Η νέα εφαρμογή AIRIS της Vitex δημιουργήθηκε για να βρίσκουμε τις αποχρώσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις μας.
Όχι στα αυτόνομα από τη Mercedes!
Όχι στα αυτόνομα από τη Mercedes!
Στοπ στην εξέλιξη της τεχνολογίας που θα επιτρέψει την πλήρη αυτονομία για τα αυτοκίνητά της βάζει η Mercedes-Benz, θεωρώντας πως το Επίπεδο 3 της αυτονομίας είναι υπερ- αρκετό για τους πελάτες της.
Σε ένα δημοσίευμα του Redaktions Netzwerk Deutschland, η Mercedes φέρεται να έχει δηλώσει πως αποσύρεται από την εξέλιξη της αυτονομία των αυτοκινήτων πέραν του Επιπέδου 3.
Με την πρόσφατα λανσαρισμένη S-Class να έχει αυτό το επίπεδο αυτονομίας, η Mercedes φέρεται να έχει απορρίψει την εξέλιξη του συστήματος για να φτάσει έως το Επίπεδο 5 που αφορά στα πλήρως αυτόνομα οχήματα, στρέφοντας την προσοχή των τμημάτων R&D σε άλλες κατευθύνσεις. Για την ακρίβεια, το Επίπεδο 5 δεν παύει να αποτελεί στόχο για τα μεγάλα επαγγελματικά που αφορούν στις διεθνείς μεταφορές αλλά για τα επιβατικά, το θέμα για την Mercedes θεωρείται λήξαν. Πίσω από αυτή την ανακοίνωση, υπάρχει και η συνεργασία της Daimler με την Waymo, η οποία έχει τέτοια χαρακτηριστικά, μια και αφορά στην εξέλιξη των συστημάτων αυτονομίας για κάθε κατηγορία αυτοκινήτων. Η αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 5 για δημόσια χρήση, είναι κάτι που η Waymo παρουσίασε στο Φοίνιξ της Αριζόνα τον περασμένο Οκτώβριο με το αυτοκινούμενο ρομπότ ταξί.
Πριν από πέντε χρόνια, η Mercedes-Benz είχε εξελίξει σε σημαντικό βαθμό την τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης και στο πλαίσιο της προώθησής της, είχε αποκαλύψει το πρώτο αυτόνομο λεωφορείο της ολοκληρώνοντας μια διαδρομή 20 χιλιομέτρων στο Άμστερνταμ χωρίς να υπάρχει άνθρωπος πίσω από το τιμόνι. Προφανώς αυτά ανήκουν στο παρελθόν τώρα, μια και όπως επιβεβαιώθηκε από τη Mercedes μέσω του εκπροσώπου της στην στο RND, η εταιρεία θα απομακρυνθεί από αυτήν τη στρατηγική, στρέφοντας την προσοχή της σε κάτι νέο. Κατά τη Mercedes, η κοινή χρήση αυτοκινήτων –κάτι που προωθείται μέσω της εξέλιξης της αυτονομίας- δεν είναι κάτι που μπορεί να βελτιώσει την κερδοφορία. «Οι επενδυτές μας δεν περιμένουν απλώς πωλήσεις, αλλά και ιδιαίτερα κέρδη», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Mercedes. Σύμφωνα με το δημοσίευμα αυτό, το αφεντικό της Mercedes, Ola Källenius, έχει μειώσει τις επενδύσεις έρευνας και ανάπτυξης για την αυτόνομη κινητικότητα. Επιπλέον, πολύ πρόσφατα η κοινή εξέλιξη της αυτονομίας από τις BMW και Mercedes-Benz τερματίστηκε με αμοιβαία απόφαση ανάμεσα στις δύο Γερμανικές εταιρείες.
Με την πρόσφατα λανσαρισμένη S-Class να έχει αυτό το επίπεδο αυτονομίας, η Mercedes φέρεται να έχει απορρίψει την εξέλιξη του συστήματος για να φτάσει έως το Επίπεδο 5 που αφορά στα πλήρως αυτόνομα οχήματα, στρέφοντας την προσοχή των τμημάτων R&D σε άλλες κατευθύνσεις. Για την ακρίβεια, το Επίπεδο 5 δεν παύει να αποτελεί στόχο για τα μεγάλα επαγγελματικά που αφορούν στις διεθνείς μεταφορές αλλά για τα επιβατικά, το θέμα για την Mercedes θεωρείται λήξαν. Πίσω από αυτή την ανακοίνωση, υπάρχει και η συνεργασία της Daimler με την Waymo, η οποία έχει τέτοια χαρακτηριστικά, μια και αφορά στην εξέλιξη των συστημάτων αυτονομίας για κάθε κατηγορία αυτοκινήτων. Η αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 5 για δημόσια χρήση, είναι κάτι που η Waymo παρουσίασε στο Φοίνιξ της Αριζόνα τον περασμένο Οκτώβριο με το αυτοκινούμενο ρομπότ ταξί.
Πριν από πέντε χρόνια, η Mercedes-Benz είχε εξελίξει σε σημαντικό βαθμό την τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης και στο πλαίσιο της προώθησής της, είχε αποκαλύψει το πρώτο αυτόνομο λεωφορείο της ολοκληρώνοντας μια διαδρομή 20 χιλιομέτρων στο Άμστερνταμ χωρίς να υπάρχει άνθρωπος πίσω από το τιμόνι. Προφανώς αυτά ανήκουν στο παρελθόν τώρα, μια και όπως επιβεβαιώθηκε από τη Mercedes μέσω του εκπροσώπου της στην στο RND, η εταιρεία θα απομακρυνθεί από αυτήν τη στρατηγική, στρέφοντας την προσοχή της σε κάτι νέο. Κατά τη Mercedes, η κοινή χρήση αυτοκινήτων –κάτι που προωθείται μέσω της εξέλιξης της αυτονομίας- δεν είναι κάτι που μπορεί να βελτιώσει την κερδοφορία. «Οι επενδυτές μας δεν περιμένουν απλώς πωλήσεις, αλλά και ιδιαίτερα κέρδη», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Mercedes. Σύμφωνα με το δημοσίευμα αυτό, το αφεντικό της Mercedes, Ola Källenius, έχει μειώσει τις επενδύσεις έρευνας και ανάπτυξης για την αυτόνομη κινητικότητα. Επιπλέον, πολύ πρόσφατα η κοινή εξέλιξη της αυτονομίας από τις BMW και Mercedes-Benz τερματίστηκε με αμοιβαία απόφαση ανάμεσα στις δύο Γερμανικές εταιρείες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα