Ferrari εναντίον FIA
Η Ferrari με γραπτή ανακοίνωσή της στο δικτυακό της τόπο www.ferrari.it καυτηριάζει την εικόνα των νέων ομάδων: «Από τις 13 ομάδες που δήλωσαν συμμετοχή στο πρωτάθλημα...
-
Σε ανακοίνωσή της η Ιταλική ομάδα καυτηριάζει το «τσίρκο» των νέων ομάδων
-
Φωτογραφίζει τους Μόσλεϊ, Έκλεστον ως ένοχους για την κατάσταση
-
Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που στη F1 μιλάει κάποιος ανοιχτά και τα πράγματα λέγονται με το όνομά τους.
Η Ferrari με γραπτή ανακοίνωσή της στο δικτυακό της τόπο www.ferrari.it καυτηριάζει την εικόνα των νέων ομάδων: «Από τις 13 ομάδες που δήλωσαν συμμετοχή στο πρωτάθλημα μόνο οι 11 έχουν εμφανιστεί στην πίστα. Κάποιες απ’ αυτές έκαναν ελάχιστα χιλιόμετρα σε απογοητευτικά αργό ρυθμό. Σίγουρα η F1 θα έδειχνε καλύτερη αν είχε δοθεί μεγαλύτερη προσοχή σε Toyota και BMW ώστε να μην αποχωρήσουν ενώ ας μην κρυβόμαστε πίσω απ’ το δάχτυλό μας το μόνο που απέμεινε από τη Renault είναι το όνομα».
Η ανακοίνωση της Ιταλικής ομάδας καταφέρεται ανοιχτά εναντίον των πρακτικών που ακολουθούνται από ομάδες όπως η Campos Meta και η USF1 και καταλήγει ότι ίσως θα πρέπει η F1 να μετονομαστεί σε «Formula GP3».
Αντί άλλου σχολίου αναδημοσιεύουμε το editorial της προηγούμενης Κυριακής στην εφημερίδα, δημοσίευση που προηγήθηκε της ανακοίνωσης της Ferrari:
ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΤΟΚ στη Χερέθ στις δοκιμές εξέλιξης συνέλεξα μερικές εικόνες που χρήζουν ανάλυσης. Οι μηχανικοί της νεοσύστατης Virgin Racing έκαναν ουρά έξω από το motorhome της Force India για να φάνε. Δεν είχαν δικό τους χώρο. Φαντάζεστε τηλέφωνο του Μπράνσον στον Μαλία; «Ρε συ Βιτζάι, τάισε τα παιδιά
στη Χερέθ κι εγώ όσα εισιτήρια θες…» - κάπως έτσι θα συνεννοήθηκαν οι δύο «φτωχούληδες». Στη Virgin σχεδίασαν το μονοθέσιο εξ ολοκλήρου σε υπολογιστή
και το παρουσίασαν ως καινοτομία. Στην πραγματικότητα απέφυγαν τα έξοδα της αεροσήραγγας, θυσιάζοντας φυσικά μέρος της δυναμικής του μονοθεσίου. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών οι χρόνοι του μονοθέσιου ήταν αναξιοπρεπείς. Έσπασε μια
βάση αεροτομής και δεν είχαν άλλη μαζί τους, έπρεπε να έρθει από το Λονδίνο. Ο Μπράνσον ελέγχει στόλο εκατοντάδων αεροπλάνων και η ομάδα της Virgin περίμενε δύο ημέρες στη Χερέθ το αεροπλάνο γραμμής της Iberia να φέρει το εξάρτημα. Φαντάζομαι την αντίδραση οιουδήποτε μάνατζερ διαβάζει αυτό το κομμάτι: «Τι καταλαβαίνει τώρα ο δημοσιογράφος από εξοικονόμηση χρημάτων…». Η F1 είναι θέαμα υψηλού επιπέδου, δεν υπάρχουν υποχρεωτικές συμμετοχές και φυσικά δεν βρίσκεσαι εκεί για να εξοικονομήσεις χρήματα. Για όσους είναι μέσα στο πνεύμα δεν τίθεται καν θέμα χρημάτων: «Οι κορυφαίοι οδηγοί, οι μηχανικοί, αντιπαρατίθενται με στόχο την απόλυτη επίδοση με το ταχύτερο όχημα στην επιφάνεια της Γης». Βραβείο παίρνει ο ταχύτερος, δεν υπάρχει βραβείο για όποιον βγάλει τη χρονιά με λιγότερα χρήματα. Οι επιλογές των διοικούντων τα προηγούμενα χρόνια έδιωξαν τους μεγάλους κατασκευαστές (Honda,Toyota, BMW), ενώ οι μεγάλοι χορηγοί δεν επενδύουν τόσα στο πρόσφατο παρελθόν γιατί δεν χρειάζεται! Την ίδια στιγμή το ενδιαφέρον του κόσμου είναι μεγαλύτερο από ποτέ και αυτό λειτουργεί σαν μαγνήτης για «επενδυτές» τύπου Μπράνσον και Φερνάντεζ (Lotus). Όμως το επίπεδο πέφτει τραγικά, δεν υπάρχουν καινοτομίες, τεχνολογία αιχμής, ούτε μεγάλοι κατασκευαστές με όραμα, μόνο πιράνχας. Εάν στην εκκίνηση τα μονοθέσια όσων από τις νέες ομάδες βρεθούν στο grid του Μπαχρέιν πάνε πιο αργά απ’ ό,τι τα αντίστοιχα του GP2, μην εκπλαγείτε. Πέρυσι ο ταχύτερος γύρος της F1 ήταν στο 1:35 και του GP2 στο 1:45.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr