GP Κίνας, ταχύτερες οι McLaren στις ελεύθερες δοκιμές
Πρώτη μέρα σήμερα για το Κινέζικο GP και στη Σαγκάη ο καιρός είναι αρκετά κρύος με τη θερμοκρασία στον αέρα να είναι στους 17 βαθμούς και στο οδόστρωμα να μην υπερβαίνει τους 24 βαθμούς Κελσίου.
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών δυο ήταν τα συμβάντα...
- Ο Μπάτον ήταν πιο γρήγορος στην 1η περίοδο
- Ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρα στη 2η περίοδο
Πρώτη μέρα σήμερα για το Κινέζικο GP και στη Σαγκάη ο καιρός είναι αρκετά κρύος με τη θερμοκρασία στον αέρα να είναι στους 17 βαθμούς και στο οδόστρωμα να μην υπερβαίνει τους 24 βαθμούς Κελσίου. Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Button McLaren-Mercedes 1:36.677 15 2. Rosberg Mercedes 1:36.748 +0.071 17 3. Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.775 +0.098 19 4. Vettel Red Bull-Renault 1:37.509 +0.832 14 5. Kubica Renault 1:37.601 +0.924 20 6. Petrov Renault 1:37.716 +1.039 17 7. Schumacher Mercedes 1:37.745 +1.068 25 8. Webber Red Bull-Renault 1:37.980 +1.303 17 9. Sutil Force India-Mercedes 1:38.008 +1.331 13 10. Massa Ferrari 1:38.098 +1.421 19 11. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:38.161 +1.484 19 12. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:38.375 +1.698 21 13. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:38.421 +1.744 19 14. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:38.569 +1.892 20 15. di Resta Force India-Mercedes 1:38.618 +1.941 26 16. Barrichello Williams-Cosworth 1:38.678 +2.001 17 17. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:39.939 +3.262 5 18. Trulli Lotus-Cosworth 1:41.531 +4.854 22 19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:41.779 +5.102 23 20. Glock Virgin-Cosworth 1:41.830 +5.153 20 21. di Grassi Virgin-Cosworth 1:42.181 +5.504 27 22. Senna HRT-Cosworth 1:43.875 +7.198 23 23. Chandhok HRT-Cosworth 1:43.949 +7.272 20 24. Alonso Ferrari χωρίς χρόνο 6 Δεύτερη περίοδος δοκιμών Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Hamilton McLaren-Mercedes 1:35.217 26 2. Rosberg Mercedes 1:35.465 + 0.248 22 3. Button McLaren-Mercedes 1:35.593 + 0.376 26 4. Schumacher Mercedes 1:35.602 + 0.385 28 5. Vettel Red Bull-Renault 1:35.791 + 0.574 30 6. Webber Red Bull-Renault 1:35.995 + 0.778 29 7. Sutil Force India-Mercedes 1:36.254 + 1.037 31 8. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:36.377 + 1.160 43 9. Kubica Renault 1:36.389 + 1.172 29 10. Alonso Ferrari 1:36.604 + 1.387 33 11. Massa Ferrari 1:36.944 + 1.727 36 12. Petrov Renault 1:36.986 + 1.769 27 13. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:37.421 + 2.204 32 14. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:37.431 + 2.214 33 15. Barrichello Williams-Cosworth 1:37.657 + 2.440 30 16. Liuzzi Force India-Mercedes 1:37.804 + 2.587 31 17. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:37.867 + 2.650 29 18. Trulli Lotus-Cosworth 1:39.624 + 4.407 35 19. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:39.947 + 4.730 30 20. Glock Virgin-Cosworth 1:40.233 + 5.016 27 21. Chandhok HRT-Cosworth 1:41.008 + 5.791 32 22. di Grassi Virgin-Cosworth 1:41.107 + 5.890 28 23. Senna HRT-Cosworth 1:41.345 + 6.128 32 24. Buemi Toro Rosso-Ferrari
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών δυο ήταν τα συμβάντα που τράβηξαν το ενδιαφέρον. Η αστοχία του κινητήρα της Ferrari στην πλάτη του Αλόνσο τη στιγμή που από την Ιταλική ομάδα ευαγγελίζονταν ότι κατανόησαν και έλυσαν το πρόβλημα και δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας. Ο κινητήρας που αναφλέγει ήταν αυτός που είχε χρησιμοποιηθεί στις δοκιμές του Μπαχρέιν και αντικαταστάθηκε πριν τον αγώνα. Προσθέτοντας αυτόν που έσπασε στη Μαλαισία πριν δυο βδομάδες εύκολα συνάδεται ότι ο Αλόνσο έχει απομείνει με έξι κινητήρες για να βγάλει τη χρονιά.
Το δεύτερο θέμα ήταν η κατάρρευση της εμπρός ανάρτησης στην Toro Rosso του Σεμπαστιάν Μποεμί. Ο Ελβετός είδε τους εμπρός τροχούς να αποκολλούνται και βρέθηκε επιβάτης στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού μέχρι να τον φρενάρει η αμμοπαγίδα.
Από την ομάδα αποσαφήνισαν ότι κατέρρευσε το επάνω μπράτσο της δεξιάς ανάρτησης και παρέσυρε το αντίστοιχο αριστερό λόγω ανομοιομορφίας στη φόρτιση.
Θεωρούν το γεγονός τυχαίο και τόνισαν ότι δε συντρέχει λόγος ανησυχίας. Το συγκεκριμένο μπράτσο ανάρτησης χρησιμοποιούνταν για πρώτη φορά.
Όσον αφορά στα αγωνιστικά δρώμενα τώρα οι Ferrari δοκίμασαν για πρώτη φορά τη δική τους εκδοχή του συστήματος F duct.
Το εν λόγω σύστημα που μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις στην ευθεία αυξάνοντας την τελική ταχύτητα, το διαθέτουν οι McLaren και αυτό σύμφωνα με πολλούς τις καθιστά φαβορί για το συγκεκριμένο αγώνα. Ο λόγος είναι ότι η πίστα της Κίνας κυριαρχείται από δυο μεγάλες ευθείες στις οποίες οι τελικές ταχύτητες παίζουν σημαντικό ρόλο. Σήμερα οι Κομπαγιάσι, Χάμιλτον, Μπάτον, Αλόνσο και ντε λα Ρόσα ήταν οι ταχύτεροι με 312 km/h στο σημείο που μετριέται η τελική.
Θυμίζουμε ότι εκτός από τις McLaren, f –duct έχουν και οι Sauber.
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 09:00 το πρωί ώρα Ελλάδος. Δεν θα υπάρξει τηλεοπτική μετάδοση.
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για νέα της Formula 1 στο κινητό σας δεν έχετε παρά να στείλετε ένα SMS γράφοντας F1 στο 19390 Συνδρομητική υπηρεσία AUDIOTEX S.A. Χρέωση : 0,2€/sms.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος δοκιμών
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr