Μια τεχνική ματιά στο νέο Honda NSX!
Μια τεχνική ματιά στο νέο Honda NSX!
Η Honda έχει μεγάλη παράδοση στο συγκεκριμένο μοντέλο όσον αφορά στις τεχνολογικές καινοτομίες, παράδοση που συνεχίζεται επάξια...
Στη Γενεύη έγινε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του Honda NSX που θα αρχίσει να πωλείται φέτος.
Πλαίσιο
Η Honda είχε παρουσιάσει στο NSX το πρώτο αλουμινένιο πλαίσιο παγκοσμίως. Σήμερα το NSX χτίζεται πάνω σ’ ένα δικτύωμα παρόμοιας λογικής μ’ αυτό που στηρίζει μια οροφή γηπέδου. Το εν λόγω δικτύωμα που έχει την ικανότητα να μεταφέρει τις φορτίσεις σε συγκεκριμένα σημεία αποτελείται από αλουμίνιο, ειδικό κράμα χάλυβα υψηλής αντοχής και άλλα προηγμένα υλικά. Το πάτωμα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα, ενώ εφαρμόζονται επίσης προηγμένες τεχνολογίες συγκόλλησης. Τα πάνελ του αμαξώματος αποτελούνται από ένα συνδυασμό αλουμινίου και συνθετικού υλικού (SMC).
Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες ανάμεσα στα καθίσματα σε σχήμα Τ.
Υβριδικό σύστημα
Πλαίσιο
Η Honda είχε παρουσιάσει στο NSX το πρώτο αλουμινένιο πλαίσιο παγκοσμίως. Σήμερα το NSX χτίζεται πάνω σ’ ένα δικτύωμα παρόμοιας λογικής μ’ αυτό που στηρίζει μια οροφή γηπέδου. Το εν λόγω δικτύωμα που έχει την ικανότητα να μεταφέρει τις φορτίσεις σε συγκεκριμένα σημεία αποτελείται από αλουμίνιο, ειδικό κράμα χάλυβα υψηλής αντοχής και άλλα προηγμένα υλικά. Το πάτωμα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα, ενώ εφαρμόζονται επίσης προηγμένες τεχνολογίες συγκόλλησης. Τα πάνελ του αμαξώματος αποτελούνται από ένα συνδυασμό αλουμινίου και συνθετικού υλικού (SMC).
Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες ανάμεσα στα καθίσματα σε σχήμα Τ.
Υβριδικό σύστημα
Πλέον στα υπεραυτοκίνητα όπως το NSX δεν έχουμε απλά ένα θερμικό κινητήρα αλλά εξελιγμένα υβριδικά συστήματα. Η Honda επιστρέφει φέτος στη F1 ως κατασκευαστής κινητήρα σε αποκλειστική συνεργασία με τη McLaren, Η μονάδα ισχύος της F1 αποτελείται από ένα turbo κινητήρα βενζίνης 1.6lt, δυο ηλεκτροκινητήρες, κεντρική μονάδα διαχείρισης και μπαταρίες. Αντίστοιχα το NSX θα παίρνει κίνηση από έναν θερμικό κινητήρα και 3 ηλεκτροκινητήρες! Ο θερμικός κινητήρας βενζίνης είναι V6 twin turbo με περιεχόμενη γωνία 75 μοιρών που συνδυάζεται με 9-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο κινητήρας V6 χρησιμοποιεί σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, κάτι που συμβάλλει στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους. Το νέο Honda NSX είναι τετρακίνητο, για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρός άξονα φροντίζουν οι δυο εμπρός ηλεκτροκινητήρες. Ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται πίσω τοποθετείται μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου και συνεπικουρεί στη φάση της επιτάχυνσης, ενώ ανακτά ενέργεια στο φρενάρισμα και εξομαλύνει τις αλλαγές σχέσεων παρέχοντας συνεχώς ροπή. Οι εμπρός ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν άμεση απόκριση και συνεχή μεταβολή στην κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δυο εμπρός τροχούς. Όλα αυτά υπό την ηλεκτρονική ομπρέλα του Super-Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) της Honda. Η συνολική απόδοση του συστήματος υπολογίζεται στα 550PS.
Στον εμπρός άξονα διακρίνονται οι δυο ηλεκτροκινητήρες (καθένας τους συνδέεται με το κίτρινο καλώδιο). Ανάμεσα και κάτω από τα καθίσματα βρίσκονται οι μπαταρίες σε σχήμα Τ (μαύρο χρώμα). Πίσω από την πλάτη του οδηγού είναι τοποθετημένος ο θερμικός κινητήρας. Εμπρός από τους πίσω τροχούς διακρίνονται τα ψυγεία των δυο turbo. Ο 3ος ηλεκτροκινητήρας είναι ανάμεσα στο θερμικό κινητήρα και το 9τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που βρίσκεται πίσω.
Σετάρισμα
Η τοποθέτηση των βασικών εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος (θερμικός κινητήρας, δύο ηλεκτροκινητήρες εμπρός, μπαταρία Sport Hybrid, μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) και ηλεκτροκινητήρας πίσω) έχει γίνει όπως μπορείτε να δείτε και στις σχετικές φωτογραφίες με γνώμονα τη συγκέντρωση του βάρους όσο πιο χαμηλά γίνεται. Σε συνδυασμό με το ελαφρύ χωροδικτύωμα το κέντρο βάρους βρίσκεται στο NSX απίστευτα χαμηλά, οι Ιάπωνες ισχυρίζονται πως υπερέχει όλων των υπεραυτοκινήτων σ’ αυτό τον τομέα. Το NSX χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη, εμπρός και πίσω ανάρτηση με ψαλίδια αλουμινίου και τροχούς 245/35Z R19 εμπρός και 295/30Z R20 πίσω. Για το φρενάρισμα υπάρχουν carbon-κεραμικά δισκόφρενα με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4-πίστονες πίσω.
Χαρτογραφήσεις
Το Integrated Dynamic System του NSX διαθέτει 4 χαρτογραφήσεις: Quiet, Sport, Sport+ και Track. Το Quiet επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση Σε χαμηλές ταχύτητες για σύντομο διάστημα. Η δυναμική απόκριση γίνεται πιο άμεση από Sport σε Sport+. Τέλος με το πρόγραμμα «Track» ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα καθαρόαιμο πίστας. Για τα παιχνίδια στα φανάρια το NSX διαθέτει launch control. Το σύστημα αυτόματης επιτάχυνσης από στάση εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την πρόσφυση και την πλήρη ισχύ του θερμικού κινητήρα και των τριών ηλεκτροκινητήρων.
Το NSX έχει εντυπωσιακά χαμηλό κέντρο βάρους.
Κατασκευή
Το NSX θα κατασκευάζεται στο Οχάιο, 100 μηχανικοί θα ασχολούνται αποκλειστικά με την κατασκευή του αμαξώματος, τις εργασίες βαφής και την τελική συναρμολόγηση.
Στον εμπρός άξονα διακρίνονται οι δυο ηλεκτροκινητήρες (καθένας τους συνδέεται με το κίτρινο καλώδιο). Ανάμεσα και κάτω από τα καθίσματα βρίσκονται οι μπαταρίες σε σχήμα Τ (μαύρο χρώμα). Πίσω από την πλάτη του οδηγού είναι τοποθετημένος ο θερμικός κινητήρας. Εμπρός από τους πίσω τροχούς διακρίνονται τα ψυγεία των δυο turbo. Ο 3ος ηλεκτροκινητήρας είναι ανάμεσα στο θερμικό κινητήρα και το 9τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που βρίσκεται πίσω.
Σετάρισμα
Η τοποθέτηση των βασικών εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος (θερμικός κινητήρας, δύο ηλεκτροκινητήρες εμπρός, μπαταρία Sport Hybrid, μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) και ηλεκτροκινητήρας πίσω) έχει γίνει όπως μπορείτε να δείτε και στις σχετικές φωτογραφίες με γνώμονα τη συγκέντρωση του βάρους όσο πιο χαμηλά γίνεται. Σε συνδυασμό με το ελαφρύ χωροδικτύωμα το κέντρο βάρους βρίσκεται στο NSX απίστευτα χαμηλά, οι Ιάπωνες ισχυρίζονται πως υπερέχει όλων των υπεραυτοκινήτων σ’ αυτό τον τομέα. Το NSX χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη, εμπρός και πίσω ανάρτηση με ψαλίδια αλουμινίου και τροχούς 245/35Z R19 εμπρός και 295/30Z R20 πίσω. Για το φρενάρισμα υπάρχουν carbon-κεραμικά δισκόφρενα με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4-πίστονες πίσω.
Χαρτογραφήσεις
Το Integrated Dynamic System του NSX διαθέτει 4 χαρτογραφήσεις: Quiet, Sport, Sport+ και Track. Το Quiet επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση Σε χαμηλές ταχύτητες για σύντομο διάστημα. Η δυναμική απόκριση γίνεται πιο άμεση από Sport σε Sport+. Τέλος με το πρόγραμμα «Track» ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα καθαρόαιμο πίστας. Για τα παιχνίδια στα φανάρια το NSX διαθέτει launch control. Το σύστημα αυτόματης επιτάχυνσης από στάση εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την πρόσφυση και την πλήρη ισχύ του θερμικού κινητήρα και των τριών ηλεκτροκινητήρων.
Το NSX έχει εντυπωσιακά χαμηλό κέντρο βάρους.
Κατασκευή
Το NSX θα κατασκευάζεται στο Οχάιο, 100 μηχανικοί θα ασχολούνται αποκλειστικά με την κατασκευή του αμαξώματος, τις εργασίες βαφής και την τελική συναρμολόγηση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα