F1 – Ιαπωνία: Κυριάρχησε η βροχή στις ελεύθερες δοκιμές!
- Η βροχή έπεφτε από νωρίς το πρωί
- Η καταιγίδα χτύπησε την πίστα ανάμεσα στις δυο περιόδους δοκιμών
- Δε χρησιμοποιήθηκαν καθόλου στεγνά ελαστικά
- Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν απευθείας αύριο στις 07:15 το πρωί από την τηλεόραση του ANT1. Επίσης θα υπάρξει μαγνητοσκόπηση στις 14:15.
Ως μη γενόμενη μπορεί να θεωρηθεί η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών του Ιαπωνικού GP. Η πίστα ήταν βρεγμένη από το πρωί και το μεσημέρι πριν τη 2η
- Η βροχή έπεφτε από νωρίς το πρωί
- Η καταιγίδα χτύπησε την πίστα ανάμεσα στις δυο περιόδους δοκιμών
- Δε χρησιμοποιήθηκαν καθόλου στεγνά ελαστικά
- Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν απευθείας αύριο στις 07:15 το πρωί από την τηλεόραση του ANT1. Επίσης θα υπάρξει μαγνητοσκόπηση στις 14:15.
Ως μη γενόμενη μπορεί να θεωρηθεί η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών του Ιαπωνικού GP. Η πίστα ήταν βρεγμένη από το πρωί και το μεσημέρι πριν τη 2η περίοδο ξεκίνησε καταιγίδα. Ο αλυτάρχης υποχρέωσε όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν ελαστικά ακραίων καιρικών συνθηκών και οι περισσότεροι απέφυγαν να κάνουν πολλούς γύρους εξοικονομώντας χιλιόμετρα στους κινητήρες τους.
Πολύ δύσκολες οι συνθήκες στην Ιαπωνία
Οι σημερινοί χρόνοι δε προσφέρονται για συμπεράσματα. Στον τομέα των ειδήσεων ξεχωρίζουν:
- Η F1 επιστρέφει στην ανανεωμένη πίστα της Σουζούκα μετά από 2 χρόνια απουσίας.
- Τελευταίος αγώνας εκεί ήταν το 2006 με νικητή τον Φερνάντο Αλόνσο.
- Ο Μπέρνι Έκλεστον επαίνεσε τους Ιάπωνες για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων.
- Αλλαγές στην πίστα στο πρώτο κομμάτι νέος ασφαλτοτάπητας και καλύτερες έξοδοι διαφυγής.
- Η δύναμη του κινητήρα της Mercedes θα παίξει ρόλο.
- Χάμιλτον, Κοβαλάινεν, Γκροζάν, Αλγκερσουάρι, Μποεμί, Φέτελ, Ρόσμπεργκ, Νακατζίμα, Σούτιλ, Λιούτσι οδηγούν για πρώτη φορά τη διαδρομή.
- «Έχω ακόμη μελανιές από τον αγώνα στη Σιγκαπούρη» λέει ο Μπάτον.
- Άρρωστος ο Γκλοκ τον αντικατέστησε ο Κομπαγιάσι στα ελεύθερα της Παρασκευής.
- Ο Φέτελ δεν παραβίασε το όριο ταχύτητας στη Σιγκαπούρη. Διαμαρτύρεται για τον τρόπο που υπολογίζει η FIA. Τα δεδομένα από το μονοθέσιο του δείχνουν ότι κινήθηκε νόμιμα.
- Ο Μπάτον λέει ότι δεν έχει νόημα ένα πρωτάθλημα που προέρχεται από κλέψιμο.
Συνολικά σήμερα οι χρόνοι ήταν: Pos Driver Team Time/Retired Gap Laps 1 1:40.356 24 2 1:40.648 0.292 18 3 1:40.806 0.450 14 4 1:40.985 0.629 27 5 1:41.421 1.065 26 6 1:41.443 1.087 15 7 1:41.532 1.176 22 8 1:41.577 1.221 25 9 1:41.821 1.465 19 10 1:42.188 1.832 20 11 1:42.332 1.976 10 12 1:42.475 2.119 15 13 1:42.657 2.301 13 14 1:42.667 2.311 27 15 1:42.833 2.477 17 16 1:42.977 2.621 14 17 1:43.218 2.862 11 18 1:43.318 2.962 17 19 1:43.407 3.051 16 20 1:43.572 3.216 22 Pos Driver Team Time/Retired Gap Laps 1 1:47.261 5 2 1:47.923 0.662 6 3 1:47.931 0.670 5 4 1:47.983 0.722 5 5 1:48.058 0.797 8 6 1:48.691 1.430 9 7 1:48.693 1.432 5 8 1:48.737 1.476 7 9 1:48.802 1.541 11 10 1:48.861 1.600 6 11 1:48.886 1.625 5 12 1:49.054 1.793 7 13 1:49.382 2.121 7 14 1:49.405 2.144 6 15 1:49.553 2.292 5 16 1:49.872 2.611 8 17 1:50.179 2.918 10 18 No time 0 19 No time 0 20 No time 0
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr