F1: Ο Τρούλι μιλά για το Ιαπωνικό GP
- Ο Ιταλός έκανε μια εκπληκτική εμφάνιση στη Σουζούκα
- Πήρε πανάξια τη 2η θέση στο βάθρο
- Δεν έχει εξασφαλίσει θέση στη F1 για το 2010
Σίγουρα η απόδοση του Γιάρνο Τρούλι στο Ιαπωνικό GP ήταν η καλύτερη φετινή του Ιταλού σε αγώνα. Με κρύο μυαλό πλέον ο οδηγός της Toyota περιγράφει όσα συνέβησαν το τριήμερο του Ιαπωνικού GP.
Πως αισθάνθηκες ανεβαίνοντας στο βάθρο με την Toyota στην Ιαπωνία;
Ήταν μοναδικό συναίσθη
- Ο Ιταλός έκανε μια εκπληκτική εμφάνιση στη Σουζούκα
- Πήρε πανάξια τη 2η θέση στο βάθρο
- Δεν έχει εξασφαλίσει θέση στη F1 για το 2010
Σίγουρα η απόδοση του Γιάρνο Τρούλι στο Ιαπωνικό GP ήταν η καλύτερη φετινή του Ιταλού σε αγώνα. Με κρύο μυαλό πλέον ο οδηγός της Toyota περιγράφει όσα συνέβησαν το τριήμερο του Ιαπωνικού GP.
Πως αισθάνθηκες ανεβαίνοντας στο βάθρο με την Toyota στην Ιαπωνία;
Ήταν μοναδικό συναίσθημα να ανέβω στο βάθρο και να πανηγυρίσω με την ομάδα και τους Γιαπωνέζους φιλάθλους. Η 2η θέση είναι η απόδειξη του πόσο δυνατό ήταν το μονοθέσιο μας στη Σουζούκα. Αυτή τη θέση πήρα στις δοκιμές και χωρίς να υπάρξουν εγκαταλείψεις τη διατήρησα. Το Ιαπωνικό GP είναι από τους πιο σημαντικούς αγώνες για την ομάδα και εγώ προσωπικά λατρεύω αυτή τη χώρα. Δούλεψαν πολύ σκληρά όλοι στην ομάδα και είναι γι’ αυτούς μεγάλη επιβράβευση η 2η θέση στο βάθρο για δυο συνεχείς αγώνες, ανέβηκε ο Γκλοκ στη Σιγκαπούρη και εγώ εδώ.
Απογοητεύτηκες που δεν κέρδισες;
Έτρεφα ελπίδες να κερδίσω τον αγώνα για λογαριασμό της Toyota αλλά και η 2η θέση είναι σπουδαίο αποτέλεσμα. Τόσο εγώ όσο και η ομάδα πιέσαμε όσο γινόταν και πετύχαμε το μέγιστο δυνατό. Η Red Bull ήταν ασυναγώνιστη. Αλλά δεν απογοητεύτηκα το αντίθετο είμαστε όλοι χαρούμενοι που βρεθήκαμε ακόμη μια φορά στο βάθρο.
Είχατε προβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου;
Η Παρασκευή δεν ήταν καλή μέρα λόγω βροχής. Η πρόβλεψη καιρού έλεγε ότι δε θα βρέχει τις υπόλοιπες μέρες οπότε δεν είχε νόημα να κάνουμε πολλούς γύρους. Έτσι απέκτησε άλλη βαρύτητα το πρόγραμμα του Σαββάτου. Από την αρχή το μονοθέσιο ήταν καλό και οι χρόνοι ανταγωνιστικοί οπότε ήμουν ιδιαίτερα αισιόδοξος για τις δοκιμές
Πως τα πήγες στις δοκιμές;
Δεν ήταν φυσιολογική διαδικασία βγήκαν κόκκινες σημαίες και ο Γκλοκ είχε ατύχημα. Απ’ την ομάδα με ενημέρωσαν αμέσως ότι ήταν ΟΚ στην υγεία του οπότε συγκεντρώθηκα στη συνέχεια. Όπως στα ελεύθερα έτσι και στις κατατακτήριες δοκιμές ήμασταν γρήγοροι αλλά προβληματιζόμουν για το ποια γόμα ήταν ταχύτερη. Στο τέλος χρησιμοποίησα τη μαλακή χωρίς να είμαι σίγουρος ότι κέρδισα απ’ αυτό. Είμαι ικανοποιημένος από το γρήγορο γύρο μου στην 3η περίοδο παρότι έχασα την pole για 60 χιλιοστά. Πήρα το μάξιμουμ από το μονοθέσιο και εξασφάλισα μια καλή θέση που με έφερε στο βάθρο.
Πως ήταν ο αγώνας;
Σα να έκανα γρήγορο γύρο σε δοκιμές συνέχεια. Κάθε γύρο πήγαινα τέρμα και πίεζα οριακά για να καλύψω τη διαφορά και να βρεθώ μπροστά από το Χάμιλτον.
Ήταν δύσκολο αλλά το μονοθέσιο ήτα σπουδαίο, ήξερα ότι είχα τη δυνατότητα να τον περάσω. Πίεζα συνεχώς και στο τέλος τα κατάφερα χάρη και στη στρατηγική της ομάδας. Ευχαριστώ την ομάδα για την υπερπροσπάθεια το βάθρο ήταν η ανταμοιβή για όλους μας.
Πες μας για την εκκίνηση…
Ήταν το καθοριστικό σημείο για την εξέλιξη του αγώνα. Ξεκίνησα καλά αλλά στην πρώτη στροφή με πέρασε ο Λιούις και αναγκάστηκα να τον κυνηγώ για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Πίεζα σαν τρελός για να μείνω κοντά του.
Ήταν δύσκολα για τον Τίμο Γκλοκ αυτό το Σαββατοκύριακο…
Δυστυχώς ναι. Αντιμετώπισα το ίδιο ακριβώς κρυολόγημα με πυρετό αμέσως μετά τη Σιγκαπούρη αλλά ανάρρωσα πριν τη Σουζούκα. Ξέρω ακριβώς τι πέρασε και είναι κρίμα που δεν μπόρεσε να τρέξει μετά το ατύχημά του το Σάββατο γιατί θα είχε σπουδαίο αποτέλεσμα.
Τι προσδοκίες έχεις από τον αγώνα στη Βραζιλία; Συνήθως είμαι πολύ ανταγωνιστικός στο Ιντερλάγκος. Πέρυσι πήρα τη 2η θέση στις δοκιμές προερχόμαστε από ένα καλό σερί στο βάθρο και θα θέλαμε να το διατηρήσουμε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr