LIVE

Κορωνοϊός

Η νέα Mercedes S-Class μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες

Mercedes-S-Class-1

Η νέα Mercedes-Benz S-Class φαίνεται να είναι αρκετά ξεχωριστή, αυτές οι φωτογραφίες δείχνουν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πτυχή του πολυτελούς σεντάν. Φυσικά, μιλάμε γι αυτή με το σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Ενώ η S-Class είναι από καιρό πρωτοπόρος στον κλάδο με τις καινοτόμες τεχνολογίες, είναι η πρώτη φορά που πωλείται με ένα τέτοιο χαρακτηριστικό. Αυτό το κομμάτι της τεχνολογίας ανάγεται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, όταν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mazda και η Honda πρωτοστάτησαν στη χρήση τετραδιεύθυνσης. Σήμερα, τη χρησιμοποιούν πολλά αυτοκίνητα, από supercars όπως η Lamborghini Aventador έως πολυτελή λιμουζίνες όπως η BMW 7-Series.

Το ενδιαφέρον του συγκεκριμένου συστήματος που χρησιμοποιείται από την S-Class, είναι το γεγονός ότι το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα μπορεί να περιστρέψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς σε χαμηλές ταχύτητες. Για να το θέσουμε σε προοπτική, η Porsche 911 γενιάς 991, η οποία πρωτοπορεί στο είδος, περιστρέφει μόνο τους πίσω τροχούς έως και 2,8 μοίρες στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός τροχούς σε χαμηλές ταχύτητες.

Η S-Class είναι ακριβώς ο τύπος οχήματος που μπορεί να επωφεληθεί από τη βελτιωμένη ευελιξία, ενώ, ο κύκλος στροφής του μοντέλου με το μακρύ μεταξόνιο και τετρακίνηση μειώνεται δραστικά. Φυσικά, υπάρχουν πολλά άλλα χαρακτηριστικά που κάνουν τη νέα S-Class πολύ καλύτερη από την προηγούμενη. Για παράδειγμα, υιοθετεί αυτόνομη λειτουργία οδήγησης επιπέδου 3 (Drive Pilot) για οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπως μποτιλιάρισμα ή κατάλληλα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων στη Γερμανία, χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο ραντάρ και μια σειρά από αισθητήρες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (10)

Σύλλογος καφετζήδων "Ο Γιωργάκης"

Ρε αρχηγέ, δεν κάνεις 'κανα deal , με καμμιά Leasing , γιά να πάρουμε όλοι....ηλεκτρικές κουδουνίστρες! Ξέρεις, Αμερικανιές πλαστικούρες, γιατί στα κορυφαία Γερμανικά premium , δεν φτάνουμε!

47 65 6f 72 67 65

Πρώτη φορά στην οικονομική ιστορία υπάρχει άνθρωπος που βλέπει σαν μειονέκτημα το να ξεπουλάει όσα παράγει μια εταιρία εν ριπή οφθαλμού. Μια παραγωγή που αυξάνει γεωμετρικά κάθε χρόνο ακολουθώντας τις πωλήσεις της, φτάνοντας σε ελάχιστα χρόνια από το 0,001% στο 0,39%. Δυστυχώς τα 2 τεράστια εργοστάσια που είναι υπό κατασκευή σε Γερμανία και Τέξας δεν μπορούν να παράγουν ακόμη για να φτάσουν στο 1% το ποσοστό. Του χρόνου όμως θα μπορούν. Συγχαρητήρια λοιπόν στον Τσαγκαράδα. Είμαι σίγουρος ότι αυτό σου το σχόλιο θα διδάσκεται στα οικονομικά πανεπιστήμια όλου του πλανήτη για τα επόμενα χιλιάδες χρόνια.

***

Πια ριπή πιο ξεπούλημα και πια γεωμετρική πρόοδο γράφεις ρε ΨΕΥΤΑΚΟ? Πάλι ξέχασες τα χάπια σου? Δεκαεπτά (17) στα δεκαοκτώ χρονιά μαγαζί είσαστε και πουλάτε με τα χίλια ζόρια, με 500 επιδοτήσεις και ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΜΠ 275,000 τμχ τρομάρα σας. Τόσα δίνουν σε 10 μέρες – κάθε η VW, η Toyota 10 μέρες για πλακά εδώ και χρονιά. Ποσό ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΕΝΟΣ είσαι που νομίζεις ότι κάτι καταφέρατε αφού 200 χρονιά όπως ο ίδιος λες είσαστε στο 0,39% μερίδιο αγοράς? Ένα μαγαζάκι της πλάκα,ς ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ είσαστε και ΗΔΗ αρχίσαν να γράφουν για ‘περίεργα’ υπερτιμημένες μετοχές, για αξίες που ‘δεν ανταποκρίνονται ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ στη πραγματικότητα, για υπερεκτιμημένες θέσεις των ‘αγορών’ και αλλά τέτοια όταν όμορφα θες να περιγράψεις μια ΦΟΥΣΚΑ. Έχετε εκεί 2 εργοστάσια με τον ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ Μασκαρά (το 10% έχει όλο και όλο στη Κίνα) και είναι λέει η ‘μετοχή’ 4000% πάνω επειδή βγήκε ο χαρακωμένος και είπε 3 μπούρδες που ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ κάνει. Όπως δε ΘΑ έσπαγαν τα τζαμιά στη τυροπιτά και έγινε ΔΥΟ φορές ρόμπα στην επίσημη παρουσίαση που διαλυθήκαν και τα 2 με τη πρώτη δοκιμή. Ξέρεις πια τυροπιτά λεμέ, το φορτηγάκι της κατάρας που ΘΑ ήταν διαθέσιμο το 2019 αλλά ακόμη σε 3 μήνες έχουμε 2021 και κάνεις δε λέει επισημά πότε ΘΑ βγει. Άιντε ΑΡΓΟΣΧΟΛΕ που έχεις άποψη για τα πάντα και τα ξέρεις όλα. Όλο ΘΑ και ΟΤΑΝ και ΑΜΑ τόσα χρονιά και όλο παλεύετε μεταξύ φθοράς και ανυπαρξίας γραφωντς 17 χρονιά σερί ΖΗΜΙΕΣ στον ισολογισμό. Τώρα πως γίνεται η γεωμετρική (έμαθες και το γεωμετρική ΤΑΡΑΜΑ) πρόοδος να γραφεί ζημίες μόνιμα μόνο εσύ το ξέρεις που είσαι εκτός από μηχανικός, μαρκετιστας, αναλυτής αγορών, μέντιουμ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ όταν δε χτυπάς φραπέδες στο καφενέ Που να πάρετε πραγματικά- όχι τις μουφες που γράφεις- ΕΤΗΣΙΑ κάνα 10% τι έχουμε να ακούσουμε. ΟΛΟΙ οι άλλοι με το 99% δε ξέρουν και ξέρεις εσύ από το καφενέ να δίνεις συμβουλές σε μαγαζιά +100 χρονών που κάνουν τρισεκατομμύρια με εκατομμύρια θέσεις εργασίας, την ώρα που παλεύεις να ανοίξεις 1-2 εργοστάσια με τα χίλια ζόρια. Άιντε ΤΑΒΛΑΔΟΡΕ που απέκτησες και άποψη για ένα από τα κορυφαία sedan του πλανήτη. Πάει να μιλήσει για τη S-Class η εθνική ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΡΑΣ της Tesla. Το μόνο που ξέρεις να γράφεις είναι πόση ‘αυτονομία’ ΘΑ έχουν οι κατσαρόλες. Μόλις σας πούνε για κρατήματα, στριψίματα, φρεναρίσματα, αγώνες, αντοχές στο χρόνο, ποιότητα και υλικά κατασκευής, το γυρνάς στα ΨΕΜΜΑΤΑ και στη παλαβή. ΧΑΖΟΥΛΗ ΨΕΥΤΑΚΟ

***

Πια ριπή πιο ξεπούλημα και πια γεωμετρική πρόοδο γράφεις ρε ΨΕΥΤΑΚΟ? Πάλι ξέχασες τα χάπια σου? Δεκαεπτά (17) στα δεκαοκτώ χρονιά μαγαζί είσαστε και πουλάτε με τα χίλια ζόρια, με 500 επιδοτήσεις και ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΜΠ 275,000 τμχ τρομάρα σας. Τόσα δίνουν σε 10 μέρες – κάθε 10 μέρες η VW, η Toyota για πλάκα εδώ και χρονιά. Ποσό ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΕΝΟΣ είσαι που νομίζεις ότι κάτι καταφέρατε αφού 200 χρονιά όπως ο ίδιος λες είσαστε στο 0,39% μερίδιο αγοράς? Ένα μαγαζάκι της πλάκας ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ είσαστε και ΗΔΗ αρχίσαν να γράφουν για ‘περίεργα’ υπερτιμημένες μετοχές, για αξίες που ‘δεν ανταποκρίνονται ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ στη πραγματικότητα, για υπερεκτιμημένες θέσεις των ‘αγορών’ και αλλά τέτοια όταν όμορφα θες να περιγράψεις μια ΦΟΥΣΚΑ. Έχετε εκεί 2 εργοστάσια με τον ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ Μασκαρά (το 10% έχει όλο και όλο στη Κίνα) και είναι λέει η ‘μετοχή’ 4000% πάνω επειδή βγήκε ο χαπακωμένος και είπε 3 μπούρδες που ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ κάνει. Όπως δε ΘΑ έσπαγαν τα τζαμιά στη τυροπιτά και έγινε ΔΥΟ φορές ρόμπα στην επίσημη παρουσίαση που διαλυθήκαν και τα 2 με τη πρώτη δοκιμή. Ξέρεις πια τυροπιτά λεμέ, το φορτηγάκι της κατάρας που ΘΑ ήταν διαθέσιμο το 2019 αλλά ακόμη σε 3 μήνες έχουμε 2021 και κάνεις δε λέει επισημά πότε ΘΑ βγει. Άιντε ΑΡΓΟΣΧΟΛΕ που έχεις άποψη για τα πάντα και τα ξέρεις όλα. Όλο ΘΑ και ΟΤΑΝ και ΑΜΑ τόσα χρονιά και όλο παλεύετε μεταξύ φθοράς και ανυπαρξίας γράφοντάς 17 χρονιά σερί ΖΗΜΙΕΣ στον ισολογισμό. Τώρα πως γίνεται η γεωμετρική (έμαθες και το γεωμετρική ΤΑΡΑΜΑ) πρόοδος να γραφεί ζημίες μόνιμα μόνο εσύ το ξέρεις που είσαι εκτός από μηχανικός, μαρκετιστας, αναλυτής αγορών, μέντιουμ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ όταν δε χτυπάς φραπέδες στο καφενέ Που να πάρετε πραγματικά- όχι τις μουφες που γράφεις- ΕΤΗΣΙΑ κάνα 10% τι έχουμε να ακούσουμε. ΟΛΟΙ οι άλλοι με το 99% δε ξέρουν και ξέρεις εσύ από το καφενέ να δίνεις συμβουλές σε μαγαζιά +100 χρονών που κάνουν τρισεκατομμύρια με εκατομμύρια θέσεις εργασίας, την ώρα που παλεύεις να ανοίξεις 1-2 εργοστάσια με τα χίλια ζόρια. Άιντε ΤΑΒΛΑΔΟΡΕ που απέκτησες και άποψη για ένα από τα κορυφαία sedan του πλανήτη. Πάει να μιλήσει για τη S-Class η εθνική ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΡΑΣ της Tesla. Το μόνο που ξέρεις να γράφεις είναι πόση ‘αυτονομία’ ΘΑ έχουν οι κατσαρόλες. Μόλις σας πούνε για κρατήματα, στριψίματα, φρεναρίσματα, αγώνες, αντοχές στο χρόνο, ποιότητα και υλικά κατασκευής, το γυρνάς στα ΨΕΜΜΑΤΑ και στη παλαβή. ΧΑΖΟΥΛΗ ΨΕΥΤΑΚΟ

47 65 6f 72 67 65

Ποια εξέλιξη και τεχνολογία βρε κακομοίρη? Ενεργητική τετραδιεύθυνση είχε η Honda στο Prelude πριν από δεκαετίες. Άιντε και με τις μπακατέλες της F1 που βγάζουν λιγότερα άλογα από τα εποχής Senna. Κι έχουν τελικές που ακόμη δεν έχουν φτάσει στα επίπεδα του 1929 που καταγράφηκαν στη Daytona Beach. Όσο για τα 264 μέση ωριαία, το 1970 στην ίδια πίστα είχαν 246 τα μονοθέσια της εποχής. Μιλάμε για τρελή εξέλιξη σε μισό αιώνα. Μόνο από λάστιχα αναρτήσεις και αεροδυναμική θα έπρεπε να έχουν περισσότερα με τόσα χρόνια εξέλιξης ακόμη και με το ίδιο μοτέρ του 1970. ΥΓ. Μήπως είδες τι λαμπάδιασε και πήρε φωτιά η Νέα Μάκρη προχθές?

***

Τυρεμπερα πιασε 2 φραπογαλα στα παιδια εκει στη Τεσλα στο Μαρουσι γιατι ιδρωσανε να σκοτωνουν μυγες ολη μερα. Αντε ταβλαδορε να κανετε παρεα κανα τουρνουα μπας και περασει η ωρα ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ. Ουτε βιδα δε πουλαει το μαγαζι αστα να πανε.. Που θα πιασεις και την S Class στα μουτρα σου ΨΕΥΤΑΚΟ. Οσο κανουν τα ζαντολαστιχα δε κανει ολος πλαστικος ο κουβας τριτης διαλογης που πουλατε, κακομοιρη. Αιντε που εγινες και νικολακης ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΕ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑ. Σου εχω πει: οποτε θες, με οτι θες, οπου θες, οπως θες ελα να δεις τι κανει ενα V8 στα πρωτα 100χλμ. Γιατι μετα θα ψαχνεις οδικη να σε μαζεψει να βρεις πριζα. Η πολυ τεχνολογια σας εφαγε 120 χρονια γι αυτο πουλατε 0,39% παγκοσμια. Τραχαναδες.

***

Τυρεμπερα πιασε 2 φραπογαλα στα παιδια εκει στη Τεσλα στο Μαρουσι γιατι ιδρωσανε να σκοτωνουν μυγες ολη μερα. Αντε ταβλαδορε να κανετε παρεα κανα τουρνουα μπας και περασει η ωρα ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ. Ουτε βιδα δε πουλαει το μαγαζι αστα να πανε.. Που θα πιασεις και την S Class στα μουτρα σου ΨΕΥΤΑΚΟ. Οσο κανουν τα ζαντολαστιχα δε κανει ολος πλαστικος ο κουβας τριτης διαλογης που πουλατε, κακομοιρη. Αιντε που εγινες και νικολακης ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΕ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑ. Σου εχω πει: οποτε θες, με οτι θες, οπου θες, οπως θες ελα να δεις τι κανει ενα V8 στα πρωτα 100χλμ. Γιατι μετα θα ψαχνεις οδικη να σε μαζεψει να βρεις πριζα. Η πολυ τεχνολογια σας εφαγε 120 χρονια γι αυτο πουλατε 0,39% παγκοσμια. Τραχαναδες.

***

Δεν μας ενδιαφέρουν αυτά. Δε μας νοιάζει η εξέλιξη και η τεχνολογία. Αν εχει ασφάλεια, αν φρενάρει, αν στριβεί. Δε μας νοιάζει αν παρέχει κορυφαία οδηγικα εμπειρία και ανέσεις επτάστερου σε οδηγό και επιβάτες. Δε μας νοιάζουν οι επιδόσεις της με φουλ τέσσερα άτομα και φορτίο, δε μας νοιάζει το ότι μπορεί να κάνει ένα μεγάλο ταξίδι και να βγουν όλοι από μέσα (πρωτίστως ζωντανοί) όχι απλά ξεκούραστοι αλλά ατσαλάκωτοι. Το μόνο που μας νοιάζει είναι ποσά χλμ. βγάζει με μια φόρτιση. Είναι 250 η 300? Να ανοίξω το κλιματισμό να βάλω θερμαινόμενα καθίσματα η θα μείνω σε κανα βουνού? Τα αλλά μας είναι αδιάφορα. Δώστε μας πλαστικουρα τρίτης διαλογής, λαμαρίνα εικοσαετίας που βουλιάζει με ένα άγγιγμα, δώστε μας design που να θυμίζει στραβοχυμένο λουκουμά. Δώστε μας μηδενική εργονομία και πίσω πόρτες που ανοίγουν σα γλάρος γιατί με κάτι τέτοια ‘μασάμε’. Δώστε μας Tablet των 257 ιντσών που πρέπει να έχεις τελειώσει ΜΙΤ για να βρεις βασικές λειτουργίες. Δώστε μας αυτοκινούμενες βόμβες που στοκάρουν μονές τους και μπαταρίες που λαμπαδιάζουν από το πουθενά. Δώστε μας μηνήσεις και ομαδικές αγωγές για απάτες ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. Μη μας λέτε ποσό κάνουν οι μπαταρίες δε μας ενδιαφέρει. Ούτε μας ενδιαφέρει από που έρχονται, τι υλικά χρησιμοποιούν, που τις ξεφορτωνόμαστε όταν τελειώσει η ζωή τους γιατί εμείς είμαστε οικολόγοι μέχρι να απομακρυνθούμε από το ταμείο. Δώστε μας καλώδια των 300 ευρώ να τα κλέβουν οι Γύφτοι μόλις γυρίσεις τη πλάτη σου και wall box του χιλιάρικου που θες άδεια από πολεοδομία!!! και ηλεκτρολόγο να στο εγκαταστήσει αν φυσικά έχεις δικό σου προσωπικό χώρο στο σπίτι ΚΑΙ στη δουλειά σου. Αλλά μη ξεχάσετε να μας πείτε ποσό κρατάει η φόρτιση. Γιατί πάνω από όλα είμαστε ΠΡΟΒΑΤΑ και θα πάρουμε (έτσι νομίζετε) ότι μας πασάρει ο μέγας innovator..

nikos

Ξεκινήστε κύριε να βρείτε καμιά δουλειά πρώτα και αφήστε τις ειδήσεις αυτές γι αυτούς που ενδιαφέρονται. Επίσης, πως καταφέρατε σε ένα τόσο μεγάλο κείμενο να χωρέσετε τόσες ασυναρτησίες, είναι απορίας άξιον.

Βουλευτής

Δεν είναι για σενα αυτά... 300 S-Class θα παραγείλουμε εμείς στη βουλή κορόιδο...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης