GP Μπαχρέιν: Ταχύτεροι οι Μάσα, Ράικονεν στα ελεύθερα

GP Μπαχρέιν: Ταχύτεροι οι Μάσα, Ράικονεν στα ελεύθερα

Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ενώ ο Φινλδναός πρωταθλητής της Lotus ο ταχύτερος της ημέρας.

GP Μπαχρέιν: Ταχύτεροι οι Μάσα, Ράικονεν στα ελεύθερα
Η έρημος του Σακχίρ υποδέχτηκε πιλότους και μηχανικούς με θερμοκρασία 32 βαθμών Κελσίου στον αέρα και 47 στο οδόστρωμα. Όσο κι αν αυτό ακούγεται απίθανο ανάμεσα στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών έβρεξε στην έρημο με αποτέλεσμα η πίστα να καλυφθεί από ένα ολισθηρό στρώμα και η θερμοκρασία του οδοστρώματος να πέσει στους 40 βαθμούς Κελσίου.

Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ταχύτερος όλων ήταν ο Φελίπε Μάσα με τη Ferrari.
Οι πιλότοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία χρησιμοποίησαν την πιο σκληρή γόμα από τις δυο διαθέσιμες, στη συγκεκριμένη περίπτωση τη σκληρή γόμα της Pirelli με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί σιρίτι. Διαθέσιμη επίσης είναι και η μέση γόμα.
Από τα αξιοσημείωτα της περιόδου η επανεμφάνιση του Έκι Κοβαλάινεν με τα χρώματα της Caterham σε ρόλο δοκιμαστή. Στη Βρετανική ομάδα αξιολογώντας την απειρία των Πικ, φαν ντερ Γκαρντ αποφάσισαν να επιστρατεύσουν τον πολύπειρο Φινλανδό για να τους βοηθήσει με την εμπειρία του στο set - up και την εξέλιξη του μονοθεσίου.
Η φθορά των ελαστικών δεν έδειξε ανησυχιτικά σημάδια το αντίθετο. Η σκληρή γόμα αναμένεται να αντέξει πάνω από 22 γύρους με τη μέση να ξεπερνά τους 15 σε συνθήκες αγώνα.

Κλείσιμο
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ταχύτερος όλων ήταν ο Ράικονεν. Οι πιλότοι επικέντρωσαν την προσοχή τους στην αξιολόγηση της μέσης γόμας και στο στήσιμο του μονοθεσίου μ' αυτή σε συνθήκες αγώνα. Οι Red Bull, Ferrari και η Lotus του Ράικονεν εναλλάχθηκαν στην κορυφή. Η άλλη Lotus στα χέρια του Ρομέν Γκροζάν έχει νέο σασί σε μια προσπάθεια της βρετανικής ομάδας να επιλύσει τα προβλήματα που αντιμετώπιζε ο Γάλλος και για τα οποία δεν είχε αποσαφηνιστεί το αίτιο. Ο Εστέμπαν Γκουτιέρεζ δείχνει σημάδια έντασης λόγω της πίεσης που του ασκείται μετά το λάθος που έκανε στην Κίνα πέφτοντας πάνω στο Σούτιλ. Ο νεαρός Μεξικάνος πιλότος ενεπλάκη σε σύγκρουση με τον Σαρλς Πικ προσπαθώντας να τον περάσει στη στροφή 8. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επιστρέψει με κλαταρισμένο ελαστικό στα πιτ. Στη McLaren δείχνουν να κάνουν μικρά βήματα προόδου αλλά θα χρειαστεί ακόμη κάποιο διάστημα για να είναι σε θέση να διεκδικήσουν την παρουσία τους στο βάθρο.

Μιλώντας μετά το πέρας των δοκιμών ο Σέρτζιο Πέρεζ εξέφρασε το φόβο του ότι θα είναι ένας δύσκολος αγώνας: "Η θέση που βρισκόμαστε στους χρόνους των δοκιμών δείχνει μέχρι ένα βαθμό τις δυνατότητές μας για την Κυριακή. Είναι δύσκολο να βρούμε το σωστό set -up σ' αυτή την πίστα. Δεν είναι άγνωστο πως υστερούμε σε πρόσφυση και αυτό μας δημιουργεί μεγάλα προβλήματα σ' αυτή την πίστα".

Από την πλευρά του ο περσινός νικητής του αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ πρόσθεσε: «Οι διαφορές είναι μικρές. Κοιτώντας τον ανταγωνισμό, Ferrari και Lotus ήταν πιο γρήγορα σήμερα και νομίζω πως θα είναι συναρπαστική η μάχη της pole. Σε αυτή την πίστα, είναι σημαντικό να προσέχεις τα ελαστικά σου. Δεν είμαι ικανοποιημένος από τους γρήγορους γύρους μου. Στις προσομοιώσεις μεγάλων αποστάσεων ήμουν πιο ικανοποιημένος. Όλα δείχνουν πως τα ελαστικά θα παίξουν ξανά καταλυτικό ρόλο. Το μονοθέσιό μας δείχνει γρήγορο αλλά πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι θα το εκμεταλλευτούμε την κατάλληλη στιγμή»!

Ο ταχύτερος της της ημέρας Κίμι Ράικονεν ήταν ως συνήθως φειδωλός: "Είναι ωραία να βρίσκεσαι στην κορυφή των χρόνων αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι ακριβώς κάνουν οι άλλοι. Επικεντρωθήκαμε στο πρόγραμμά μας χωρίς να ασχολούμαστε με τους υπόλοιπους. Έκανα κάποιο λάθος στις τελευταίες στροφές της πίστας οπότε υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης του χρόνου. Δεν είναι εύκολο να βρει κανείς το ιδανικό στήσιμο και η διεύθυνση του ανέμου παίζει σημαντικό ρόλο. Μπορεί να σε βοηθήσει ή να μπερδέψει την κατάσταση. Δεν ξεκινήσαμε άσχημα σήμερα, αλλά δεν είμαστε και σε ιδανικό σημείο. Το μονοθέσιο πάει γρήγορα, ας δούμε τι μπορούμε να βελτιώσουμε από δω και πέρα".

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Πιλότος              Ομάδα                  Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1. Felipe Massa          Ferrari               1m34.487s            11

 2. Fernando Alonso       Ferrari               1m34.564s  + 0.077s  19

 3. Nico Rosberg          Mercedes              1m34.621s  + 0.134s  22

 4. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m34.790s  + 0.303s  20

 5. Paul di Resta         Force India-Mercedes  1m34.949s  + 0.462s  17

 6. Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m35.069s  + 0.582s  22

 7. Mark Webber           Red Bull-Renault      1m35.101s  + 0.614s  19

 8. Adrian Sutil          Force India-Mercedes  1m35.119s  + 0.632s  19

 9. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault         1m35.345s  + 0.858s  17

10. Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m35.611s  + 1.124s  14

11. Sergio Perez          McLaren-Mercedes      1m35.640s  + 1.153s  23

12. Valtteri Bottas       Williams-Renault      1m35.783s  + 1.296s  16

13. Lewis Hamilton        Mercedes              1m35.792s  + 1.305s  16

14. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari    1m36.014s  + 1.527s  19

15. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari    1m36.485s  + 1.998s  20

16. Pastor Maldonado      Williams-Renault      1m36.498s  + 2.011s  17

17. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari        1m36.755s  + 2.268s  20

18. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari        1m37.214s  + 2.727s  21

19. Charles Pic           Caterham-Renault      1m37.850s  + 3.363s  20

20. Heikki Kovalainen     Caterham-Renault      1m38.401s  + 3.914s  20

21. Max Chilton           Marussia-Cosworth     1m39.445s  + 4.958s  12

22. Rodolfo Gonzalez      Marussia-Cosworth     1m40.215s  + 5.728s   7

Δεύτερη περίοδος

Θέση Πιλότος              Ομάδα                   Χρόνος     Διαφορά  Γύροι

 1. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault          1m34.154s             31

 2. Mark Webber           Red Bull-Renault       1m34.184s  + 0.030s   26

 3. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m34.282s  + 0.128s   29

 4. Fernando Alonso       Ferrari                1m34.310s  + 0.156s   28

 5. Paul di Resta         Force India-Mercedes   1m34.543s  + 0.389s   35

 6. Felipe Massa          Ferrari                1m34.552s  + 0.398s   34

 7. Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m34.631s  + 0.477s   33

 8. Nico Rosberg          Mercedes               1m34.666s  + 0.512s   37

 9. Adrian Sutil          Force India-Mercedes   1m34.932s  + 0.778s   33

10. Lewis Hamilton        Mercedes               1m34.976s  + 0.822s   29

11. Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m35.356s  + 1.202s   32

12. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari     1m35.506s  + 1.352s   36

13. Sergio Perez          McLaren-Mercedes       1m35.5$9s  + 1.435s   36

14. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari     1m35.761s  + 1.607s   33

15. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari         1m36.133s  + 1.979s   36

16. Pastor Maldonado      Williams-Renault       1m36.279s  + 2.125s   33

17. Valtteri Bottas       Williams-Renault       1m36.579s  + 2.425s   28

18. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari         1m36.616s  + 2.462s   34

19. Charles Pic           Caterham-Renault       1m37.061s  + 2.907s   32

20. Max Chilton           Marussia-Cosworth      1m37.313s  + 3.159s   33

21. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth      1m37.363s  + 3.209s   29

22. Giedo van der Garde   Caterham-Renault       1m37.970s  + 3.816s   34



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης