F1 - Ιαπωνία: Ο Φέτελ στην pole!
- Επειδοσιακή η εξέλιξη των δοκιμών με τρεις διακοπές λόγω ατυχημάτων
- Δεν εμπνέει ανησυχία η κατάσταση του Γκλοκ, έχει σκιστεί στο αριστερό πόδι
- Μπάτον, Μπαρικέλο, Αλόνσο, Σούτιλ και Μποεμί πήραν ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση
- Κυριακή στις 07:15 η απευθείας μετάδοση του ΑΝΤ1 (14:15 μαγνητοσκόπηση)
- Οι συνεχείς διακοπές χαρακτήρισαν τη σημερινή διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών
Το κακό είχε ξεκινήσει από τις πρωινές ελεύθερες δοκιμές με τον Μαρ
- Επειδοσιακή η εξέλιξη των δοκιμών με τρεις διακοπές λόγω ατυχημάτων
- Δεν εμπνέει ανησυχία η κατάσταση του Γκλοκ, έχει σκιστεί στο αριστερό πόδι
- Μπάτον, Μπαρικέλο, Αλόνσο, Σούτιλ και Μποεμί πήραν ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση
- Κυριακή στις 07:15 η απευθείας μετάδοση του ΑΝΤ1 (14:15 μαγνητοσκόπηση)
- Οι συνεχείς διακοπές χαρακτήρισαν τη σημερινή διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών
Το κακό είχε ξεκινήσει από τις πρωινές ελεύθερες δοκιμές με τον Μαρκ Γουέμπερ να χάνει τον έλεγχο της RBR στη στροφή Ντέγκνερ καταστρέφοντας το σασί. Ο Αυστραλός υποχρεώθηκε να μείνει εκτός στις κατατακτήριες δοκιμές και θα εκκινήσει αύριο τελευταίος.
Στην ίδια στροφή, τη Ντέγκνερ βγήκαν και οι Μποεμί, Κοβαλάινεν (δις), Αγκερσουάρι.
Οι δυο τελευταίοι μάλιστα προκάλεσαν ολιγόλεπτη διακοπή στη διαδικασία των δοκιμών. Σε όλες τις περιπτώσεις οι οδηγοί πάτησαν άτσαλα στην προηγούμενη στροφή και βρέθηκαν εκτός τροχιάς προτού καταλήξουν στην αμμοπαγίδα και τα προστατευτικά λάστιχα.
Ιδιαίτερα σφοδρό ήταν το χτύπημα που υπέστη ο Γκλοκ
Η μεγάλη διακοπή όμως ήρθε από το ατύχημα του Τίμο Γκλοκ. Ο Γερμανός έχασε τον έλεγχο της Toyota στην τελευταία στροφή πριν την ευθεία εκκίνησης τερματισμού σ’ ένα σημείο που δεν περιμένεις να συμβεί κάτι τέτοιο. Από το ριπλέι στην τηλεόραση φαίνεται σα να είναι ακυβέρνητη η Toyota «σα να είχε πρόβλημα με το τιμόνι» είπε ο Φέτελ στη συνέντευξη Τύπου. Από την Ιαπωνική εταιρεία όμως είναι κατηγορηματικοί ότι από τα στοιχεία τηλεμετρίας δεν προκύπτει πρόβλημα.
Ο Γκλοκ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ένα σχίσιμο στο πίσω μέρος του αριστερού του ποδιού και πόνους στην πλάτη.
Όμως καθότι ο δοκιμαστής της ομάδας, Καμούι Κομπαγιάσι συμμετείχε στις δοκιμές της Παρασκευής οι άνθρωποι της Ιαπωνικής εταιρείας ποντάρουν σ’ αυτό, για να εξασφαλίσουν ειδική άδεια από τη FIA.
Ο Μποεμί κατέστρεψε την Toro Rosso στην έξοδο της Spoon
Οι αγωνοδίκες είχαν αρκετή δουλειά σήμερα με το Μποεμί.
Ο Ελβετός βγήκε για πρώτη φορά εκτός πίστας στη στροφή Ντέγκνερ όπου πλήγωσε το μονοθέσιο. Παραταύτα προκρίθηκε στον ημιτελικό όπου έκανε χρόνο ικανό να τον φέρει στη 10αδα. Όμως ο Ελβετός πίεζε για κάτι παραπάνω στα τελευταία δευτερόλεπτα με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Toro Rosso στην έξοδο της Spoon και να γεμίσει την πίστα συντρίμμια.
Οι αγωνοδίκες ως όφειλαν έβγαλαν κίτρινη σημαία την οποία αγνόησαν στην προσπάθειά τους να κάνουν γρήγορο χρόνο, οι Μπάτον Μπαρικέλο, Αλόνσο και Σούτιλ. Όλοι τους τιμωρήθηκαν με ποινή 5 θέσεων στην αυριανή σειρά εκκίνησης. Ίδια ποινή πήρε και ο Μποεμί που συνέχισε να κινείται με «πληγωμένο» μονοθέσιο προσπαθώντας να φτάσει στα πιτ. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι αυτό έβαλε σε κίνδυνο την ασφάλεια των υπολοίπων πιλότων.
Μετά απ’ όλα αυτά ήταν άξιο απορίας πως κάποιοι οδηγοί κατάφεραν να μείνουν συγκεντρωμένοι και να πετύχουν καλούς χρόνους στο τέλος της διαδικασίας.
Ο Αλγκερσουάρι έχασε τον έλεγχο στη Ντέγκνερ
Ο Φέτελ που πήρε την 1η του pole μετά το Σίλβερστον τόνισε: «Έχω την καλύτερη δυνατή θέση για την εκκίνηση αύριο. Είναι μακρύς αγώνας και ιδιαίτερα απαιτητικός για τα ελαστικά. Χρειάζεται απόλυτη αυτοσυγκέντρωση είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πας στο πρώτο κομμάτι». Από την πλευρά του ο Τρούλι εξέφρασε ανακούφιση που ο teammate του, Τίμο Γκλοκ απέφυγε τα χειρότερα ενώ ο Χάμιλτον σημείωσε: «Κάναμε αλλαγές στο set –up πριν τις δοκιμές ελπίζοντας να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Ευτυχώς ήταν…»
Φέτελ και Χάμιλτον θα παλέψουν αύριο για τη νίκη
Ο Μπάτον μετά την ποινή και τη 12η θέση απ’ την οποία εκκινεί τόνισε πως θεωρεί απίθανο να εξασφαλίσει τον τίτλο σ’ αυτόν τον αγώνα. Για να γίνει αυτό χρειάζεται 5 βαθμούς παραπάνω από το Μπαρικέλο.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι και το φορτίο καυσίμου είναι:
Pos | Driver | Team | Q1 | Q2 | Q3 | Laps |
1 | 1:30.883 | 1:30.341 | 1:32.160 | 14 | ||
2 | 1:31.063 | 1:30.737 | 1:32.220 | 20 | ||
3 | 1:30.917 | 1:30.627 | 1:32.395 | 21 | ||
4 | 1:31.386 | 1:31.222 | 1:32.466 | 20 | ||
5 | 1:31.272 | 1:31.055 | 1:32.660 | 18 | ||
6 | 1:31.501 | 1:31.260 | 1:32.945 | 19 | ||
7 | 1:31.041 | 1:30.880 | 1:32.962 | 18 | ||
8 | 1:31.228 | 1:31.052 | 1:32.980 | 23 | ||
9 | 1:31.499 | 1:31.223 | No time | 21 | ||
10 | 1:31.196 | 1:31.103 | No time | 12 | ||
11 | 1:31.286 | 1:31.482 | 17 | |||
12 | 1:31.401 | 1:31.638 | 14 | |||
13 | 1:31.417 | 1:32.341 | 15 | |||
14 | 1:31.550 | No time | 13 | |||
15 | 1:31.571 | No time | 14 | |||
16 | 1:31.704 | 11 | ||||
17 | 1:31.718 | 8 | ||||
18 | 1:32.073 | 8 | ||||
19 | 1:32.087 | 9 | ||||
20 | Did not start | 0 |
Καύσιμο
Πιλότος Ομάδα Βάρος (kg)
1. Vettel Red Bull-Renault 658.5
2. Trulli Toyota 655.5
3. Hamilton McLaren-Mercedes 656.0
4. Sutil Force India-Mercedes 650.0
5. Barrichello Brawn-Mercedes 660.5
6. Heidfeld BMW-Sauber 660.0
7. Button Brawn-Mercedes 658.5
8. Raikkonen Ferrari 661.0
9. Kovalainen McLaren-Mercedes 675.0
10. Buemi Toro Rosso-Ferrari 665.4
11. Rosberg Williams-Toyota 684.5
12. Alonso Renault 689.5
13. Kubica BMW-Sauber 686.0
14. Glock Toyota -
15. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 682.5
16. Fisichella Ferrari 661.5
17. Nakajima Williams-Toyota 695.7
18. Grosjean Renault 691.8
19. Liuzzi Force India-Mercedes 682.5
20. Webber Red Bull-Renault -
(*) Ο Γουέμπερ δε συμμετείχε, ο Γκλοκ δεν έχει αποφασιστεί εάν θα συμμετέχει.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr