Ο Σουμάχερ έχει ραντεβού με την ιστορία!
Ο Σουμάχερ έχει ραντεβού με την ιστορία!
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα οδηγήσει σήμερα μια Mercedes F1 την W02 του 2011 στην παλιά κλασσική διαδρομή του Νίρμπουργκρινγκ.Το C+S βρίσκεται εκεί...
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα οδηγήσει σήμερα μια Mercedes F1 την W02 του 2011 στην παλιά κλασσική διαδρομή του Νίρμπουργκρινγκ.
Το περίφημο Nordschleife αποτελεί για τους φαν της σπορ και της αγωνιστικής οδήγησης την επιτομή της διαδρομής. Πρόκειται για μια πίστα 20.8km που μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1970 χρησιμοποιούνταν και για αγώνες F1. Ο απόλυτος ρέκορντμαν της διαδρομής των 22.8km εκείνης της εποχής είναι ο Νίκι Λάουντα που στις 2/8/1975 σταμάτησε το χρονόμετρο οδηγώντας την Ferrari 312T κάτω από τα 7 λεπτά. Συγκεκριμένα σε 6:58.6.
Την επόμενη χρονιά και ενώ ο Λάουντα ζητούσε να μη γίνει ο αγώνας για λόγους ασφαλείας του συνέβη εκεί το ατύχημα όπου παραλίγο να χάσει τη ζωή του και ακόμη φέρει τα σημάδια στο πρόσωπο και στο σώμα. Από τότε δεν έχει ξαναγίνει εκεί αγώνας F1, πλέον γίνεται στη σύγχρονη πίστα που γειτνιάζει με την παλιά ιστορική διαδρομή. Ο Ρώσος Στέφαν Μπέλοφ με Porsche 956 έχει με 6.11 το ρεκόρ της διαδρομής των 20.8km.
Το έτερο αφεντικό της Mercedes, Τότο Βολφ έχει επίσης ιστορία στην συγκεκριμένη διαδρομή κρατούσε μάλιστα το ρεκόρ γύρου κάποια στιγμή.
Το περίφημο Nordschleife αποτελεί για τους φαν της σπορ και της αγωνιστικής οδήγησης την επιτομή της διαδρομής. Πρόκειται για μια πίστα 20.8km που μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1970 χρησιμοποιούνταν και για αγώνες F1. Ο απόλυτος ρέκορντμαν της διαδρομής των 22.8km εκείνης της εποχής είναι ο Νίκι Λάουντα που στις 2/8/1975 σταμάτησε το χρονόμετρο οδηγώντας την Ferrari 312T κάτω από τα 7 λεπτά. Συγκεκριμένα σε 6:58.6.
Την επόμενη χρονιά και ενώ ο Λάουντα ζητούσε να μη γίνει ο αγώνας για λόγους ασφαλείας του συνέβη εκεί το ατύχημα όπου παραλίγο να χάσει τη ζωή του και ακόμη φέρει τα σημάδια στο πρόσωπο και στο σώμα. Από τότε δεν έχει ξαναγίνει εκεί αγώνας F1, πλέον γίνεται στη σύγχρονη πίστα που γειτνιάζει με την παλιά ιστορική διαδρομή. Ο Ρώσος Στέφαν Μπέλοφ με Porsche 956 έχει με 6.11 το ρεκόρ της διαδρομής των 20.8km.
Το έτερο αφεντικό της Mercedes, Τότο Βολφ έχει επίσης ιστορία στην συγκεκριμένη διαδρομή κρατούσε μάλιστα το ρεκόρ γύρου κάποια στιγμή.
Δεδομένου πως ο Νίκι Λάουντα κατέχει σήμερα το 10% των μετοχών της Mercedes F1 και ο Τότο Βολφ το 30% δεν είναι δύσκολο να υποθέσει κανείς που γεννήθηκε και ανδρώθηκε η συγκεκριμένη ιδέα.
Ο Σουμάχερ μιλώντας για το εγχείρημα τόνισε: «Έχω πολλές αναμνήσεις από το Νίρμπουργκρινγκ. Ανυπομονώ να δώσω στους φιλάθλους και στους φίλους μου από τη γενέτειρά μου το Κέρπεν που βρίσκεται δίπλα στο Ring κάτι να θυμούνται. Θεωρώ πως θα είναι και για μένα μια φανταστική εμπειρία το να οδηγήσω στο Nordschleife ένα σύγχρονο μονοθέσιο F1. Πρόκειται για την πιο όμορφη και την πιο απαιτητική πίστα δοκιμών στον κόσμο. Αποτελεί όνειρο κάθε οδηγού αγώνων».
Η τελευταία φορά που οδήγησε εκεί κάποιος F1 ήταν το 2007. Ο Νικ Χάιντφελτ με την BMW F1.06 σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 8:34 αλλά ο γύρος του δεν ήταν καθαρός καθώς έκοβε για τους φωτογράφους.
Είναι άγνωστο αν ο Σουμάχερ θα οδηγήσει με στόχο την επίδοση ή θα περιοριστεί απλά σε μια επίδειξη. Το πιο πιθανό είναι απλά να κινηθεί στη διαδρομή καθότι το συγκεκριμένο εγχείρημα λαμβάνει σήμερα χώρα στο πλαίσιο προώθησης του 24ωρου αγώνα αντοχής στο Nordschleife που διοργανώνεται το Σαββατοκύριακο. Η W02 (φωτ.) που θα οδηγήσει ο Γερμανός θα χρειαστεί ειδικό set - up και ανύψωση της ανάρτησης για να μην βρίσκει κάτω.
Το Γερμανό πρωταθλητή θα πλαισιώσουν και άλλοι οδηγοί της Mercedes όπως οι Ρόσμπεργκ, Βέλτινγκερ, Σνάιντερ που θα οδηγήσουν υπεραυτοκίνητα της γερμανικής φίρμας όπως την αγωνιστική Mercedes DTM, την SLS, την Ε 63AMG και την Α45 AMG.
Το C+S θα βρίσκεται εκεί να δει και ν' ακούσει όσα έχουν να πουν οι πιλότοι της Mercedes, σήμερα μια ξεχωριστή μέρα στην ιστορία του Γερμανού κατασκευαστή.
Ο Σουμάχερ μιλώντας για το εγχείρημα τόνισε: «Έχω πολλές αναμνήσεις από το Νίρμπουργκρινγκ. Ανυπομονώ να δώσω στους φιλάθλους και στους φίλους μου από τη γενέτειρά μου το Κέρπεν που βρίσκεται δίπλα στο Ring κάτι να θυμούνται. Θεωρώ πως θα είναι και για μένα μια φανταστική εμπειρία το να οδηγήσω στο Nordschleife ένα σύγχρονο μονοθέσιο F1. Πρόκειται για την πιο όμορφη και την πιο απαιτητική πίστα δοκιμών στον κόσμο. Αποτελεί όνειρο κάθε οδηγού αγώνων».
Η τελευταία φορά που οδήγησε εκεί κάποιος F1 ήταν το 2007. Ο Νικ Χάιντφελτ με την BMW F1.06 σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 8:34 αλλά ο γύρος του δεν ήταν καθαρός καθώς έκοβε για τους φωτογράφους.
Είναι άγνωστο αν ο Σουμάχερ θα οδηγήσει με στόχο την επίδοση ή θα περιοριστεί απλά σε μια επίδειξη. Το πιο πιθανό είναι απλά να κινηθεί στη διαδρομή καθότι το συγκεκριμένο εγχείρημα λαμβάνει σήμερα χώρα στο πλαίσιο προώθησης του 24ωρου αγώνα αντοχής στο Nordschleife που διοργανώνεται το Σαββατοκύριακο. Η W02 (φωτ.) που θα οδηγήσει ο Γερμανός θα χρειαστεί ειδικό set - up και ανύψωση της ανάρτησης για να μην βρίσκει κάτω.
Το Γερμανό πρωταθλητή θα πλαισιώσουν και άλλοι οδηγοί της Mercedes όπως οι Ρόσμπεργκ, Βέλτινγκερ, Σνάιντερ που θα οδηγήσουν υπεραυτοκίνητα της γερμανικής φίρμας όπως την αγωνιστική Mercedes DTM, την SLS, την Ε 63AMG και την Α45 AMG.
Το C+S θα βρίσκεται εκεί να δει και ν' ακούσει όσα έχουν να πουν οι πιλότοι της Mercedes, σήμερα μια ξεχωριστή μέρα στην ιστορία του Γερμανού κατασκευαστή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα