Ferrari: Εξελίσσουν 3 κινητήρες ταυτόχρονα!
Ferrari: Εξελίσσουν 3 κινητήρες ταυτόχρονα!
Το τμήμα κινητήρων F1 της Ιταλικής ομάδας δουλεύει υπερωρίες αυτήν την περίοδο καθότι σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τρία διαφορετικά προγράμματα.
Το τμήμα κινητήρων F1 της Ιταλικής ομάδας δουλεύει υπερωρίες αυτήν την περίοδο καθότι σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τρία διαφορετικά προγράμματα.
Πρώτον η εξέλιξη του κινητήρα που φορά φέτος η F2012 η οποία θα συνεχιστεί μέχρι το φινάλε καθώς αποτελεί σημαντική παράμετρο για την διεκδίκηση και των δυο τίτλων από την κόκκινη ομάδα.
Δεύτερον η τοποθέτηση του κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί το 2013 στο νέο σασί που κατασκευάζεται από τη Ferrari για το επόμενο πρωτάθλημα της F1.
Τρίτον
Πρώτον η εξέλιξη του κινητήρα που φορά φέτος η F2012 η οποία θα συνεχιστεί μέχρι το φινάλε καθώς αποτελεί σημαντική παράμετρο για την διεκδίκηση και των δυο τίτλων από την κόκκινη ομάδα.
Δεύτερον η τοποθέτηση του κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί το 2013 στο νέο σασί που κατασκευάζεται από τη Ferrari για το επόμενο πρωτάθλημα της F1.
Τρίτον
ο πρώτος τετράχρονος V6 κινητήρας με turbo και κυβισμό 1.6lt που θα χρησιμοποιηθεί όπως προβλέπουν οι κανονισμοί το 2014 βρίσκεται ήδη στο δυναμόμετρο.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων και ηλεκτρονικών της Ferrari, Λούκα Μαρμορίνι αποκάλυψε: «Είναι μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδος για όλους εμάς που εργαζόμαστε στο τμήμα κινητήρων της Ferrari. Δουλεύουμε ακόμη πάνω στον κινητήρα του 2012 αλλά ταυτόχρονα ολοκληρώνουμε και την τοποθέτηση του κινητήρα που θα χρησιμοποιήσουμε το 2013 πάνω στο νέο σασί. Πρόκειται για μεγάλη και δύσκολη δουλειά. Ταυτόχρονα ξεκίνησε τη δουλειά στο δυναμόμετρο ο πρώτος V6 κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί το 2014».
Θυμίζουμε ότι με τις αλλαγές στους κανονισμούς οι κινητήρες από το 2014 θα είναι πλήρως υβριδικοί και υπερτροφοδοτούμενοι. Ο κυβισμός περιορίζεται στα 1.6 lt με το όριο περιστροφής να κατεβαίνει στις 15.000 rpm από 18.000 rpm που είναι σήμερα (σ.σ: επίσης οριοθετημένο).
Ο φετινός κινητήρας της Ferrari από φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στην παρουσίαση της F2012
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων και ηλεκτρονικών της Ferrari, Λούκα Μαρμορίνι αποκάλυψε: «Είναι μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδος για όλους εμάς που εργαζόμαστε στο τμήμα κινητήρων της Ferrari. Δουλεύουμε ακόμη πάνω στον κινητήρα του 2012 αλλά ταυτόχρονα ολοκληρώνουμε και την τοποθέτηση του κινητήρα που θα χρησιμοποιήσουμε το 2013 πάνω στο νέο σασί. Πρόκειται για μεγάλη και δύσκολη δουλειά. Ταυτόχρονα ξεκίνησε τη δουλειά στο δυναμόμετρο ο πρώτος V6 κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί το 2014».
Θυμίζουμε ότι με τις αλλαγές στους κανονισμούς οι κινητήρες από το 2014 θα είναι πλήρως υβριδικοί και υπερτροφοδοτούμενοι. Ο κυβισμός περιορίζεται στα 1.6 lt με το όριο περιστροφής να κατεβαίνει στις 15.000 rpm από 18.000 rpm που είναι σήμερα (σ.σ: επίσης οριοθετημένο).
Ο φετινός κινητήρας της Ferrari από φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στην παρουσίαση της F2012
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα