Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Tο ηλεκτρικό SUV της Byton πατάει Ευρώπη
Tο ηλεκτρικό SUV της Byton πατάει Ευρώπη
Η έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού SUV, M-Byte της start-up κινέζικης εταιρίας Byton έκανε πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Έχοντας παρουσιαστεί ως πρωτότυπο την περασμένη χρονιά το M-Byte κάνει την επίσημη πρεμιέρα του ως μοντέλο παραγωγής στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό SUV με μήκος 4,875 μέτρων που σημαίνει πως μπαίνει στην ίδια κατηγορία με τα Jaguar I-Pace και Audi e-tron.
Το M-Byte θα προσφέρεται σε πισωκίνητη και τετρακίνητη έκδοση με απόδοση 270 και 410 ίππων αντίστοιχα. Σύμφωνα με την εταιρία η πισωκίνητη έκδοση θα επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7.5’’ και η τετρακίνητη σε 5,5’’ ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται και στις δύο περιπτώσεις στα 190 χλμ./ώρα.
Η εισαγωγική έκδοση του πισωκίνητου μοντέλου θα διαθέτει μπαταρία 71 kWh που σύμφωνα με τον κύκλο WLTP θα δίνει αυτονομία 360 χιλιομέτρων. Το ίδιο μοντέλο θα προσφέρεται και με μπαταρία 95 kWh και αυτονομία 460 χιλιομέτρων. Αντίστοιχα το τετρακίνητο μοντέλο με την μεγάλη μπαταρία θα έχει αυτονομία 430 χιλιομέτρων.
Αν και ακόμα δεν υπάρχουν επίσημες φωτογραφίες του εσωτερικού που θα έχει το μοντέλο παραγωγής αναμένεται πως αυτό να πλησιάζει σε μεγάλο βαθμό το φουτουριστικό χαρακτήρα του εσωτερικού που είχαμε δει στο πρωτότυπο μοντέλο στο οποίο το ταμπλό αποτελούνταν ουσιαστικά από μια κυρτή οθόνη 48 ιντσών ενώ μια επιπλέον οθόνη φιλοξενούνταν στο κέντρο του τιμονιού.
Οι παραδόσεις των πρώτων M-Byte αναμένεται να ξεκινήσουν στην Κίνα στα μέσα του 2020 ενώ οι προπαραγγελίες για την ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσουν το ίδιο διάστημα ώστε τα πρώτα αυτοκίνητα να φθάσουν στην Ευρώπη το 2021 με την βασική έκδοση να υπολογίζεται πως θα κυμαίνεται στα 45.000 ευρώ.
Το M-Byte θα προσφέρεται σε πισωκίνητη και τετρακίνητη έκδοση με απόδοση 270 και 410 ίππων αντίστοιχα. Σύμφωνα με την εταιρία η πισωκίνητη έκδοση θα επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7.5’’ και η τετρακίνητη σε 5,5’’ ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται και στις δύο περιπτώσεις στα 190 χλμ./ώρα.
Η εισαγωγική έκδοση του πισωκίνητου μοντέλου θα διαθέτει μπαταρία 71 kWh που σύμφωνα με τον κύκλο WLTP θα δίνει αυτονομία 360 χιλιομέτρων. Το ίδιο μοντέλο θα προσφέρεται και με μπαταρία 95 kWh και αυτονομία 460 χιλιομέτρων. Αντίστοιχα το τετρακίνητο μοντέλο με την μεγάλη μπαταρία θα έχει αυτονομία 430 χιλιομέτρων.
Αν και ακόμα δεν υπάρχουν επίσημες φωτογραφίες του εσωτερικού που θα έχει το μοντέλο παραγωγής αναμένεται πως αυτό να πλησιάζει σε μεγάλο βαθμό το φουτουριστικό χαρακτήρα του εσωτερικού που είχαμε δει στο πρωτότυπο μοντέλο στο οποίο το ταμπλό αποτελούνταν ουσιαστικά από μια κυρτή οθόνη 48 ιντσών ενώ μια επιπλέον οθόνη φιλοξενούνταν στο κέντρο του τιμονιού.
Οι παραδόσεις των πρώτων M-Byte αναμένεται να ξεκινήσουν στην Κίνα στα μέσα του 2020 ενώ οι προπαραγγελίες για την ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσουν το ίδιο διάστημα ώστε τα πρώτα αυτοκίνητα να φθάσουν στην Ευρώπη το 2021 με την βασική έκδοση να υπολογίζεται πως θα κυμαίνεται στα 45.000 ευρώ.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα