Ράικονεν: Υπερβολική η κουβέντα για τα ελαστικά!
Ράικονεν: Υπερβολική η κουβέντα για τα ελαστικά!
Ο Φινλανδός πρωταθλητής θεωρεί πως η συζήτηση για την επίδραση των ελαστικών στα φετινά αποτελέσματα των αγώνων έχει ξεφύγει προ πολλού από ένα ρεαλιστικό πλαίσιο.
Ο Φινλανδός πρωταθλητής θεωρεί πως η συζήτηση για την επίδραση των ελαστικών στα φετινά αποτελέσματα των αγώνων έχει ξεφύγει προ πολλού από ένα ρεαλιστικό πλαίσιο. Ο 32χρονος που έλειψε από τη F1 το 2010 και το 2011 πιστεύει πως η απαγόρευση των ανεφοδιασμών επηρεάζει περισσότερο.
Σε ερώτηση συναδέλφου από την φινλανδική εφημερίδα «Turun Sanomat» για το πώς έχει αλλάξει η μορφή της F1 από τα ελαστικά ο Ράικονεν απάντησε: «Δε νομίζω πως έχει αλλάξει η μορφή της F1, εξαιτίας αυτού. Η μορφή της έχει αλλάξει εξαιτίας του καυσίμου που κουβαλάμε. Δεν θα υπήρχε τέτοιο θέμα με τα ελαστικά εάν εκκινώντας τον αγώνα κουβαλούσαμε 50 – 60kg λιγότερο καύσιμο. Παλιότερα μετά από 20 γύρους κάναμε ανεφοδιασμό. Δε νομίζω ότι τα Michelin ή τα Bridgestone θα είχαν διαφορετική συμπεριφορά από τα Pirelli εάν αντιμετώπιζαν τέτοιο φορτίο. Τα τωρινά ελαστικά είναι πολύ καλά για τις κατατακτήριες δοκιμές. Παρέχουν καλή πρόσφυση και συνολικά είναι καλά ελαστικά».
Θυμίζουμε πως η απαγόρευση ανεφοδιασμών που οδήγησε τις ομάδες στην δημιουργία νέων μονοθεσίων με μεγαλύτερα τεπόζιτα επιβλήθηκε το 2010.
Σε ερώτηση συναδέλφου από την φινλανδική εφημερίδα «Turun Sanomat» για το πώς έχει αλλάξει η μορφή της F1 από τα ελαστικά ο Ράικονεν απάντησε: «Δε νομίζω πως έχει αλλάξει η μορφή της F1, εξαιτίας αυτού. Η μορφή της έχει αλλάξει εξαιτίας του καυσίμου που κουβαλάμε. Δεν θα υπήρχε τέτοιο θέμα με τα ελαστικά εάν εκκινώντας τον αγώνα κουβαλούσαμε 50 – 60kg λιγότερο καύσιμο. Παλιότερα μετά από 20 γύρους κάναμε ανεφοδιασμό. Δε νομίζω ότι τα Michelin ή τα Bridgestone θα είχαν διαφορετική συμπεριφορά από τα Pirelli εάν αντιμετώπιζαν τέτοιο φορτίο. Τα τωρινά ελαστικά είναι πολύ καλά για τις κατατακτήριες δοκιμές. Παρέχουν καλή πρόσφυση και συνολικά είναι καλά ελαστικά».
Θυμίζουμε πως η απαγόρευση ανεφοδιασμών που οδήγησε τις ομάδες στην δημιουργία νέων μονοθεσίων με μεγαλύτερα τεπόζιτα επιβλήθηκε το 2010.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα