περισσότερα μοντέλα.
Μια κατηγορία πάνω από την 911 και σε απευθείας αντιπαράθεση με την 458Italia της Ferrari, τοποθετείται η 960.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η νέα αυτή Porsche θα έχει τον κινητήρα στο κέντρο και θα μοιράζεται τα περισσότερα μηχανικά μέρη με τη νέα 911.
Στο παρελθόν ίσως δίκαια υπήρξε σύγχυση με την υβριδική 918 που σύμφωνα με την Porsche θα τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας των σπορ αυτοκινήτων της εταιρείας.
Οι φήμες θέλουν την 960 να φορά έναν κινητήρα εξακύλινδρο μπόξερ κινητήρα 3.8lt με δυο turbo συνολικής απόδοσης 600PS.
Βέβαια ένα καλό ερώτημα είναι γιατί να αντιπαραθέσεις έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα απέναντι στον V8 ατμοσφαιρικό 4.5lt της Ferrari απόδοσης 570PS.
Οι μηχανικοί της Porsche πιστεύουν πως ο μπόξερ κινητήρας καταλαμβάνει πιο μικρό όγκο, συντελεί στο χαμηλότερο κέντρο βάρους και είναι πιο φθηνός στην κατασκευή ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και σήμα κατατεθέν για την Porsche.
Φωτογραφία από το Βρετανικό Car
Μια κατηγορία πάνω από την 911 και σε απευθείας αντιπαράθεση με την 458Italia της Ferrari, τοποθετείται η 960.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η νέα αυτή Porsche θα έχει τον κινητήρα στο κέντρο και θα μοιράζεται τα περισσότερα μηχανικά μέρη με τη νέα 911.
Στο παρελθόν ίσως δίκαια υπήρξε σύγχυση με την υβριδική 918 που σύμφωνα με την Porsche θα τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας των σπορ αυτοκινήτων της εταιρείας.
Οι φήμες θέλουν την 960 να φορά έναν κινητήρα εξακύλινδρο μπόξερ κινητήρα 3.8lt με δυο turbo συνολικής απόδοσης 600PS.
Βέβαια ένα καλό ερώτημα είναι γιατί να αντιπαραθέσεις έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα απέναντι στον V8 ατμοσφαιρικό 4.5lt της Ferrari απόδοσης 570PS.
Οι μηχανικοί της Porsche πιστεύουν πως ο μπόξερ κινητήρας καταλαμβάνει πιο μικρό όγκο, συντελεί στο χαμηλότερο κέντρο βάρους και είναι πιο φθηνός στην κατασκευή ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και σήμα κατατεθέν για την Porsche.
Φωτογραφία από το Βρετανικό Car
UPD:
18
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα