Πανέτοιμος για την Κορέα ο Κουμπίτσα!
Ο 26χρονος Πολωνός βρίσκεται ήδη στην πίστα και πριν μπει στο μονοθέσιο μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις του για τον 17ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.
Ο 26χρονος Πολωνός βρίσκεται ήδη στην πίστα και πριν μπει στο μονοθέσιο μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις του για τον 17ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.
Ο Κουμπίτσα πιστεύει ότι είναι πολύ δύσκολο να προβλέψει κανείς τι θα συμβεί στο Κορεάτικο GP
Ποια τα συναισθήματά σου για ότι συνέβη στην Ιαπωνία;
Ήταν για μένα μια ευχάριστη έκπληξη το πόσο γρήγορο μονοθέσιο είχαμε. Έλπιζα να ήμαστε πιο ανταγωνιστικοί απ’ ότι στη Σιγκαπούρη επειδή η Σουζούκα μοιάζει πολύ στις απαιτήσεις της με το Σπα όμως δεν περίμενα να πάμε τόσο καλά στις δοκιμές. Δυστυχώς η μεγάλη προσπάθεια που καταβάλαμε δεν καρποφόρησε. Έτσι είναι όμως ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, τα προβλήματα ανακύπτουν ανά πάσα στιγμή.
Η Κορέα είναι μια νέα πρόκληση για όλους. Τι περιμένεις;
Έχω δει τα βίντεο της πίστας και έχω συλλέξει όσες πληροφορίες μπορώ με την ομάδα. Επίσης έχω κάνει μερικούς γύρους στον προσομοιωτή για να μάθω όσο γίνεται τη διαδρομή προτού την περπατήσω με τους μηχανικούς μου την Πέμπτη. Θέλω όμως να είμαι ειλικρινής συγκεντρώνεις στον πρώτο γύρο που θα κάνεις με το μονοθέσιο πολύ περισσότερες πληροφορίες απ’ αυτές που με κόπο έχεις μαζέψει το προηγούμενο διάστημα.
Ποια είναι η άποψή σου για τη νέα πίστα;
Είναι ενδιαφέρουσα, έχει απ’ όλα. Παρατεταμένες καμπές, αργά και γρήγορα κομμάτια ενώ το τελευταίο sector είναι μεγάλη πρόκληση. Πολλά θα εξαρτηθούν από το βαθμό πρόσφυσης που θα παρέχει η άσφαλτος. Αν είναι υψηλός τότε κάποιες στροφές θα περνιούνται εύκολα με τέρμα γκάζι. Εάν όμως γλιστράει θα είναι μεγάλη πρόκληση. Φέτος διαπιστώσαμε στο Χόκενχάιμ και στο Μόντρεαλ ότι η πρόσφυση της νέας ασφάλτου μπορεί να ποικίλει αισθητά. Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψει κανείς τι θα συμβεί αυτό το Σαββατοκύριακο στην Κορέα και πόσο ανταγωνιστικοί θα αποδειχτούμε σε σχέση με τους αντιπάλους μας.
Ο 17ος γύρος του φετινού πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στη Ν. Κορέα σε μια ολοκαίνουργια πίστα δια χειρός Χέρμαν Τίλκε. Ο Γερμανός αρχιτέκτονας εμπνεύστηκε για την σχεδίαση της πίστας από τα σύμβολα της χώρας. Για παράδειγμα η οροφή της κεντρικής κερκίδας εμπρός από την ευθεία εκκίνησης τερματισμού παραπέμπει στις παραδοσιακές Κορεάτικες κατοικίες, τα Havok.
Η Ν.Κορέα στο παρελθόν έχει φιλοξενήσει τις άλλες δυο κορυφαίες αθλητικές οργανώσεις τους Ολυμπιακούς αγώνες (1988) και το Μουντιάλ (2002).
Ομάδες και οδηγοί βρίσκονται ήδη στo Μόκπο μια πόλη στα νοτιοδυτικά της χώρας σε απόσταση 400km από τη Σεούλ. Τα μονοθέσια στην πίστα θα κινούνται αντίθετα από τους δείκτες του ρολογιού όπως και σε Τουρκία, Σιγκαπούρη, Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι. Η συνολική χωρητικότητα σε θεατές φτάνει τους 135 χιλιάδες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr