F1 – Ιταλία: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον – Σούτιλ στις ελεύθερες δοκιμές

F1 – Ιταλία: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον – Σούτιλ στις ελεύθερες δοκιμές

  • Ο Σούτιλ εντυπωσίασε με την ταχύτητα της Force India
  • Ο Φισικέλα στο ντεμπούτο του με τη Ferrari προβλημάτισε…
  • Οι κατατακτήριες δοκιμές απευθείας αύριο Σάββατο στις 14:15 από τον ANT1.

Όπως ίσως γνωρίζετε η Μόντσα είναι πίστα δυναμόμετρο. Όποιος έχει λοιπόν τον ισχυρότερο κινητήρα και KERS έχει πλεονέκτημα σ’ αυτή την πίστα. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας χρησιμοποιούν σ’ αυτό τον αγώνα 3 ομάδες Ferrari, McLaren και Renault. Η γαλλική ετα

F1 – Ιταλία: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον – Σούτιλ στις ελεύθερες δοκιμές
  • Ο Σούτιλ εντυπωσίασε με την ταχύτητα της Force India
  • Ο Φισικέλα στο ντεμπούτο του με τη Ferrari προβλημάτισε…
  • Οι κατατακτήριες δοκιμές απευθείας αύριο Σάββατο στις 14:15 από τον ANT1.

Όπως ίσως γνωρίζετε η Μόντσα είναι πίστα δυναμόμετρο. Όποιος έχει λοιπόν τον ισχυρότερο κινητήρα και KERS έχει πλεονέκτημα σ’ αυτή την πίστα. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας χρησιμοποιούν σ’ αυτό τον αγώνα 3 ομάδες Ferrari, McLaren και Renault. Η γαλλική εταιρεία αποφάσισε ύστερα από πολύ καιρό να το επαναφέρει καθώς θεωρεί ότι στη Μόντσα είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Ο Χάμιλτον εκτιμά ότι τα 80PS που δίνει το KERS για 6.7sec βελτιώνουν την επίδοση του γύρου κατά 4 δέκατα.


Περιορισμένα χιλιόμετρα, περιορισμένες δυνατότητες για τις Red Bull

Είναι κοινό μυστικό στα πάντοκ ότι πιο ισχυρός κινητήρας είναι αυτός της Mercedes. Τα μονοθέσια που φορούν κινητήρα Mercedes είναι τρία οι McLaren, Brawn και Force India.
Μετά απ’ αυτά τα στοιχεία η ανάγνωση των σημερινών αποτελεσμάτων είναι πιο απλή. Στην πρώτη περίοδο ήταν μπροστά μονοθέσια με κινητήρα Mercedes όπως και στη 2η. Επίσης οι Renault βελτιώθηκαν σημαντικά λόγω KERS.
Βέβαια στη γαλλική εταιρεία έχουν μεγάλο πονοκέφαλο με το σκάνδαλο Πικέ που τείνει να πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Ο Μπριατόρε και η Renault ξεκίνησαν δικαστικό αγώνα εναντίον των Πικέ ισχυριζόμενοι ότι οι Βραζιλιάνοι εκβίαζαν την ομάδα για να διατηρήσει τη θέση του μέχρι το τέλος του 2009 ο Νέλσον Πικέ jr.
Στα αγωνιστικά τώρα οι οδηγοί προβληματίστηκαν αρκετά με το χαμηλό αεροδυναμικό φορτίο και έχασαν πολλές φορές την πορεία τους.

Κλείσιμο

Ο Χάμιλτον αξιολογεί τη χρήση του KERS στη Μόντσα στα 4 δέκατα


Ο Φισικέλα ήταν τελευταίος στους χρόνους και στις δυο περιόδους απλά στο τέλος της πρώτης έβαλε τα μαλακά ελαστικά και πήγε λίγο καλύτερα. Σίγουρα είναι μεγάλη απογοήτευση για τον Ιταλό να βλέπει τον πρώην teammate του, Άντριαν Σούτιλ να πετά με τη Force India ενώ αυτός βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση.
Ο Φισικέλα μιλώντας για τις διαφορές ανάμεσα στα δυο μονοθέσια είπε: «Αντιδρούν διαφορετικά στην αλλαγή πορείας. Με τη Ferrari έχω περισσότερη δουλειά με το τιμόνι ενώ υπάρχουν και πολλοί διακόπτες. Στη Force India η ζωή μου ήταν λιγότερο σύνθετη».


O Γκλοκ πάτησε άτσαλα πάνω στο κερμπ


Σε δύσκολη θέση βρίσκεται και ο Φέτελ προσπαθώντας να προφυλάξει τον κινητήρα του. Ο Γερμανός έχει μόνο έναν  καινούργιο ενώ απομένουν 5 αγώνες. Έτσι σήμερα έκανε συνολικά μόλις 35 γύρους κάτι που προφανώς έχει αντίκτυπο στο set – up του μονοθεσίου του και στις επιδόσεις. Ο άλλος πιλότος της Βρετανικής ομάδας Μαρκ Γουέμπερ  έχασε αρκετό χρόνο αντιμετωπίζοντας ηλεκτρικό πρόβλημα στη 2η περίοδο.
Τόσο οι Brawn όσο και οι McLaren έμειναν με βαρύ φορτίο καυσίμου σ’ όλη τη 2η περίοδο χωρίς να βελτιώσουν τους χρόνους τους.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ:

No

Driver

Team

Time/Retired

Gap

Laps

1

1

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:23.936

26

2

2

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:24.332

0.396

27

3

20

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:24.471

0.535

24

4

7

Fernando Alonso

Renault

1:24.477

0.541

21

5

6

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:24.683

0.747

25

6

12

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:24.703

0.767

35

7

22

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:24.706

0.770

21

8

3

Giancarlo Fisichella

Ferrari

1:24.732

0.796

24

9

14

Mark Webber

RBR-Renault

1:24.759

0.823

19

10

4

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:24.761

0.825

26

11

5

Robert Kubica

BMW Sauber

1:24.813

0.877

20

12

23

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:24.826

0.890

24

13

16

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:24.927

0.991

29

14

17

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:25.150

1.214

28

15

8

Romain Grosjean

Renault

1:25.612

1.676

18

16

21

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

1:25.689

1.753

29

17

11

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

1:25.742

1.806

30

18

15

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:25.951

2.015

8

19

9

Jarno Trulli

Toyota

1:26.020

2.084

23

20

10

Timo Glock

Toyota

1:26.325

2.389

17



ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ:

No

Driver

Team

Time/Retired

Gap

Laps

1

20

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:23.924

28

2

8

Romain Grosjean

Renault

1:24.163

0.239

31

3

7

Fernando Alonso

Renault

1:24.297

0.373

35

4

2

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:24.482

0.558

41

5

5

Robert Kubica

BMW Sauber

1:24.622

0.698

40

6

10

Timo Glock

Toyota

1:24.634

0.710

36

7

6

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:24.693

0.769

34

8

4

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:24.796

0.872

39

9

17

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:24.799

0.875

36

10

12

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:24.884

0.960

44

11

1

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:24.902

0.978

32

12

21

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

1:24.921

0.997

39

13

9

Jarno Trulli

Toyota

1:24.967

1.043

40

14

14

Mark Webber

RBR-Renault

1:24.979

1.055

25

15

11

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

1:25.003

1.079

34

16

23

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:25.140

1.216

35

17

16

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:25.215

1.291

38

18

15

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:25.386

1.462

27

19

22

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:25.424

1.500

32

20

3

Giancarlo Fisichella

Ferrari

1:25.543

1.619

36

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης