F1: Πράσινο σιρίτι στα ελαστικά της Bridgestone
- Η Ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε τον τρόπο μαρκαρίσματος των ελαστικών για το 2009
- Μια πράσινη ρίγα στο πλάι θα ξεχωρίζει τα ελαστικά
- Μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στις δυο διαθέσιμες γόμες
Η Bridgestone ανακοίνωσε ότι οι δυο γόμες που θα είναι διαθέσιμες για όλους τους οδηγούς το τριήμερο του αγώνα θα διαχωρίζονται μεταξύ τους με ένα πράσινο σιρίτι στο πλάι του ελαστικού. Πέρυσι τα ελαστικά είχαν αυλακώσεις έτσι ήταν δυνατή η χάραξη μιας άσπρης γραμμής στο μέσο τ
- Η Ιαπωνική εταιρεία επιβεβαίωσε τον τρόπο μαρκαρίσματος των ελαστικών για το 2009
- Μια πράσινη ρίγα στο πλάι θα ξεχωρίζει τα ελαστικά
- Μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στις δυο διαθέσιμες γόμες
Η Bridgestone ανακοίνωσε ότι οι δυο γόμες που θα είναι διαθέσιμες για όλους τους οδηγούς το τριήμερο του αγώνα θα διαχωρίζονται μεταξύ τους με ένα πράσινο σιρίτι στο πλάι του ελαστικού. Πέρυσι τα ελαστικά είχαν αυλακώσεις έτσι ήταν δυνατή η χάραξη μιας άσπρης γραμμής στο μέσο της 2ης αυλάκωσης. Φέτος που τα ελαστικά είναι σλικ θα χρησιμοποιείται η πράσινη γραμμή στο πλάι.
Επιπλέον η Bridgestone επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να μεγαλώσει τη διαφορά ανάμεσα στις δυο διαθέσιμες γόμες. Έτσι στην Αυστραλία (28 -29/3) θα υπάρχει στη διάθεση όλων των ομάδων η πολύ μαλακή και η μεσαία γόμα ενώ στη Μαλαισία θα χρησιμοποιηθεί η μαλακή και η σκληρή. Ο τεχνικός διευθυντής της Bridgestone Χιροχάιντ Χαμασία διευκρίνισε: «Στόχος μας είναι να υπάρχει διαθέσιμη μια γόμα που να ζεσταίνεται αμέσως και να δίνει από τον πρώτο γύρο, γρήγορο χρόνο και μια γόμα που όταν ζεσταθεί να έχει διάρκεια και σταθερότητα στην απόδοσή της».
Οι ειδικοί ποντάρουν πως μ’ αυτό τον τρόπο θα γίνει πιο ενδιαφέρον ο αγώνας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr