GP Κίνας, ταχύτερες οι McLaren στις ελεύθερες δοκιμές

GP Κίνας, ταχύτερες οι McLaren στις ελεύθερες δοκιμές

Πρώτη μέρα σήμερα για το Κινέζικο GP και στη Σαγκάη ο καιρός είναι αρκετά κρύος με τη θερμοκρασία στον αέρα να είναι στους 17 βαθμούς και στο οδόστρωμα να μην υπερβαίνει τους 24 βαθμούς Κελσίου.
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών δυο ήταν τα συμβάντα...

GP Κίνας, ταχύτερες οι McLaren στις ελεύθερες δοκιμές
  • Ο Μπάτον ήταν πιο γρήγορος στην 1η περίοδο
  • Ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρα στη 2η περίοδο

 

Πρώτη μέρα σήμερα για το Κινέζικο GP και στη Σαγκάη ο καιρός είναι αρκετά κρύος με τη θερμοκρασία στον αέρα να είναι στους 17 βαθμούς και στο οδόστρωμα να μην υπερβαίνει τους 24 βαθμούς Κελσίου.
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών δυο ήταν τα συμβάντα που τράβηξαν το ενδιαφέρον. Η αστοχία του κινητήρα της Ferrari στην πλάτη του Αλόνσο τη στιγμή που από την Ιταλική ομάδα ευαγγελίζονταν ότι κατανόησαν και έλυσαν το πρόβλημα και δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας. Ο κινητήρας που αναφλέγει ήταν αυτός που είχε χρησιμοποιηθεί στις δοκιμές του Μπαχρέιν και αντικαταστάθηκε πριν τον αγώνα. Προσθέτοντας αυτόν που έσπασε στη Μαλαισία πριν δυο βδομάδες εύκολα συνάδεται ότι ο Αλόνσο έχει απομείνει με έξι κινητήρες για να βγάλει τη χρονιά.
Το δεύτερο θέμα ήταν η κατάρρευση της εμπρός ανάρτησης στην Toro Rosso του Σεμπαστιάν Μποεμί. Ο Ελβετός είδε τους εμπρός τροχούς να αποκολλούνται και βρέθηκε επιβάτης στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού μέχρι να τον φρενάρει η αμμοπαγίδα.
Από την ομάδα αποσαφήνισαν ότι κατέρρευσε το επάνω μπράτσο της δεξιάς ανάρτησης και παρέσυρε το αντίστοιχο αριστερό λόγω ανομοιομορφίας στη φόρτιση.
Θεωρούν το γεγονός τυχαίο και τόνισαν ότι δε συντρέχει λόγος ανησυχίας. Το συγκεκριμένο μπράτσο ανάρτησης χρησιμοποιούνταν για πρώτη φορά.
Όσον αφορά στα αγωνιστικά δρώμενα τώρα οι Ferrari δοκίμασαν για πρώτη φορά τη δική τους εκδοχή του συστήματος F duct.
Το εν λόγω σύστημα που μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις στην ευθεία αυξάνοντας την τελική ταχύτητα, το διαθέτουν οι McLaren και αυτό σύμφωνα με πολλούς τις καθιστά φαβορί για το συγκεκριμένο αγώνα. Ο λόγος είναι ότι η πίστα της Κίνας κυριαρχείται από δυο μεγάλες ευθείες στις οποίες οι τελικές ταχύτητες παίζουν σημαντικό ρόλο. Σήμερα οι Κομπαγιάσι, Χάμιλτον, Μπάτον, Αλόνσο και ντε λα Ρόσα ήταν οι ταχύτεροι με 312 km/h στο σημείο που μετριέται η τελική.
Θυμίζουμε ότι εκτός από τις McLaren, f –duct έχουν και οι Sauber.
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 09:00 το πρωί ώρα Ελλάδος. Δεν θα υπάρξει τηλεοπτική μετάδοση.
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για νέα της Formula 1 στο κινητό σας δεν έχετε παρά να στείλετε ένα SMS γράφοντας F1 στο 19390 Συνδρομητική υπηρεσία AUDIOTEX S.A. Χρέωση : 0,2€/sms.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

                                                              Πρώτη περίοδος δοκιμών

Θέση Οδηγός         Ομάδα                   Χρόνος    Διαφορά  Γύροι

 1. Button         McLaren-Mercedes       1:36.677           15

 2. Rosberg        Mercedes               1:36.748  +0.071   17

 3. Hamilton       McLaren-Mercedes       1:36.775  +0.098   19

 4. Vettel         Red Bull-Renault       1:37.509  +0.832   14

 5. Kubica         Renault                1:37.601  +0.924   20

 6. Petrov         Renault                1:37.716  +1.039   17

 7. Schumacher     Mercedes               1:37.745  +1.068   25

 8. Webber         Red Bull-Renault       1:37.980  +1.303   17

 9. Sutil          Force India-Mercedes   1:38.008  +1.331   13

10. Massa          Ferrari                1:38.098  +1.421   19

11. Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari     1:38.161  +1.484   19

12. Kobayashi      Sauber-Ferrari         1:38.375  +1.698   21

13. de la Rosa     Sauber-Ferrari         1:38.421  +1.744   19

14. Hulkenberg     Williams-Cosworth      1:38.569  +1.892   20

15. di Resta       Force India-Mercedes   1:38.618  +1.941   26

16. Barrichello    Williams-Cosworth      1:38.678  +2.001   17

17. Buemi          Toro Rosso-Ferrari     1:39.939  +3.262    5

18. Trulli         Lotus-Cosworth         1:41.531  +4.854   22

19. Kovalainen     Lotus-Cosworth         1:41.779  +5.102   23

20. Glock          Virgin-Cosworth        1:41.830  +5.153   20

21. di Grassi      Virgin-Cosworth        1:42.181  +5.504   27

22. Senna          HRT-Cosworth           1:43.875  +7.198   23

23. Chandhok       HRT-Cosworth           1:43.949  +7.272   20

24. Alonso         Ferrari                χωρίς χρόνο         6

 

                                                                 Δεύτερη περίοδος δοκιμών

Θέση Οδηγός         Ομάδα                   Χρόνος    Διαφορά  Γύροι

 1.  Hamilton       McLaren-Mercedes        1:35.217            26

 2.  Rosberg        Mercedes                1:35.465  + 0.248   22

 3.  Button         McLaren-Mercedes        1:35.593  + 0.376   26

 4.  Schumacher     Mercedes                1:35.602  + 0.385   28

 5.  Vettel         Red Bull-Renault        1:35.791  + 0.574   30

 6.  Webber         Red Bull-Renault        1:35.995  + 0.778   29

 7.  Sutil          Force India-Mercedes    1:36.254  + 1.037   31

 8.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari      1:36.377  + 1.160   43

 9.  Kubica         Renault                 1:36.389  + 1.172   29

10.  Alonso         Ferrari                 1:36.604  + 1.387   33

11.  Massa          Ferrari                 1:36.944  + 1.727   36

12.  Petrov         Renault                 1:36.986  + 1.769   27

13.  de la Rosa     Sauber-Ferrari          1:37.421  + 2.204   32

14.  Kobayashi      Sauber-Ferrari          1:37.431  + 2.214   33

15.  Barrichello    Williams-Cosworth       1:37.657  + 2.440   30

16.  Liuzzi         Force India-Mercedes    1:37.804  + 2.587   31

17.  Hulkenberg     Williams-Cosworth       1:37.867  + 2.650   29

18.  Trulli         Lotus-Cosworth          1:39.624  + 4.407   35

19.  Kovalainen     Lotus-Cosworth          1:39.947  + 4.730   30

20.  Glock          Virgin-Cosworth         1:40.233  + 5.016   27

21.  Chandhok       HRT-Cosworth            1:41.008  + 5.791   32

22.  di Grassi      Virgin-Cosworth         1:41.107  + 5.890   28

23.  Senna          HRT-Cosworth            1:41.345  + 6.128   32

24.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari

 

 

Κλείσιμο

 

 

 

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης